**ASGARV, Det är tråkigt att du inte uppvisat denna suveräna humor tidigareericTheDog skrev:GA och BH är bra debattörer. It takes two to tango...
+7
lazy
ericTheDog
R.O.F.L
theward
Redvictory
x-medborgare
berralarzon
11 posters
Nu
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 51
Sv: Nu
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 52
Foliet tycker inte man är en bra debattör när man inte lyssnar stor-ögt på hans haverist teorier och foliehatts tankar om USA "bankirism" och gasledningar.
Jag köper det, det är helt ok foliet, din läkare sa att man skulle hålla med dig.
Jag köper det, det är helt ok foliet, din läkare sa att man skulle hålla med dig.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 53
Nej, jag tycker bara att för att kvala in som ett par bra debattörer krävs litet mer än att den ena släpper skithögar och den andra torkar honom i röven.RedMentalCase skrev:Foliet tycker inte man är en bra debattör när man inte lyssnar stor-ögt på hans haverist teorier och foliehatts tankar om USA "bankirism" och gasledningar.
Att du kallar verkligheten för haveristteorier säger en hel del, om dig själv. Du har i dina försök att klassa ner på "teorierna" bl.a. idiotförklarat innevånarna i både pentagon och vita huset, men det begriper du förmodligen inte. Att du dessutom klassat US Army som utgivare av vänsterporr är ett av dina roligare klavertramp i sammanhanget
Då du knappast träffat honom är det troligare att det bara var din läkare som höll med digRedMentalCase skrev:Jag köper det, det är helt ok foliet, din läkare sa att man skulle hålla med dig
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 54
Skithögar och röven ???
Låter inte som du är en bra debattör själv, foliet.
Inte ens när du försöker sätta dig på din höga åsna (flt häst) lyckas du.
Och att du fortsätter med ditt infantila lögnande om vad jag påstått är ju bara så bedrövligt att man man tycker synd om dig.
Och att du fortsätter med ditt infantila lögnande om vad jag påstått är ju bara så bedrövligt att man man tycker synd om dig.
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 55
Ja ha då har man jobbat då slitig natt.. Men har sovit gott nu..
Så går man igenom alla inlägg sedan igår.
Här har inte mycket hänt förutom att tydligen...
RedAlert lärt sig att knulla nötter.?
(Rak översättning)
Vilket han stolt nämner i nästan vart och ett av sina inlägg.
Alltid kul att lära sig nått nytt..
Så går man igenom alla inlägg sedan igår.
Här har inte mycket hänt förutom att tydligen...
RedAlert lärt sig att knulla nötter.?
(Rak översättning)
Vilket han stolt nämner i nästan vart och ett av sina inlägg.
Alltid kul att lära sig nått nytt..
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 56
RedMentalCase skrev:Skithögar och röven ???
Och här rusar den lilla fyrkantmustachen kortbyxe prydda rmc/gustavande med stormsteg upp för sin stege till sin pottkant.
//berra
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 57
ericTheDog skrev:
Isåfall får ni väl hålla tillgodo med martins rumpinlägg, ni verkar ju gilla dessa.
Ja ha då var du där igen då med påståenden du inte kan styrka !!.... men kan du så får du ju gärna visa på det du påstår med länk till var jag påstår det du påstår att jag påstår....
ericTheDog skrev:När fick detta forum senast en ny debattör egentligen? Troligen är det mer än ett år sedan så skedde. Det komer inga nya debattörer hit. Vi som är här är inte perfekta (Du och jag inkluderade) men vi är här.
Det är betydligt fler här... än på ditt "fri debatt"-forum, där det är tillåtet att stänga av utan vidare kommentar....
ericTheDog skrev:Börjar du kasta ut folk så dör forumet.
Och hur ska jag kunna kasta ut folk från detta forum ???... hade jag haft möjlighet så hade inte du rykt, men som sagt var RMC och RA hade legat pyrt till
ericTheDog skrev:Det ska bli kul att se vänstermupparnas ylande om Alliansen vinner valet.
Ja om Alliansen vinner valet, vilket jag finner för troligt att de gör, så kommer jag att fortsätta "yla" .... för jag och många med mig låter oss inte tystas om egoismen segrar en gång till
ericTheDog skrev:Sen tackar jag för mig.
