Kommunistvänstern har väl inget emot en 50 meter hög Synagoja i Gaza eller i Mekka??
+3
KickTheRasist
Redvictory
Demona Stahlin
7 posters
50 meter hög Synagoja i Gaza?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 2
Sv: 50 meter hög Synagoja i Gaza?
Demona Stahlin skrev:Kommunistvänstern har väl inget emot en 50 meter hög Synagoja i Gaza eller i Mekka??
Varför skulle vi? jag kan inte se den ifrån mig iaf ditt psyko!
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 3
Man brukar ju skriva den så här "Synagoga" din lille infantila jävel .
I Mekka är ju säkerligen förbjuden så som i Vatikanstaten men du har inget
hjärna för att förstå detta tyvärr!
I Gaza skulle dem säkerligen få men då när dem stor inför rätta för etnisk rensning och när Israel som en Fascist stat upplöses om inte på demokratisk sätt då, skall den upplösas på samma sätt som den har skapats.
För min del kan Synagoga vara överallt precis som Redvictory har skrivit förut!
I Mekka är ju säkerligen förbjuden så som i Vatikanstaten men du har inget
hjärna för att förstå detta tyvärr!
I Gaza skulle dem säkerligen få men då när dem stor inför rätta för etnisk rensning och när Israel som en Fascist stat upplöses om inte på demokratisk sätt då, skall den upplösas på samma sätt som den har skapats.
För min del kan Synagoga vara överallt precis som Redvictory har skrivit förut!
Thrakath- Antal inlägg : 225
Du tänker bygga en femtio meter hög synagoga i Gaza eller Mekka. Har du råd med det, jag trodde du var sjukskriven/arbetslös. Här är några tips ifall du har bestämt dig att genomföra ditt projekt:
1. Välj ut en plats (Gaza eller Mekka), inte båda samtidigt. Det blir mycket dyrare och svårare att koordinera.
2. Ta kontakt med palestinska eller saudiska myndigheter och eventuellt ett juridiskt ombud inför markköpet.
Lycka till, jag hoppas att du träffar många trevliga människor som hjälper dig!
1. Välj ut en plats (Gaza eller Mekka), inte båda samtidigt. Det blir mycket dyrare och svårare att koordinera.
2. Ta kontakt med palestinska eller saudiska myndigheter och eventuellt ett juridiskt ombud inför markköpet.
Lycka till, jag hoppas att du träffar många trevliga människor som hjälper dig!
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 5
Demona Stahlin skrev:Kommunistvänstern har väl inget emot en 50 meter hög Synagoja i Gaza eller i Mekka??
Jag har inga invändningar. Men det finns ju ingen cement?
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 6
Inte mig emot... Så länge inga Palestinier tvingas på flykt för att den ska byggas så...
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 7
marxisten skrev:Demona Stahlin skrev:Kommunistvänstern har väl inget emot en 50 meter hög Synagoja i Gaza eller i Mekka??
Inte mig emot... Så länge inga Palestinier tvingas på flykt för att den ska byggas så...
Tyvärr är Palestinier är nästan helt utplånade om resten av världen inte hjälper
till, och ger dem rättighet att anskaffa sig vapen och bekämpa ockupanten , så länge har dem bara sten att kasta på tanks .
Och ingen cement att bygga någorlunda hyfsat infrastruktur.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 8
Den judiska nationalfågeln Synagojan
Den kan visserligen bli stor men 50 m.... ?
Nä !
Thrakath- Antal inlägg : 225
- Inlägg 9
Alla gojjor kan bli så stora.
Det beror bara på vilken svampomelett man äter.