Till skillnad från Sveriges mest betalda bidragstagare Prinsessan Madelene så betalar jag resan och uppehälle själv! även maten och drickat! men det är väl såhär Alliansanhängarna vill ha det! ett bidragssamhälle! S-ee-l blir väl avundsjuk nu förstår jag! hoppas alla ni medkännande Rödgröna har det bra att ni som har krämpor blir bättre och att folket får upp ögonen och röstar bort detta bidragsparti
5 posters
På Öland!
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 2
Sv: På Öland!
Redvictory skrev:Till skillnad från Sveriges mest betalda bidragstagare Prinsessan Madelene så betalar jag resan och uppehälle själv! även maten och drickat! men det är väl såhär Alliansanhängarna vill ha det! ett bidragssamhälle! S-ee-l blir väl avundsjuk nu förstår jag! hoppas alla ni medkännande Rödgröna har det bra att ni som har krämpor blir bättre och att folket får upp ögonen och röstar bort detta bidragsparti
Ja du det får vi hoppas!
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 3
Redvictory skrev:Till skillnad från Sveriges mest betalda bidragstagare Prinsessan Madelene så betalar jag resan och uppehälle själv! även maten och drickat! men det är väl såhär Alliansanhängarna vill ha det! ett bidragssamhälle! S-ee-l blir väl avundsjuk nu förstår jag! hoppas alla ni medkännande Rödgröna har det bra att ni som har krämpor blir bättre och att folket får upp ögonen och röstar bort detta bidragsparti
Min bror är nog kvar på Öland, det har väl inte varit det bästa semestervädret där(heller)
nää nu ska jag ut och (bidrags)fiska som RMC skulle kalla det
Eller enligt ETD så innebär ju ett par-tre timmars båtfiske, att man är låtsassjuk och helt klart kan jobba 100%
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 4
theward skrev:Redvictory skrev:Till skillnad från Sveriges mest betalda bidragstagare Prinsessan Madelene så betalar jag resan och uppehälle själv! även maten och drickat! men det är väl såhär Alliansanhängarna vill ha det! ett bidragssamhälle! S-ee-l blir väl avundsjuk nu förstår jag! hoppas alla ni medkännande Rödgröna har det bra att ni som har krämpor blir bättre och att folket får upp ögonen och röstar bort detta bidragsparti
Min bror är nog kvar på Öland, det har väl inte varit det bästa semestervädret där(heller)
nää nu ska jag ut och (bidrags)fiska som RMC skulle kalla det
Eller enligt ETD så innebär ju ett par-tre timmars båtfiske, att man är låtsassjuk och helt klart kan jobba 100%
Lycka till med Fisket The Ward!
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 5
Då var vi på Öland samtidigt.
Hoppas att det regnade mycket på dig, men att solen sken på Soliden.
Leve Konungen.
Hoppas att det regnade mycket på dig, men att solen sken på Soliden.
Leve Konungen.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 6
Mat
Till skillnad från Sveriges mest betalda bidragstagare Prinsessan Madelene så betalar jag resan och uppehälle själv!
Madeleine och martin menar du? M and M!
Madeleine och martin menar du? M and M!