Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+12
Secrist
Infra
berralarzon
Ezzlirsk
KickTheRasist
Sniperace
Demona Stahlin
x-medborgare
DMustaine
F.I.S.T
redalert
R.O.F.L
16 posters

    Gothia Cup drabbat av huliganer

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  F.I.S.T 2010-07-23, 20:24

    R.O.F.L skrev:
    KickTheRasist skrev:citat:
    "200-300 svartskallar attackarer undomar som spelar fotboll, hade dem inte flytt från sånt här?"


    Och stalledräng kan kalla sig svensk ??

    Stackar lille ungrare Smile


    *asgarv*

    Jag bara väntade på cigartettsmugglaren, nä jag är inte Svensk och därmed kan jag legitimt använda "Svartskalle" som uttryck.

    Vad ger dig den rätten ??... Norrmän är inte heller svenskar, har de oxå rätt att använda uttrycket ??
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  Ezzlirsk 2010-07-23, 21:27

    Planen stormas av testosteronhöga irakiska män som i och sin amok "slår ner"/jagar (16 åriga!) IFK göteborgs pojkar. Hundratals irakier stormar planen och löper fullständig amok och drar ner alla i sin väg - just för att de inte accepterar en förlust. Vad gör kosmopolitblaskan, svenskhatiska och multikultivurmande AftonHORAN? JO, hör och häpna; SKYLLER PÅ EN POJKE I GÖTEBORGSLAGET!!!!!

    Dessa svenskhatande journalistavskräden till redaktörer ska hängas högt i kritik! Hur fan kan man rättfärdiga en sådan huliganattack (MENA? Very Happy) genom att skylla på en "svensk göteborgare" som hyschat åt publiken, och således gjort en "rasistisk" gest? Detta är skandal och fan att media till och med är redo att hänga ut en sextonårig pojke bara för att det är för "politiskt inkorrekt" att kritisera icke-svenskar. FYFAN!!!! Svensk media hatar svenskar och skyddar araber, menaiter och icke-svenskar - OAVSETT VAD DESSA GÖR! Nu är det fan nog!

    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  R.O.F.L 2010-07-23, 22:50

    F.I.S.T skrev:
    R.O.F.L skrev:
    KickTheRasist skrev:citat:
    "200-300 svartskallar attackarer undomar som spelar fotboll, hade dem inte flytt från sånt här?"


    Och stalledräng kan kalla sig svensk ??

    Stackar lille ungrare Smile


    *asgarv*

    Jag bara väntade på cigartettsmugglaren, nä jag är inte Svensk och därmed kan jag legitimt använda "Svartskalle" som uttryck.

    Vad ger dig den rätten ??... Norrmän är inte heller svenskar, har de oxå rätt att använda uttrycket ??

    Ok då, jag är halvsvensk/Ungersk men gift med en Libanes. Så då borde det vara ok?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  berralarzon 2010-07-23, 22:52

    Ezzlirsk skrev:Planen stormas av testosteronhöga irakiska män som i och sin amok "slår ner"/jagar (16 åriga!) IFK göteborgs pojkar. Hundratals irakier stormar planen och löper fullständig amok och drar ner alla i sin väg - just för att de inte accepterar en förlust. Vad gör kosmopolitblaskan, svenskhatiska och multikultivurmande AftonHORAN? JO, hör och häpna; SKYLLER PÅ EN POJKE I GÖTEBORGSLAGET!!!!!

    Dessa svenskhatande journalistavskräden till redaktörer ska hängas högt i kritik! Hur fan kan man rättfärdiga en sådan huliganattack (MENA? Very Happy) genom att skylla på en "svensk göteborgare" som hyschat åt publiken, och således gjort en "rasistisk" gest? Detta är skandal och fan att media till och med är redo att hänga ut en sextonårig pojke bara för att det är för "politiskt inkorrekt" att kritisera icke-svenskar. FYFAN!!!! Svensk media hatar svenskar och skyddar araber, menaiter och icke-svenskar - OAVSETT VAD DESSA GÖR! Nu är det fan nog!


