PE Dal skrev:Återigen FIST...Din förenklat naiva syn rörande Svensk politik är skrämmande...
Jasså tycker du det ??? ... Det må du väl få tycka, men du har inte svarat på det jag skrev, ... jag kommenterade ditt kanslisvenskainlägg jallafall
PE Dal skrev:Återigen FIST...Din förenklat naiva syn rörande Svensk politik är skrämmande...
redalert skrev:F.I.S.T skrev:
Ha ha först måste jag bara kommentera Hundens "word! i detta fallet, det är skrattretande med tanke på att han inte har en aning om vad Pedalen skrev.... det är knappt att pedalen själv begriper vad han skriver....
Och till pedalen kan jag bara säga ... att jag inte sagt att Alliansens partier är nazistiska, däremot DU har påstått med slingrande kanslisvenska att deras meningsmotståndare är det....
Trots att ingen av er kunnat påpeka något i deras politik som skulle antyda detta...
Däremot Moderaterna har vid flera tillfällen agerat ytterst tveksamt vad gäller yttrandefrihet och demokrati...
tex när Ulf Adhelsson Varnade en reporter för att gräva vidare i moderaternas affärer....
eller när Reinfeldt tycker att alla tjänar på att debatten la sig....
Eller när En moderat anser att ökat valdeltagande i kommunen icke är önskvärt, och fula metoder, för att det skulle kunna gynna sossarna...
det finns många exempel pedalen .... så försök igen va !!
Var jag i fistens kläder skulle jag nog varken skratta eller le!
lazy skrev:Så här står det när jag försöker att logga in från mitt vanliga konto.
Index Calendar Vanliga frågor Sök Sökfråga
Display results as : Inlägg Ämnen
--------------------------------------------------------------------------------
Advanced Search
Medlemslista Användargrupper Bli medlem Logga in .
You are not connected. Please login or register .
Information
.You are not allowed to log on this forum.
Från min kompis där jag ursprungligen registrerade mig går det däremot hur
bra som helst.
ericTheDog skrev:lazy skrev:Så här står det när jag försöker att logga in från mitt vanliga konto.
--------------------------------------------------------------------------------
Advanced Search
Information
bra som helst.
Kan berrat ha sperrat dig?
ericTheDog skrev:Frågan är hur alla nick får plats i samma trasor...
lazy skrev:Så här står det när jag försöker att logga in från mitt vanliga konto.
Advanced Search
Information
bra som helst.
redalert skrev:lazy skrev:Så här står det när jag försöker att logga in från mitt vanliga konto.
Advanced Search
Information
bra som helst.
Ditt IP nummer är spärrat!
Är det Infra som styr och ställer här?
Fri debatt
Allmänna internetregler gäller, de som man upplever inte uppfyller acceptabel debattnivå spärrar man själv.De värsta avarterna kan dock raderas utan vidare kommentar.
Och där fick vi bekräftat att det är Berra som ligger bakom allt?berralarzon skrev:redalert skrev:lazy skrev:Så här står det när jag försöker att logga in från mitt vanliga konto.
Advanced Search
Information
bra som helst.
Självklart är det //berra
//berra
lazy skrev:Och där fick vi bekräftat att det är Berra som ligger bakom allt?berralarzon skrev:redalert skrev:lazy skrev:Så här står det när jag försöker att logga in från mitt vanliga konto.
Advanced Search
Information
bra som helst.
//berra
F.I.S.T skrev:Fri debatt
Allmänna internetregler gäller, de som man upplever inte uppfyller acceptabel debattnivå spärrar man själv.De värsta avarterna kan dock raderas utan vidare kommentar.
Någon som kommer ihåg det "fria forumet" ???
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:PE Dal skrev:
Att inneha förmånen för att vara med och välja nästa parlamentssammansättning är ingen som helst självklarhet i vår gemensamt vackra värld.
Några marginellt procentuella medborgare propagerar trots allt vältaligt för motsatsen.
Hmm .. kan det vara SD eller moderaterna du menar ??
Har du någon gång funderat över varför 95% av folket säger nej tack till tokvänstern?
Lika många säger med din logik nej till Centern, eller SD eller KD !!!... vad är ditt argument ??
redalert skrev:F.I.S.T skrev:Fri debatt
Någon som kommer ihåg det "fria forumet" ???
Jaha och.........?
Tycker det låter som att de som inte kan uppföra sig normalt kanske skall ligga lågt, du vet hot, barnporr, sargade barn från krigskådeplatser, förtal och sådant!
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:F.I.S.T skrev:PE Dal skrev:
Att inneha förmånen för att vara med och välja nästa parlamentssammansättning är ingen som helst självklarhet i vår gemensamt vackra värld.
Några marginellt procentuella medborgare propagerar trots allt vältaligt för motsatsen.
Hmm .. kan det vara SD eller moderaterna du menar ??
