theward 2010-08-07, 14:47
F.I.S.T skrev: RedMentalCase skrev: F.I.S.T skrev:.... Sossarnas Göran Person och sedan fullt ut mot cynisk människoförnedring med Alliansen....
Jag visste att det fanns egoister och penningstinna människor som trampar på andra för gen framgång....
Men det har varit en skrämmande upplevelse rent ut sagt att bevittna de åsikter som frodas bland folket.... som jag fått bevittna på detta forum, genom RMS, RA, EtD, THors osv osv ... Jag kunde inte i min vildaste fantasi föreställa mig så cyniska egotrippade, småaktiga människor....
och jag kunde inte föreställa mig att de så ogenerat förändrar sanningen i egna syften....
Jag oroar mig för moder Svea.... och Palme och Lind vrider sig i sina gravar när de ser vart Sverige är på väg
Visst är det jobbigt fist, att upptäcka att man måste dra sitt strå till stacken i ett samhälle och försörja sig om man är kapabel till det.
Det är relativt äckligt att du försöker använda 2 döda sossar som stöd, de vrider sig nog i sina gravar av den anledningen .
Jo vi vet ju vad alliansen tycker om det.... cancersjuka, svårt deprimerade, ryggskadade, tvingas ut i arbete... du är en mycket liten människa RMC.....
... och jag skäms över att ha såna som dig i vårt svenska samhälle......
Ingen biter på dumhögern....
Försökte ju med bla med den utlämnade "en sjuks dagbok förrut", men det ville de ju inte veta av...
Tydligen svårt att försöka sätta sig in i andras situationer och hur de mår.
Lättare att kalla dem fuskare, simulanter, inbillningssjuka och fan och hans moster
Att folk med långvariga/kroniska sjukdomar har ganska bra dagar/timmar, emellan bedrövelsen och då kanske hittar på nåt annat, än att bara må dåligt.
Det verkar inte gå in....
Nää det får man istället skit för det, anses vara fullt arbetsför,inbillningsjuk,simulant mm
Selektivt väljer man alltså att se de stunder man faktiskt är någorlunda normal, resten väljer man att helt blunda för.............
klart det förstör ju bilden av att man fuskar, om de skulle välja atts e de dagar/dygn man knappt orkar stå upp och de tvära kast som en hälsa kan göra, bara under nåra få timmar......