Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+19
lazy
berralarzon
RedMentalCase
SiP
Infra
Regndrottning
Redvictory
F.I.S.T
redalert
ericTheDog
Sniperace
Vercingetorix
x-medborgare
formsvackan
theward
RedCloud
MartinLindgren
Corven
Kakmonstret
23 posters

    Kommer ni ihåg när RC

    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  theward 2010-08-10, 08:47

    ericTheDog skrev:Jag har inte alls ett otrevligt sätt mot vänsterfolk. Anna, SiP, rd och x'et är vettiga personer. Men jag erkänner att jag tröttnat lite på hundratals personangrepp från theward och rv och gett tilbaka lite.

    Även du Corven borde se över ditt språk.

    Vad gäller sakfrågan så utnyttjade rc din svaghet för honom till fullständigt oacceptabla personangrepp. Att bedriva debatt gick inte, vilket såklart var hans mål.

    Den intressanta frågan är varför rc ville stänga testaren.

    jo de har du verkligen och tvärtom vad du tycks tro är det inte just enbart vilka ord man väljer, utan vad man faktiskt säger som är det viktiga....

    Mao så stinker din syn på andra människor och dina eviga lögner och propaganda ...samt rena förtal är lika illa..även om du aldrig skulle svära/använda ful ord....

    Sen att du främst tröttnat på mig är inte pga av mitt "ovårdade" språk.
    Det är pga att du tycker jag är grymt obekväm och faktiskt sätter dig på pottkanren gång efter gång.
    Du är noga med att påpeka att jag inte har nåt att komma med och att mina argument är slut...
    Det mantrat kör du för att manipulera dig själv, antar jag tongue

    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-10, 09:07

    theward skrev:
    ericTheDog skrev:Jag har inte alls ett otrevligt sätt mot vänsterfolk. Anna, SiP, rd och x'et är vettiga personer. Men jag erkänner att jag tröttnat lite på hundratals personangrepp från theward och rv och gett tilbaka lite.

    Även du Corven borde se över ditt språk.

    Vad gäller sakfrågan så utnyttjade rc din svaghet för honom till fullständigt oacceptabla personangrepp. Att bedriva debatt gick inte, vilket såklart var hans mål.

    Den intressanta frågan är varför rc ville stänga testaren.

    jo de har du verkligen och tvärtom vad du tycks tro är det inte just enbart vilka ord man väljer, utan vad man faktiskt säger som är det viktiga....

    Mao så stinker din syn på andra människor och dina eviga lögner och propaganda ...samt rena förtal är lika illa..även om du aldrig skulle svära/använda ful ord....

    Sen att du främst tröttnat på mig är inte pga av mitt "ovårdade" språk.
    Det är pga att du tycker jag är grymt obekväm och faktiskt sätter dig på pottkanren gång efter gång.
    Du är noga med att påpeka att jag inte har nåt att komma med och att mina argument är slut...
    Det mantrat kör du för att manipulera dig själv, antar jag tongue


    De flesta av dina inlägg ser ut som det jag nu citerar. Långt, personangreppsfyllt och substanslöst.
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  formsvackan 2010-08-10, 09:13

    ericTheDog skrev:Jag har inte alls ett otrevligt sätt mot vänsterfolk. Anna, SiP, rd och x'et är vettiga personer. Men jag erkänner att jag tröttnat lite på hundratals personangrepp från theward och rv och gett tilbaka lite.

    Även du Corven borde se över ditt språk.

    Vad gäller sakfrågan så utnyttjade rc din svaghet för honom till fullständigt oacceptabla personangrepp. Att bedriva debatt gick inte, vilket såklart var hans mål.

    Den intressanta frågan är varför rc ville stänga testaren.
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Paranoia
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  theward 2010-08-10, 09:18

    ericTheDog skrev:
    theward skrev:
    ericTheDog skrev:Jag har inte alls ett otrevligt sätt mot vänsterfolk. Anna, SiP, rd och x'et är vettiga personer. Men jag erkänner att jag tröttnat lite på hundratals personangrepp från theward och rv och gett tilbaka lite.

    Även du Corven borde se över ditt språk.

    Vad gäller sakfrågan så utnyttjade rc din svaghet för honom till fullständigt oacceptabla personangrepp. Att bedriva debatt gick inte, vilket såklart var hans mål.

    Den intressanta frågan är varför rc ville stänga testaren.

    jo de har du verkligen och tvärtom vad du tycks tro är det inte just enbart vilka ord man väljer, utan vad man faktiskt säger som är det viktiga....

    Mao så stinker din syn på andra människor och dina eviga lögner och propaganda ...samt rena förtal är lika illa..även om du aldrig skulle svära/använda ful ord....