Är det ett löfte ??... eller tänker du bara överge detta nick, och hitta ett nytt ?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 58
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:
Isåfall får ni väl hålla tillgodo med martins rumpinlägg, ni verkar ju gilla dessa.
Ja ha då var du där igen då med påståenden du inte kan styrka !!.... men kan du så får du ju gärna visa på det du påstår med länk till var jag påstår det du påstår att jag påstår....ericTheDog skrev:När fick detta forum senast en ny debattör egentligen? Troligen är det mer än ett år sedan så skedde. Det komer inga nya debattörer hit. Vi som är här är inte perfekta (Du och jag inkluderade) men vi är här.
Det är betydligt fler här... än på ditt "fri debatt"-forum, där det är tillåtet att stänga av utan vidare kommentar....ericTheDog skrev:Börjar du kasta ut folk så dör forumet.
Och hur ska jag kunna kasta ut folk från detta forum ???... hade jag haft möjlighet så hade inte du rykt, men som sagt var RMC och RA hade legat pyrt tillericTheDog skrev:Det ska bli kul att se vänstermupparnas ylande om Alliansen vinner valet.
Ja om Alliansen vinner valet, vilket jag finner för troligt att de gör, så kommer jag att fortsätta "yla" .... för jag och många med mig låter oss inte tystas om egoismen segrar en gång tillericTheDog skrev:Sen tackar jag för mig.
Är det ett löfte ??... eller tänker du bara överge detta nick, och hitta ett nytt ?
Eftersom avgrundshögern dubbelnickar så i den grad att de blandar ihop vem de är inloggad som så lär han tyvärr vara kvar i ett annat nick! de kan liksom inte leva utan oss rödgröna! det är vi som får dem att kliva upp på morgonen det är vi som lär dem vad som är rätt och fel mao vi uppfostrar dem! men de är olydiga och otacksamma de små liven!
- Inlägg 59
ericTheDog skrev:Admin anser för övrigt att du redvictory är en komplett idiot.
Att du ericThedog är admin inne på fridebatt "fjollforat" innebär ju inte med självklarhet att du är admin härinne du måste missuppfattat detta något så totalt fast inte undra på du har ju bara två hjärnceller tillhands.
Fast du vill enligt dig själv inta vara här alls ändå så finns du här skum kis du!
//berra
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 60
berralarzon skrev:ericTheDog skrev:Admin anser för övrigt att du redvictory är en komplett idiot.
Att du ericThedog är admin inne på fridebatt "fjollforat" innebär ju inte med självklarhet att du är admin härinne du måste missuppfattat detta något så totalt fast inte undra på du har ju bara två hjärnceller tillhands.
Fast du vill enligt dig själv inta vara här alls ändå så finns du här skum kis du!
//berra
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 61
JAdu fist, om du inte visste det så kan högerdebattörer närsomhelst stängas av ifrån acbladet utan anledning.
Vad gäller reglerna på fridebatt är du välkommen att ta det med deras admin.
Kul att se berra så aktiv här idag. Loggar n med sitt riktiga nick redan imorgon?
Kul att se berra så aktiv här idag. Loggar n med sitt riktiga nick redan imorgon?
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 62
ericTheDog skrev:JAdu fist, om du inte visste det så kan högerdebattörer närsomhelst stängas av ifrån acbladet utan anledning.
Det finns en massa anledningar att ni skulle stängas av ögonaböj, men tydligen är admin snäll eller helt frånvarande
- Inlägg 63
ericTheDog skrev:JAdu fist, om du inte visste det så kan högerdebattörer närsomhelst stängas av ifrån acbladet utan anledning.
Imorgon är det jobba som gäller det är väl helt främmande för muftomte som dig eTd!
//berra
- Inlägg 64
..... Ja du....du känner du Admin på AC .... men vet inte vem admin på "fri debatt" är ???
Frågan är väl mer sådan att du tillskriver mig möjligheter att "kasta ut" högerdebattörer, vilket jag inte har... och att du dessutom yyyylat dig hes vid antal tillfällen över censur på AC-bladet, men godtar densamma på "fri debatt"
- Inlägg 65
theward skrev:ericTheDog skrev:JAdu fist, om du inte visste det så kan högerdebattörer närsomhelst stängas av ifrån acbladet utan anledning.
