DMustaine skrev:Du klickar på ikonen som ser ut som film, näst längtst ut till höger..och klistrar in länken i textfältet som dyker upp.
Funkar inte
Måste jag vara inloggad?
DMustaine skrev:Du klickar på ikonen som ser ut som film, näst längtst ut till höger..och klistrar in länken i textfältet som dyker upp.
theward skrev:DMustaine skrev:Du klickar på ikonen som ser ut som film, näst längtst ut till höger..och klistrar in länken i textfältet som dyker upp.
Funkar inte
Måste jag vara inloggad?
KickTheRasist skrev:theward skrev:DMustaine skrev:Du klickar på ikonen som ser ut som film, näst längtst ut till höger..och klistrar in länken i textfältet som dyker upp.
Funkar inte
Måste jag vara inloggad?
Det är klart att du måste vara inloggad annars du kan icke använda forums funktioner .
Du kan använda den ikonen som föreställer film och klistra in den länken som du vill eller helt enkelt göra det på min sätt genom att skriva per hand
["youtube"]något["/youtube"]
utan "
aha men nu fattade jag tror jag...
det var inte här jag undrade om inloggning
It's simpel dude
DMustaine skrev:Minns när ja köpte denna platta för att splitta en hundring så ja fick mindre valörer för att kunna åka bussen hem....har aldrig ångrat det köpet!
DMustaine skrev:Nää det finns nån strölåt här och där men magin från operation mindcrime åstadkommer man nog bara en gång i livet. Om ens det!
DMustaine skrev:Sticker till stugan över helgen, ska supa till o spöa kärring o ungarna som vanligt
Men jag förväntar mig lite fet jävla metal när jag kommer tillbaka för jag är aldrig sen att förnya min usb till bilstereon