    Sen att du främst tröttnat på mig är inte pga av mitt "ovårdade" språk.
    Det är pga att du tycker jag är grymt obekväm och faktiskt sätter dig på pottkanren gång efter gång.
    Du är noga med att påpeka att jag inte har nåt att komma med och att mina argument är slut...
    Det mantrat kör du för att manipulera dig själv, antar jag tongue


    De flesta av dina inlägg ser ut som det jag nu citerar. Långt, personangreppsfyllt och substanslöst.

    Du har inte tänkt att det du kallar personangrepp, faktiskt har just substans och att det största felet från början sas kommer från ditt eget beteende?

    Vet inte om du sysslat med idrott, men har du gjort det skulle jag tro att du snackat til dig en del utvisningar och dylikt...
    Iofs möjligt att du som du gjort tidigare på forumet/forumen lyckas reta andra til bristninggränsen med en massa fula tricks och bara fått ut dem ur spel....

    Hur som helst är alla form av diskution omöjlig om du inte själv inser vad du gör och faktiskt säger till folk

    Men högern verkar ha lätt att skylla ifrån sig och skylla allt på andra.
    De har dessutom svårt att lita på andra, men kräver att folk ska lita på dem...även fast de medvetet inte talar sanning
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-10, 09:24

    Mao så stinker din syn på andra människor och dina eviga lögner och propaganda ...samt rena förtal är lika illa..


    Ovanstående är ett exempel på thewards personangrepp. Ena stunden anser theward att ovanstående är substans...I nästa stund ändrar han sig: Den självgode theward väljer att ge andra skulden för hans eget beteende.

    Slutsatsen är att theward inte är en debattör man kan ta på allvar.
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  Corven 2010-08-10, 11:13

    ericTheDog skrev:Jag har inte alls ett otrevligt sätt mot vänsterfolk. Anna, SiP, rd och x'et är vettiga personer. Men jag erkänner att jag tröttnat lite på hundratals personangrepp från theward och rv och gett tilbaka lite.

    Även du Corven borde se över ditt språk.

    Vad gäller sakfrågan så utnyttjade rc din svaghet för honom till fullständigt oacceptabla personangrepp. Att bedriva debatt gick inte, vilket såklart var hans mål.

    Den intressanta frågan är varför rc ville stänga testaren.

    Eftersom ni har bestämt er för att RedCloud absolut ville få Testaren stängd, så måste ni också kunna grunda denna anklagelse på något.

    Det kan ni inte. För det finns ingen sån anledning.RedCloud hade inget som helst intresse av att stänga ner Testaren.

    Med lite logiskt tänkande skulle ni kunna inse detta. Men det kan ni inte.Ni är så sjuka i ert hat mot RedCloud, så ni inser inte själva hur illa ställt det är, utan ni fantiserar fritt vidare, utifrån era ideer om honom.

    Ni kommer med totalt ogrundade påståenden, som går rakt emot era andra påståenden, och sen säger ni att jag inte fattar att jag blivit manipulerad.

    Kan ni förklara logiken i följande påståenden som ni kommit med?

    1: RedCloud får göra precis vad han vill på Testaren utan åtgärd. Medan ni på högerkanten censurerades stenhårt, enligt er själva.

    2: RedCloud vill att Testaren stängs ner. Därför manipulerar han mig, så att jag, utan att fatta varför stänger ner Testaren.

    Varför skulle någon vilja stänga ett forum där personen får göra exakt som han vill, och där motståndaren inte får göra något alls (enligt er själva)?


    Ni har visserligen ert Fridebatt ryggdunkarforum, men det är en djävla skillnad att driva ett ryggdunkarforum, och att ha ett levande forum som man faktiskt försöker hålla ordning på. Det kräver en hel del, vi försökte balansera det så bra vi kunde, men det gick ändå över styr. Emellanåt gick det flera timmar per dag till att hålla ordning på er. Och med tanke på hur få som skrev där, så är det rätt sorgligt att två personer ska behöva lägga så mycket tid på att moderera. Och efter omstarten blev det väldigt tydligt vilken sida som alltid startade tjafsandet. Och hur gärna du än vill lägga skulden på vänstersidan, så var det hela tiden ni på högerkanten som började tjafsa om skitsaker, som sen mynnade ut i grövre saker.

    Och när alla som fanns där ändå fanns härinne också, där man i stort sett skiter totalt i att moderera, så tyckte jag att det var meningslöst att fortsätta driva Testaren.