Det finns en massa anledningar att ni skulle stängas av ögonaböj, men tydligen är admin snäll eller helt frånvarande
Enligt vilka regler då?
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 66
ericTheDog skrev:theward skrev:ericTheDog skrev:JAdu fist, om du inte visste det så kan högerdebattörer närsomhelst stängas av ifrån acbladet utan anledning.
Enligt vilka regler då?
- Inlägg 67
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:JAdu fist, om du inte visste det så kan högerdebattörer närsomhelst stängas av ifrån acbladet utan anledning.
..... Ja du....du känner du Admin på AC .... men vet inte vem admin på "fri debatt" är ???
Frågan är väl mer sådan att du tillskriver mig möjligheter att "kasta ut" högerdebattörer, vilket jag inte har... och att du dessutom yyyylat dig hes vid antal tillfällen över censur på AC-bladet, men godtar densamma på "fri debatt"
Godtar inte cencur någonstans. Men det gör du.
- Inlägg 68
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:JAdu fist, om du inte visste det så kan högerdebattörer närsomhelst stängas av ifrån acbladet utan anledning.
Okej ... jag ser att du skriver detta.... men varför förespråkar du då "Fri debatt" när den för dig, som du påstår, okända Admin förespråkar censur på frontsidan ....
... och var någonstans har jag förespråkat censur ???
- Inlägg 69
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:JAdu fist, om du inte visste det så kan högerdebattörer närsomhelst stängas av ifrån acbladet utan anledning.
Okej ... jag ser att du skriver detta.... men varför förespråkar du då "Fri debatt" när den för dig, som du påstår, okända Admin förespråkar censur på frontsidan ....
Jag hoppas verkligen inte att du förespråkar cencur. Varför inte bevisa detta genom att fördöma cencureringen av ca 8 högernick på detta forum.
Fridebatt har aldrig åsiktscencurerat någon. Jag har väl heller inte varken förespråkat eller fördömt fridebatt. Men det är bra för oss högerdebattörer att ha denna ventil nästa gång detta forum cencureras.
- Inlägg 70
ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:JAdu fist, om du inte visste det så kan högerdebattörer närsomhelst stängas av ifrån acbladet utan anledning.
Jag hoppas verkligen inte att du förespråkar cencur. Varför inte bevisa detta genom att fördöma cencureringen av ca 8 högernick på detta forum.
Fridebatt har aldrig åsiktscencurerat någon. Jag har väl heller inte varken förespråkat eller fördömt fridebatt. Men det är bra för oss högerdebattörer att ha denna ventil nästa gång detta forum cencureras.
Jag är ju bara en dum vänster men vilka 8 ni är ju för fan här hela högen ??+
- Inlägg 71
x-medborgare skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:JAdu fist, om du inte visste det så kan högerdebattörer närsomhelst stängas av ifrån acbladet utan anledning.
Jag är ju bara en dum vänster men vilka 8 ni är ju för fan här hela högen ??+
Det undrar jag oxå ???
- Inlägg 72
x'et, mitt orginalnick är fortfarande avstängt p.g.a åsiktsförtryck.
- Inlägg 73
Dom andra 7 är ???ericTheDog skrev:x'et, mitt orginalnick är fortfarande avstängt p.g.a åsiktsförtryck.
- Inlägg 74
ericTheDog skrev:x'et, mitt orginalnick är fortfarande avstängt p.g.a åsiktsförtryck.
Oki en av 8 de andra 7??? Om du nu kan förstå min text..
Transvoice - Stockholms Tolkförmedling AB www.transvoice.se
Rålambsv. 17 vån 10, Box 34006, 100 26 STOCKHOLM 08 - 120 800 00
Är språk din begränsning, tala genom oss!
- Inlägg 75
F.I.S.T skrev:Dom andra 7 är ???ericTheDog skrev:x'et, mitt orginalnick är fortfarande avstängt p.g.a åsiktsförtryck.
Det ska jag svara på sen. Först ska du svara på ifall du fördömer cencureringen av ca 8 högernick.