Har du någon gång funderat över varför 95% av folket säger nej tack till tokvänstern?
Lika många säger med din logik nej till Centern, eller SD eller KD !!!... vad är ditt argument ??
SÅ dum och okunnig som du framställer dig nu kan du väl ändå inte vara ?
lazy skrev:Och där fick vi bekräftat att det är Berra som ligger bakom allt?berralarzon skrev:redalert skrev:lazy skrev:Så här står det när jag försöker att logga in från mitt vanliga konto.
Advanced Search
Information
bra som helst.
//berra
RedMentalCase skrev:lazy skrev:Och där fick vi bekräftat att det är Berra som ligger bakom allt?berralarzon skrev:redalert skrev:lazy skrev:Så här står det när jag försöker att logga in från mitt vanliga konto.
Advanced Search
Information
bra som helst.
//berra
lol
berra är den nedrökte lärarens slasknick, som om han behövde nåt egentlligen ?
Det är ju uppenbart då det hela tiden förekommer referenser och skrivningar som är exakt likadana, förutom den påklistrade felstavningen och "hörru hörru" stilen.
Det finns idag ingen moderator på detta forum, men det kan väl snabbt ändras.
RedMentalCase skrev:Vad är motsägelsefullt i mitt inlägg ?
Kan du överhuvudtaget läsa eller förstå text ?
F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:PE Dal skrev:"""Hmm .. kan det vara SD eller moderaterna du menar ?? """
Nej,,,det finns idag flertalet partisammansättningar i ytterlighetskanterna, vars rabiata samhällsförakt tar sig detta antidemokratiska sätt att förhålla sig till verkligheten.
Sign F.I.S.T:s politiskt förenklat enögda syn får naturligtvis alla Allianspartier att bli betraktade som NazistFascistiska övervåldsideologier,,,men vi normala medborgare hanterar trots allt Svea Rikes politiska fortsättning, utan inverkan av egenartade parapsykologiska abnormiteter.
- WORD -
Ha ha först måste jag bara kommentera Hundens "word! i detta fallet, det är skrattretande med tanke på att han inte har en aning om vad Pedalen skrev.... det är knappt att pedalen själv begriper vad han skriver....
Och till pedalen kan jag bara säga ... att jag inte sagt att Alliansens partier är nazistiska, däremot DU har påstått med slingrande kanslisvenska att deras meningsmotståndare är det....
Trots att ingen av er kunnat påpeka något i deras politik som skulle antyda detta...
Däremot Moderaterna har vid flera tillfällen agerat ytterst tveksamt vad gäller yttrandefrihet och demokrati...
tex när Ulf Adhelsson Varnade en reporter för att gräva vidare i moderaternas affärer....
Eller när En moderat anser att ökat valdeltagande i kommunen icke är önskvärt, och fula metoder, för att det skulle kunna gynna sossarna...
F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Vad är motsägelsefullt i mitt inlägg ?
Att Berra skulle vara ansvarig för censurattacken, samtidigt som det inte finns någon admin ... mig veterligen är det bara admin som kan censurera hon skrev ju vår "kära" Lazy att Berra var ansvarig för allt (med ett frågetecken efter för att kunna urskulda sig efteråt med att det var en fråga på sedvanligt Lazy, Secrist och Eric-vis)
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:ericTheDog skrev:PE Dal skrev:"""Hmm .. kan det vara SD eller moderaterna du menar ?? """
Nej,,,det finns idag flertalet partisammansättningar i ytterlighetskanterna, vars rabiata samhällsförakt tar sig detta antidemokratiska sätt att förhålla sig till verkligheten.
Sign F.I.S.T:s politiskt förenklat enögda syn får naturligtvis alla Allianspartier att bli betraktade som NazistFascistiska övervåldsideologier,,,men vi normala medborgare hanterar trots allt Svea Rikes politiska fortsättning, utan inverkan av egenartade parapsykologiska abnormiteter.
- WORD -
Varför skulle man/vi/eric inte förstå vad pedalen skriver, och jag har redan kommenterat till dig som inte förstod det,
jag frågade om du verkligen var så dum och okunnig som du framställde dig.
RedMentalCase skrev:F.I.S.T skrev:RedMentalCase skrev:Vad är motsägelsefullt i mitt inlägg ?
Att Berra skulle vara ansvarig för censurattacken, samtidigt som det inte finns någon admin ... mig veterligen är det bara admin som kan censurera hon skrev ju vår "kära" Lazy att Berra var ansvarig för allt (med ett frågetecken efter för att kunna urskulda sig efteråt med att det var en fråga på sedvanligt Lazy, Secrist och Eric-vis)
Jag har sagt det tidigare, du verkar helt förvirrad och snurrig trots klockan inte är mer.
Jag har inte påstått att berra är ansvarig för nånting, inte ens sin egen dumhet.