    Och som jag sagt tidigare, det är skitsnack om personangreppen, för det verkar mer vara så att ni blandar ihop vad som skrevs härinne med vad som skrevs på Testaren. Härinne haglade personangreppen, utan tvekan, men alla personangrepp raderades på Testaren, oavsett vem dom kom ifrån.

    Att du sen inte är kapabel att fatta liknelser, utan att ta dom som personangrepp, det är liksom ditt problem, inte någon annans. Det blir inte mera sant för att du ältar vidare om det. Men ältning av gamla oförrätter verkar vara något du gillar, det där med att gå vidare, och se framåt verkar inte vara din grej. Så fort det sinar med nyheter att debattera, så drar du upp gamla grejer.....


    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  Kakmonstret 2010-08-10, 11:25

    Kort och gott. Du fallerade att genomskåda RC:s trollteknik.

    Vill man försöka få till ett fungerande och seriöst forum lämnar man såna idioter utanför från början som man vet bara är ute efter att förstöra.

    RC är väl kåt på att förstöra forum, ett ocensurerat är hans stora dröm.

    Han har förstört AB forum, testaren och detta.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-10, 12:19

    ericTheDog skrev:Mao så stinker din syn på andra människor och dina eviga lögner och propaganda ...samt rena förtal är lika illa..


    Ovanstående är ett exempel på thewards personangrepp. Ena stunden anser theward att ovanstående är substans...I nästa stund ändrar han sig: Den självgode theward väljer att ge andra skulden för hans eget beteende.

    Slutsatsen är att theward inte är en debattör man kan ta på allvar.

    Det är så att jag inte samtycker till att folk kallar varandra för fula öknamn på debattforum..... så är inte fallet i just detta ex du tar upp med ward....

    ... det är faktiskt helt sonika en korrekt beskrivning av den bild du ger av dig själv på detta forum.....
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  Redvictory 2010-08-10, 14:44

    Kakmonstret skrev:Kort och gott. Du fallerade att genomskåda RC:s trollteknik.

    Vill man försöka få till ett fungerande och seriöst forum lämnar man såna idioter utanför från början som man vet bara är ute efter att förstöra.

    RC är väl kåt på att förstöra forum, ett ocensurerat är hans stora dröm.

    Han har förstört AB forum, testaren och detta.

    Jasså! hur kommer det sig att detta forum fungerade så bra när ni troll var i trollskogen då?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  theward 2010-08-10, 17:03

    F.I.S.T skrev:
    ericTheDog skrev:Mao så stinker din syn på andra människor och dina eviga lögner och propaganda ...samt rena förtal är lika illa..


    Ovanstående är ett exempel på thewards personangrepp. Ena stunden anser theward att ovanstående är substans...I nästa stund ändrar han sig: Den självgode theward väljer att ge andra skulden för hans eget beteende.

    Slutsatsen är att theward inte är en debattör man kan ta på allvar.

    Det är så att jag inte samtycker till att folk kallar varandra för fula öknamn på debattforum..... så är inte fallet i just detta ex du tar upp med ward....

    ... det är faktiskt helt sonika en korrekt beskrivning av den bild du ger av dig själv på detta forum.....

    Precis Wink
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  x-medborgare 2010-08-10, 17:25

    Corven skrev:
    ericTheDog skrev:Jag har inte alls ett otrevligt sätt mot vänsterfolk. Anna, SiP, rd och x'et är vettiga personer. Men jag erkänner att jag tröttnat lite på hundratals personangrepp från theward och rv och gett tilbaka lite.

    Även du Corven borde se över ditt språk.

    Vad gäller sakfrågan så utnyttjade rc din svaghet för honom till fullständigt oacceptabla personangrepp. Att bedriva debatt gick inte, vilket såklart var hans mål.

    Den intressanta frågan är varför rc ville stänga testaren.

    Eftersom ni har bestämt er för att RedCloud absolut ville få Testaren stängd, så måste ni också kunna grunda denna anklagelse på något.

    Det kan ni inte. För det finns ingen sån anledning.RedCloud hade inget som helst intresse av att stänga ner Testaren.

    Med lite logiskt tänkande skulle ni kunna inse detta. Men det kan ni inte.Ni är så sjuka i ert hat mot RedCloud, så ni inser inte själva hur illa ställt det är, utan ni fantiserar fritt vidare, utifrån era ideer om honom.

    Ni kommer med totalt ogrundade påståenden, som går rakt emot era andra påståenden, och sen säger ni att jag inte fattar att jag blivit manipulerad.

    Kan ni förklara logiken i följande påståenden som ni kommit med?

    1: RedCloud får göra precis vad han vill på Testaren utan åtgärd. Medan ni på högerkanten censurerades stenhårt, enligt er själva.