    Jepp! du kan logga ur för gott för härinne gör du dig bara märkvärdig med ditt ordbajseri.
    //berra
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  F.I.S.T 2010-07-23, 23:46

    R.O.F.L skrev:
    F.I.S.T skrev:
    R.O.F.L skrev:
    KickTheRasist skrev:citat:
    "200-300 svartskallar attackarer undomar som spelar fotboll, hade dem inte flytt från sånt här?"


    Och stalledräng kan kalla sig svensk ??

    Stackar lille ungrare Smile


    *asgarv*

    Jag bara väntade på cigartettsmugglaren, nä jag är inte Svensk och därmed kan jag legitimt använda "Svartskalle" som uttryck.

    Vad ger dig den rätten ??... Norrmän är inte heller svenskar, har de oxå rätt att använda uttrycket ??

    Ok då, jag är halvsvensk/Ungersk men gift med en Libanes. Så då borde det vara ok?

    Nej varför det ?? ..... dom du kallar svartskallar skiter nog i vilken nationalitet du och din fru har, "svartskallar" är på inget sätt, och har aldrig varit något positivt, utan bara ett rasistiskt skällsord
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  R.O.F.L 2010-07-24, 00:54

    F.I.S.T skrev:
    R.O.F.L skrev:
    F.I.S.T skrev:
    R.O.F.L skrev:
    KickTheRasist skrev:citat:
    "200-300 svartskallar attackarer undomar som spelar fotboll, hade dem inte flytt från sånt här?"


    Och stalledräng kan kalla sig svensk ??

    Stackar lille ungrare Smile


    *asgarv*

    Jag bara väntade på cigartettsmugglaren, nä jag är inte Svensk och därmed kan jag legitimt använda "Svartskalle" som uttryck.

    Vad ger dig den rätten ??... Norrmän är inte heller svenskar, har de oxå rätt att använda uttrycket ??

    Ok då, jag är halvsvensk/Ungersk men gift med en Libanes. Så då borde det vara ok?

    Nej varför det ?? ..... dom du kallar svartskallar skiter nog i vilken nationalitet du och din fru har, "svartskallar" är på inget sätt, och har aldrig varit något positivt, utan bara ett rasistiskt skällsord

    Fast nu har Fisten debatterat person istället för sak i alla sina inlägg i denna tråd, ingen reflektion över Ab:s vinklande av incidenten?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  F.I.S.T 2010-07-24, 12:07

    R.O.F.L skrev:
    F.I.S.T skrev:
    R.O.F.L skrev:
    F.I.S.T skrev:
    R.O.F.L skrev:
    KickTheRasist skrev:citat:
    "200-300 svartskallar attackarer undomar som spelar fotboll, hade dem inte flytt från sånt här?"


    Och stalledräng kan kalla sig svensk ??

    Stackar lille ungrare Smile


    *asgarv*

    Jag bara väntade på cigartettsmugglaren, nä jag är inte Svensk och därmed kan jag legitimt använda "Svartskalle" som uttryck.

    Vad ger dig den rätten ??... Norrmän är inte heller svenskar, har de oxå rätt att använda uttrycket ??

    Ok då, jag är halvsvensk/Ungersk men gift med en Libanes. Så då borde det vara ok?

    Nej varför det ?? ..... dom du kallar svartskallar skiter nog i vilken nationalitet du och din fru har, "svartskallar" är på inget sätt, och har aldrig varit något positivt, utan bara ett rasistiskt skällsord

    Fast nu har Fisten debatterat person istället för sak i alla sina inlägg i denna tråd, ingen reflektion över Ab:s vinklande av incidenten?

    Men nu cyklar du ordentligt ROFL... jag har definitivt inte debatterat person i alla mina inlägg i denna tråd, om ens nåt, annat än på det vis någon självmant drog upp sin nationalitet och sin hustrus nationalitet....

    ... och vad gäller ABs sk vinkling av historien, så har du varken nämnt AB eller länkat, så jag ser inte hur den skall tillhöra tråden ???
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  redalert 2010-07-24, 17:54

    R.O.F.L skrev:
    Fast nu har Fisten debatterat person istället för sak i alla sina inlägg i denna tråd, ingen reflektion över Ab:s vinklande av incidenten?

