RedCloud skrev:Infra skrev:Jo, jag förstod det. Färgen benämnes Burn eller Burned.
(iaf -67)
Hoppas du har din i ett kassaskåp, den är värd kulor....
Börjar bli gammal. Tror jag missade angående färgen också. Ska nog vara Sunburst.
RedCloud skrev:Infra skrev:Jo, jag förstod det. Färgen benämnes Burn eller Burned.
(iaf -67)
Hoppas du har din i ett kassaskåp, den är värd kulor....
lazy skrev:Du måste känna dig väldigt nöjd med att Breivik och Sniper har samma förnamn, eller hur?
Du är alldeles för lätt att genomskåda Infra eller ska jag skriva Susz X?
lazy skrev:Du måste känna dig väldigt nöjd med att Breivik och Sniper har samma förnamn, eller hur?
SiP skrev:lazy skrev:Du måste känna dig väldigt nöjd med att Breivik och Sniper har samma förnamn, eller hur?
Menar du att Infra är Susz x egentligen, ja då förstår jag att det/hon/han är bittert, vem skulle inte var det om man såg ut som det/hon/han..
Sniperace skrev:SiP skrev:lazy skrev:Du måste känna dig väldigt nöjd med att Breivik och Sniper har samma förnamn, eller hur?
Menar du att Infra är Susz x egentligen, ja då förstår jag att det/hon/han är bittert, vem skulle inte var det om man såg ut som det/hon/han..
de hade inte samma ip, så de är nog bara "bästisar" som beundrar varandra, jag har dock hört ryten om at hon varit intagen ett tag....
Infra skrev:
lazy skrev:Kanske är det "Smilet" som skrivit under hennes inlägg på sin dator, det ger en annan ipadress och det funkade på Flashback.
Kanske är det "Smilet" som skrivit under hennes inlägg på sin dator, det ger en annan ipadress och det funkade på Flashback. [/quote]Infra skrev:lazy skrev:
Kanske är det "Smilet" som skrivit under hennes inlägg på sin dator, det ger en annan ipadress och det funkade på Flashback.
INte smarta nog att fatta det, då har någon med lite mer kunskaper hjälpt till
Stackars satar.
SiP skrev:Kanske är det "Smilet" som skrivit under hennes inlägg på sin dator, det ger en annan ipadress och det funkade på Flashback.Infra skrev:lazy skrev:
Kanske är det "Smilet" som skrivit under hennes inlägg på sin dator, det ger en annan ipadress och det funkade på Flashback.
INte smarta nog att fatta det, då har någon med lite mer kunskaper hjälpt till
Stackars satar.
Infra skrev:Förstår att det är jobbigt för dig nazziInfra, snavandes fram med byxorna nerdragan...
Infra skrev:Lazy (lystet): "Undrar om "Sussen" blev lite kall om fötterna när hon hörde om Snipers IP-koll? Det har varit väldigt tyst efter det, inte för att det behövs, alla bilder på henne finns redan men dubbelnick brukar inte vara så kul att bli påkommen med."
Sniperns IP-kontroll var ju rena löjan. Högg i sten så det damma om det.[img][/img]
Nä, Sussen var inte ens med på SIPPs forum (registererad, men jag minns
inte ett enda inlägg av henne). Hon insåg tidigt vilket Facsistämne
SIPP är. Det tog längre tid för mig själv att inse vad sinnessjuk han
är.
SiP skrev:Infra skrev:Lazy (lystet): "Undrar om "Sussen" blev lite kall om fötterna när hon hörde om Snipers IP-koll? Det har varit väldigt tyst efter det, inte för att det behövs, alla bilder på henne finns redan men dubbelnick brukar inte vara så kul att bli påkommen med."
Sniperns IP-kontroll var ju rena löjan. Högg i sten så det damma om det.[img][/img]
är.
Som tur är så skickade jag Sussens och Infras IP till säpo, de hade visst ett antal utredninger som pågick mot dessa samhällsfarliga dårar...
Infra skrev:SiP skrev:Infra skrev:Lazy (lystet): "Undrar om "Sussen" blev lite kall om fötterna när hon hörde om Snipers IP-koll? Det har varit väldigt tyst efter det, inte för att det behövs, alla bilder på henne finns redan men dubbelnick brukar inte vara så kul att bli påkommen med."
är.
Som tur är så skickade jag Sussens och Infras IP till säpo, de hade visst ett antal utredninger som pågick mot dessa samhällsfarliga dårar...
Eftersom SIPP helt och hållet står utan argument och
debattförmåga så får lögnen duga som bärande element
i hans retorik.
Sanningen är att Snipern, den eländiga råttan aldrig
fick tag i mitt IP eftersom jag gömde det bland ett
stort antal andra miljoner IP-nummer.
Det har SIPPs alkoholstinna hjärna glömt bort fast de satt
och gnällde över nämnda faktum i veckor härinne, bägge två.
I kväll kan det bli roligt. Förmodligen sitter fullblodsnazzen
och super; "det är ju lördag".
SiP skrev:Infra skrev:SiP skrev:Infra skrev:Lazy (lystet): "Undrar om "Sussen" blev lite kall om fötterna när hon hörde om Snipers IP-koll? Det har varit väldigt tyst efter det, inte för att det behövs, alla bilder på henne finns redan men dubbelnick brukar inte vara så kul att bli påkommen med."
är.
i hans retorik.
Så du sitter och tror att inte säpo kan få fram ditt ip genom att de fick dina loggar??
Antingen så¨har du redan roligt och det kan man direkt se att det är inte alkohol som du nyttjar, här syns de tunga drogernas påverkan på människan, Infra är i sanning ett utmärkt exempel att visa upp i skolorna mot droger...
Och som vanligt så sitter Infra neddrogad och planerar den stora smällen, där han minsann skall visa svensken vad han kan göra med en bomb i Stockholm, sakta släcks hatet i hans ögon medan han sakta glider in i drogdimman och med en dregelsträng på hakan så glider han djupare och djupare in i drömmen..
Infra skrev:SiP skrev:Infra skrev:SiP skrev:Infra skrev:Lazy (lystet): "Undrar om "Sussen" blev lite kall om fötterna när hon hörde om Snipers IP-koll? Det har varit väldigt tyst efter det, inte för att det behövs, alla bilder på henne finns redan men dubbelnick brukar inte vara så kul att bli påkommen med."
är.
i hans retorik.
Så du sitter och tror att inte säpo kan få fram ditt ip genom att de fick dina loggar??
Antingen så¨har du redan roligt och det kan man direkt se att det är inte alkohol som du nyttjar, här syns de tunga drogernas påverkan på människan, Infra är i sanning ett utmärkt exempel att visa upp i skolorna mot droger...
Och som vanligt så sitter Infra neddrogad och planerar den stora smällen, där han minsann skall visa svensken vad han kan göra med en bomb i Stockholm, sakta släcks hatet i hans ögon medan han sakta glider in i drogdimman och med en dregelsträng på hakan så glider han djupare och djupare in i drömmen..
Näsu, Svutto. Inte ens FRA klarar det utan en spionskrivare
ansluten till min dator. Och skulle nån ha klarat av det på
nåt fiffigt vis så skulle polisen vara totalt ointresserad
av mina inlägg. Dina däremot faller över gränsen för både
missfirmelse, hets och trackasserier. Så passa dig Svutto.