    2: RedCloud vill att Testaren stängs ner. Därför manipulerar han mig, så att jag, utan att fatta varför stänger ner Testaren.

    Varför skulle någon vilja stänga ett forum där personen får göra exakt som han vill, och där motståndaren inte får göra något alls (enligt er själva)?


    Ni har visserligen ert Fridebatt ryggdunkarforum, men det är en djävla skillnad att driva ett ryggdunkarforum, och att ha ett levande forum som man faktiskt försöker hålla ordning på. Det kräver en hel del, vi försökte balansera det så bra vi kunde, men det gick ändå över styr. Emellanåt gick det flera timmar per dag till att hålla ordning på er. Och med tanke på hur få som skrev där, så är det rätt sorgligt att två personer ska behöva lägga så mycket tid på att moderera. Och efter omstarten blev det väldigt tydligt vilken sida som alltid startade tjafsandet. Och hur gärna du än vill lägga skulden på vänstersidan, så var det hela tiden ni på högerkanten som började tjafsa om skitsaker, som sen mynnade ut i grövre saker.

    Och när alla som fanns där ändå fanns härinne också, där man i stort sett skiter totalt i att moderera, så tyckte jag att det var meningslöst att fortsätta driva Testaren.

    Och som jag sagt tidigare, det är skitsnack om personangreppen, för det verkar mer vara så att ni blandar ihop vad som skrevs härinne med vad som skrevs på Testaren. Härinne haglade personangreppen, utan tvekan, men alla personangrepp raderades på Testaren, oavsett vem dom kom ifrån.

    Att du sen inte är kapabel att fatta liknelser, utan att ta dom som personangrepp, det är liksom ditt problem, inte någon annans. Det blir inte mera sant för att du ältar vidare om det. Men ältning av gamla oförrätter verkar vara något du gillar, det där med att gå vidare, och se framåt verkar inte vara din grej. Så fort det sinar med nyheter att debattera, så drar du upp gamla grejer.....




    Ja för mig är det glasklart.. en med sådana friheter enl. vissa kan ju knappast stå för en nedläggning.. Very Happy Very Happy
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  F.I.S.T 2010-08-10, 17:27

    Jag minns klart och tydligt hur RC UPPMANADE folk att gå med i Testaren, för att han tyckte Corven och Snipe gjorde ett bra jobb där
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  Corven 2010-08-10, 18:43

    Det är väl så att nu när RedCloud inte varit så aktiv här, så måste man skriva om honom, så att man inte glömmer bort att man avskyr honom, och håller honom ansvarig för allt ont som hänt, förmodligen inklusive när Eldkvarn brann....
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  x-medborgare 2010-08-10, 18:50

    Corven skrev:Det är väl så att nu när RedCloud inte varit så aktiv här, så måste man skriva om honom, så att man inte glömmer bort att man avskyr honom, och håller honom ansvarig för allt ont som hänt, förmodligen inklusive när Eldkvarn brann....

    Nja dom har ju hans suppleant RV... Att härja med just nu
    F.I.S.T. får ta en del också när RV är på Lunch.
    Mig X.et tycker dom inte är så rolig för jag blir sällan/aldrig sur..
    Men jag håller med dom verkar sakna RC nått så förbaskat mycket
    Cool
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-10, 18:50

    Har du läst dagens trådstart från rc?

    Han har lagt ner en hel del energi på att häckla andra debattörer. Är detta din definition på en bra debattör? Eller var det kanske nödvändigt för balansens skull?

    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  Corven 2010-08-10, 18:55

    Och?

    Vad har det med ditt lögnaktiga envisa påstående om att det är hans fel att Testaren stängdes ner att göra?

    Vad som hände på AC-bladet har aldrig påverkat vad som hände på Testaren.

    Jag och Sniper hade inga som helst problem att hålla isär de två forumen, något som ni på högerkanten verkade ha desto större problem med.....

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  RedCloud 2010-08-10, 18:57

    dom verkar sakna RC nått så förbaskat mycket

    masochister hela bunten....
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  x-medborgare 2010-08-10, 18:57

    RedCloud skrev:
    dom verkar sakna RC nått så förbaskat mycket

    masochister hela bunten....

    Very Happy Very Happy
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  ericTheDog 2010-08-10, 19:15

    Corven skrev:Och?

    Vad har det med ditt lögnaktiga envisa påstående om att det är hans fel att Testaren stängdes ner att göra?

    Vad som hände på AC-bladet har aldrig påverkat vad som hände på Testaren.

    Jag och Sniper hade inga som helst problem att hålla isär de två forumen, något som ni på högerkanten verkade ha desto större problem med.....