    Ja jag har då ALDRIG sett något annat från den fronten (FIS-fronten)! affraid
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  Infra 2010-07-24, 18:35

    x-medborgare skrev:
    DMustaine skrev:
    x-medborgare skrev:
    DMustaine skrev:
    F.I.S.T skrev:
    R.O.F.L skrev:
    F.I.S.T skrev:Har du nåt belägg för att detta skulle ha att göra med det du så smidigt smygrasistiskt kallar för "mångkulturens välsignelse" ???

    200-300 svartskallar attackarer undomar som spelar fotboll, hade dem inte flytt från sånt här?

    avd: att springa för livet och få skulden.

    Jag har för mig att du likväl som jag är djurgårdare ?? ... har du sett hur våra fans beter sig ?....är dom och vi oxå "svartskallar" ???

    Hörru retard!! Inte ens dumjävla djurgårdare stormar en match där 16 åringar spelar!!!
    Är du fan inte nykter??

    Inte.... Kliv ur grottan nu.. och kliv in i år 2010

    Berätta för mig när 200-300 svenska supportrar stormat en match spelad av 16 åringar!
    Fixar du det på ett trovärdigt sätt ska jag rösta kommunistiskt hela livet!!


    Du jag har haft en unge i huligan kretsar just i Stockholm.. Jag har haft många och långa samtal med huligan polisen .
    Jag har sett och jobbat hårt med detta problem.
    Så där slår du mig inte på fingrarna.
    Och det finns hur mycket material som helst på nätet i även lägre och yngre div.. (där sällan ålder på förövare skrivs ut)
    Bara att söka.
    Jag har diskuterat med bombade 35-40 åriga huliganer som tillsammans med 14-16 åriga kravallknott gjort mycket skit..
    Så ta du MIN påstådda pipa du. och ta dig några bloss du verkar väl bevandrad i dessa kretsar eftersom du tillskriver alla andra dessa egenskaper..
    Ps huliganer är från alla läger oavsett ursprungsland och lag.

    Word.
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  Ezzlirsk 2010-07-24, 19:03

    Nu är det full fart hos media att fort rättfärdiga våldsamheterna och rikta fokus och kritik mot offret - en sexton årig pojke, alternativt IFK's styrelseledning, istället för att rikta kritik mot de hundratals hatiska irakier som jagade och tog till våld mot sexton åriga pojkar. Hade det varit ett gäng IFK-huliganer och vice versa hade media fort varit där för att fördöma varenda deltagande våldsverkare. Men nu handlar det ju om inte om svenskar eller onda vitingar; nu handlar det om de kritikimmuna invandrarna som kan göra vad de än behagar utan att själva drabbas av kritik och gengäld. Oavsett vad som sker är det svenska - framförallt etniskt svenska - personer som får ta skulden, i samtliga fall. Det finns ingen gräns på medias äckliga politiska korrekthet. Nu skyller man hela händelsen på en göteborgsgrabb som "hyschat" publiken då dessa buat IFK hela matchen. Svenskhatiskt rasistiska media är beredda att hänga ut IFKs pojkar som bovarna i dramat för att med säkerhet visa sin moraliska "antirasism". Avskräden! Haha fyfan.

    Huliganer är skit, oavsett etnicitet och nation. Och alla ska straffas. Varför ska inte irakier kritiseras på samma sätt? Hur kan man plötsligt skylla allt på en pojke?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  berralarzon 2010-07-24, 19:11

    Ezzlirsk skrev:Nu är det full fart hos media att fort rättfärdiga våldsamheterna och rikta fokus och kritik mot offret - en sexton årig pojke, alternativt IFK's styrelseledning, istället för att rikta kritik mot de hundratals hatiska irakier som jagade och tog till våld mot sexton åriga pojkar. Hade det varit ett gäng IFK-huliganer och vice versa hade media fort varit där för att fördöma varenda deltagande våldsverkare. Men nu handlar det ju om inte om svenskar eller onda vitingar; nu handlar det om de kritikimmuna invandrarna som kan göra vad de än behagar utan att själva drabbas av kritik och gengäld. Oavsett vad som sker är det svenska - framförallt etniskt svenska - personer som får ta skulden, i samtliga fall. Det finns ingen gräns på medias äckliga politiska korrekthet. Nu skyller man hela händelsen på en göteborgsgrabb som "hyschat" publiken då dessa buat IFK hela matchen. Svenskhatiskt rasistiska media är beredda att hänga ut IFKs pojkar som bovarna i dramat för att med säkerhet visa sin moraliska "antirasism". Avskräden! Haha fyfan.

