Sniperace 2010-08-19, 22:44
Redvictory skrev: Sniperace skrev: Redvictory skrev: Kakmonstret skrev:Littorin är oskyldig. Väldigt länge sen aftonbladet skrev något i frågan deras påhittade källa är visst uttömd
Är Littorin oskyldig vill jag se bevis på det kakan! och då räcker det inte med att han säger att han är oskyldig! det finns två sätt! antingen tillåter Littorin att en utredning som bevisar hans oskuld! eller att kvinnan skulle erkänna att hon ljugit! vilket tror du det blir?
JAg haer hört rykten att du gjort dig skyldig till pedofili och våldtäkter, nu vill jag se BEVIS på att di är oskyldig!!!
Observera att det räcker INTE atg du bara säger att du är oskyldig!!
Märkligt vad du hör röster sniper! kanske dags för en tur till hospitalet?
Nå fram med bevisen, annars måste du ju bli kallade sexförbrytare eller hur?
vem som sagt det saknar betydelse, om det äör sant eller ej saknar betydelse, det viktiga är att DU tar fram bevis för att du är oskyldig!!
Nå, vad säger du, det är i stort sett samma betingelse som littorin står inför, och samma krav du ställer på honom!!
Så, 1: Littorin finns INTE med som misstänkt i några polisanmälningar, han är inte dömd, bara anklagad utan några riktiga bevis, viss, han KAN vara skyldig, men i ett rättssamhälle ÄR man oskyldig tills skulden bevisats eller hur?
Så låt oss nu höra, var är dina bevis att du är oskyldig?
som du förstår gör jag bara narr av ditt resonemang, men vill nu gärna ha dina bevis på att du verkligen är oskyldig!!