Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    krångliga släktskapsförhållanden?

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    krångliga släktskapsförhållanden? Empty krångliga släktskapsförhållanden?

    Inlägg  Sniperace 2009-04-29, 13:09

    Min frus Moster är gift med min farbror kanske inte så krångligt...

    Men min frus BROR är gift med min kusins dotter (min fasters sondotter mao)
    Och för ett år sedan blev min MOR ihop med - ja just det min frus brors hustrus pappa, dvs min kusin.... här blir det konstigt med hur frugans brorsbarn ska anges som kusiner, nevös, nästkusiner osv...

    Och - nej jag eller mina barn spelar INTE banjo

    Laughing
    Corven
    Corven


    Antal inlägg : 1827
    Join date : 09-02-16
    Ort : Uppsala

    krångliga släktskapsförhållanden? Empty Sv: krångliga släktskapsförhållanden?

    Inlägg  Corven 2009-04-29, 13:17

    I nån av Sven Hassels böcker, minns inte vilken, så var det en kille som kom till kompaniet. Ett straffkompani för dom som inte känner till Sven Hassels böcker.

    Hans brott var att han var pappa till sig själv.... Och det var pga något liknande det du beskriver Smile
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    krångliga släktskapsförhållanden? Empty Sv: krångliga släktskapsförhållanden?

    Inlägg  Sniperace 2009-04-29, 13:25

    Corven skrev:I nån av Sven Hassels böcker, minns inte vilken, så var det en kille som kom till kompaniet. Ett straffkompani för dom som inte känner till Sven Hassels böcker.

    Hans brott var att han var pappa till sig själv.... Och det var pga något liknande det du beskriver Smile

    Skrattar, nåja SÅ illa är det ju ändå inte, men gifter morsan sig med honom blir ju min kusin min styvfar, och kusinbarnet styvsyster ...., nä, nu blir jag förvirrad, det BLIR krångliga förhållanden, jag tror jag skiter i släktforskning
    Rolling Eyes
    cleopatra
    cleopatra


    Antal inlägg : 511
    Join date : 09-02-17
    Age : 58
    Ort : Stockholm

    krångliga släktskapsförhållanden? Empty Sv: krångliga släktskapsförhållanden?

    Inlägg  cleopatra 2009-04-29, 21:28

    Sniperace skrev:
    Corven skrev:I nån av Sven Hassels böcker, minns inte vilken, så var det en kille som kom till kompaniet. Ett straffkompani för dom som inte känner till Sven Hassels böcker.

    Hans brott var att han var pappa till sig själv.... Och det var pga något liknande det du beskriver Smile

    Skrattar, nåja SÅ illa är det ju ändå inte, men gifter morsan sig med honom blir ju min kusin min styvfar, och kusinbarnet styvsyster ...., nä, nu blir jag förvirrad, det BLIR krångliga förhållanden, jag tror jag skiter i släktforskning
    Rolling Eyes


    *asg* Ja vilket jävla släktträd DET skulle bli med grenar som gick kors och tvärs som lianer i ett djungelträd Laughing Är det säkert att ni inte spelar banjo... Suspect Ta da da da da da da da da da....


    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    krångliga släktskapsförhållanden? Empty Sv: krångliga släktskapsförhållanden?

    Inlägg  Sniperace 2009-04-29, 22:15

    cleopatra skrev:
    Sniperace skrev:
    Corven skrev:I nån av Sven Hassels böcker, minns inte vilken, så var det en kille som kom till kompaniet. Ett straffkompani för dom som inte känner till Sven Hassels böcker.

    Hans brott var att han var pappa till sig själv.... Och det var pga något liknande det du beskriver Smile

    Skrattar, nåja SÅ illa är det ju ändå inte, men gifter morsan sig med honom blir ju min kusin min styvfar, och kusinbarnet styvsyster ...., nä, nu blir jag förvirrad, det BLIR krångliga förhållanden, jag tror jag skiter i släktforskning
    Rolling Eyes


    *asg* Ja vilket jävla släktträd DET skulle bli med grenar som gick kors och tvärs som lianer i ett djungelträd Laughing Är det säkert att ni inte spelar banjo... Suspect Ta da da da da da da da da da....




    fan du har filmat min äldste son..... Laughing den där unge trevlige killen som var så flink med banjon...

    Sponsored content


    krångliga släktskapsförhållanden? Empty Sv: krångliga släktskapsförhållanden?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-04-26, 15:54