Jobbcoaching:
Varför satsa så mycket pengar på något som leder till så få jobb?
Dao skrev:Ställ lite krav på företagen och ge den offentliga sektorn de pengar de behöver - så har vi löst arbetslösheten!
Dao skrev:Ställ lite krav på företagen och ge den offentliga sektorn de pengar de behöver - så har vi löst arbetslösheten!
Secrist skrev:det är ju så att man kraftigt funderar på att regga ett coachingföretag så att man kan skära guld om alliansen skulle vinna!
Varför låta det stanna vid funderingar? Om det är så lätt att coacha att det bara att starta ett företag så väller pengarna in så kör hårt!
RedMentalCase skrev:Dao skrev:Ställ lite krav på företagen och ge den offentliga sektorn de pengar de behöver - så har vi löst arbetslösheten!
Heureka !! ... not....
Jag tror du drunknade i din lilla badtunna igen.
Riktigt så enkelt tror väl inte ens en kommunskit att det är , eller ?
Secrist skrev:Här är några som inte har lika nattsvart syn på coacher..
http://hn.se/nyheter/falkenberg/1.584039-ko-till-jobbcoacherna
Secrist skrev:Fast den rapporten var lite splittrad. Coachingen fungerade på personer under 30 men inte därefter. Undrar vad det beror på.
Secrist skrev:Fast den rapporten var lite splittrad. Coachingen fungerade på personer under 30 men inte därefter. Undrar vad det beror på.
Secrist skrev:Att du är för gammal.
//berra
Har du tid att sitta här? Är det inte dags att byta vuxenblöjan nu?
Secrist skrev:De yngre har väl tappat tron på sig själva efter dessa fyra år! mer frågor på det?
Ska jag tolka det som att du anser det vara något negativt att unga får jobb?
Secrist skrev:Att du är för gammal för det.
Jag har jobb, annars har jag tillgång till TRR.
Secrist skrev:TokRoligaRaggare!
Näpp. Du kan ju roa dig med att ta reda på vad TRR verkligen står för.
Näpp