    Varför sitter du då här inne och jiddrar om testaren och kommer med makalösa personangrepp mot mig för att jag skriver som det var?

    Men jag förstår att du inte vill svara vad du tycker om dagens trådstart ifrån rc. Det skulle ju kunna klargöra vilka krav du ställer på en bra debattör.

    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  Regndrottning 2010-08-10, 19:35

    ericTheDog skrev:
    Corven skrev:Och?

    Vad har det med ditt lögnaktiga envisa påstående om att det är hans fel att Testaren stängdes ner att göra?

    Vad som hände på AC-bladet har aldrig påverkat vad som hände på Testaren.

    Jag och Sniper hade inga som helst problem att hålla isär de två forumen, något som ni på högerkanten verkade ha desto större problem med.....



    Varför sitter du då här inne och jiddrar om testaren och kommer med makalösa personangrepp mot mig för att jag skriver som det var?

    Men jag förstår att du inte vill svara vad du tycker om dagens trådstart ifrån rc. Det skulle ju kunna klargöra vilka krav du ställer på en bra debattör.


    Vilka personangrepp har Corven kommit med? Jag har inte sett några.....
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  Corven 2010-08-10, 19:59

    ericTheDog skrev:

    Varför sitter du då här inne och jiddrar om testaren och kommer med makalösa personangrepp mot mig för att jag skriver som det var?

    Men jag förstår att du inte vill svara vad du tycker om dagens trådstart ifrån rc. Det skulle ju kunna klargöra vilka krav du ställer på en bra debattör.


    Den här tråden handlar om ett lögnaktigt påstående om att RedCloud var orsaken till att Testaren stängdes. Är inte det en bra tråd att diskutera just Testarens stängning i?


    Och vad jag tycker om andra debattörer och deras trådar är totalt ointressant härinne, där man får uppföra sig i stort sett hur fan som helst.

    Om jag inte gillar ett ämnen som någon tar upp, så svarar jag inte på det. Är det ett ämne jag anser värt att kommentera, så skriver jag. Svårare än så är det inte. Jag sitter inte och grinar i andra trådar om hur dumma folk är som skriver ditten och datten....

    Jag brukar inte uttala mig om vad jag anser om någons trådstart, vare sig om det är höger eller vänster som startar dom, så varför skulle jag helt plötsligt kommentera vad jag anser om just den tråden?
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  Corven 2010-08-10, 20:02

    Regndrottning skrev:
    Vilka personangrepp har Corven kommit med? Jag har inte sett några.....

    Han syftar förmodligen på detta horribla påhopp, som är en följd av mitt första inlägg i denna debatt, där jag konstaterade att idioterna är dom som vägrar fatta varför jag stängde Testaren.... :

    Corven skrev:
    ericTheDog skrev:

    Testaren stängdes för att rc ville det. Corven är en av få som inte begriper detta.

    Och med det inlägget sällade du dig till idioterna som vägrar fatta.....

    Ni är sorgliga!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  RedCloud 2010-08-10, 20:17

    Men jag förstår att du inte vill svara vad du tycker om dagens trådstart ifrån rc.

    Jag har skrivit följande idag:

    Men det fattar du väl Corven att som ägaren till Testaren har du ingen som helst aning om varför du stängde ner, självklart sitter forumhögern inne med sanningen nu också.
    Eller Inte. Today at 06:35

    Stor bil - liten .....
    Du är ärlig iaf Seel...om än korkad.
    Today at 09:57

    masochister hela bunten....
    Today at 17:57

    Vilket av inläggen är det Corven ska reagera mot tycker du ?

    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  x-medborgare 2010-08-10, 20:20

    RedCloud skrev:
    Men jag förstår att du inte vill svara vad du tycker om dagens trådstart ifrån rc.

    Jag har skrivit följande idag:

    Men det fattar du väl Corven att som ägaren till Testaren har du ingen som helst aning om varför du stängde ner, självklart sitter forumhögern inne med sanningen nu också.
    Eller Inte. Today at 06:35

    Stor bil - liten .....
    Du är ärlig iaf Seel...om än korkad.
    Today at 09:57

    masochister hela bunten....
    Today at 17:57

    Vilket av inläggen är det Corven ska reagera mot tycker du ?



    Hi hi hi..... Det du inte skrev såklart.. Men tänkte.. Very Happy
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  RedCloud 2010-08-10, 20:30


    Men tänkte..

    Argghhhh, mindcontrol, tunga grejer

    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Mind_control

    Sponsored content


    Kommer ni ihåg när RC  - Sida 2 Empty Sv: Kommer ni ihåg när RC

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 01:48