    Huliganer är skit, oavsett etnicitet och nation. Och alla ska straffas. Varför ska inte irakier kritiseras på samma sätt? Hur kan man plötsligt skylla allt på en pojke?

    Lugnast att behandla dig som demonasahlin/blåfront d.v.s är att hålla med dig i ditt ordbajseri.
    //berra
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Kaos

    Inlägg  Secrist 2010-07-25, 00:16

    .... Det som sker på Gotia cup är oförsvarbart, och oansvarigt, hör inte fotbollen till egentligen, men att därifrån dra de rasistiska slutsatser ni gör inlindat eller öppet, är ju rent jävla rasism och människoförakt...

    Må så vara, men faktum kvarstår. Det var ungdomar med invandrarbakgrund som stod för kaoset. Sedan är det upp till var och en och dra eventuella slutsatser.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  F.I.S.T 2010-07-25, 12:00

    Secrist skrev:.... Det som sker på Gotia cup är oförsvarbart, och oansvarigt, hör inte fotbollen till egentligen, men att därifrån dra de rasistiska slutsatser ni gör inlindat eller öppet, är ju rent jävla rasism och människoförakt...

    Må så vara, men faktum kvarstår. Det var ungdomar med invandrarbakgrund som stod för kaoset. Sedan är det upp till var och en och dra eventuella slutsatser.

    Vad drar Secrist för slutsatser då ??? Jag tänkte bara eftersom du gärna tar upp att det var ungdomar med invandrarbakgrund I JUST DETTA FALL ... hur ser Secrist på detta ???
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  RedMentalCase 2010-07-25, 13:17

    Nu har det varit en gruppvåldtäkt där också, och en rad sexuella trakasserier.
    Snart måste man nog i mångkulturens namn se till att alla svenska tjejer beväpnar sig.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  F.I.S.T 2010-07-25, 13:20

    RedMentalCase skrev:Nu har det varit en gruppvåldtäkt där också, och en rad sexuella trakasserier.
    Snart måste man nog i mångkulturens namn se till att alla svenska tjejer beväpnar sig.

    Länk/källa (Jag betvivlar inte att det sker, men vänligen länka till ditt påstående)
    För övrigt, om det skulle ligga nån sanning i det du skriver, så går det väl under rasisternas devis

    Svenska tjejer vill endast bli våldtagna av ariska män
    Shocked
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  x-medborgare 2010-07-25, 13:30

    Mera huliganism... Och frågan jag ställer mig AIK förlorar mot Malmö men spöar upp två danskar på ett hotell ???

    Vad är logiken i detta..
    Huliganer har inget med sporten att göra dom kapar bara ett lags namn och ära och slåss.förstör förnedrar..
    Knappast nån lag anda i detta.
    Hoppas nu dessa killar får sitt straff? Skriva in sig på ett hotell och spöa grannen smart geek

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7520133.ab

    Dansk slagen med vattenkokare
    Ett flertal AIK-huliganer eftersöks för grovt hemfridsbrott och grov misshandel.
    De bröt sig in hos sina hotellgrannar i Malmö och slog en blodig med en vattenkokare.
    Efter att fotbollshuliganerna slagit sönder dörren med en brandsläckare stormade den in i hotellrummet.
    De två danskarna slogs ned och en av männen blev liggandes där han fick motta sparkar från främst två män.
    Fördes till sjukhus
    – De använde också tillhyggen. En vattenkokare och delar av en list, säger Calle Persson, Skånepolisens informatör.
    En av de 20-åriga danskarna fick föras till sjukhus efter överfallet.
    Danskarna uppger att männen, som var i åldern 25–30, var okända för dem. Enligt polispatrullen på plats handlade det om AIK-supportrar.
    Samlade ihop stenar
    Efter AIK:s förlustmatch mot Malmö FF var det oroligt och polisen lyckades avstyra ett flera bråk.
    Supportrar från båda sidor kastade flaskor och vissa började samla ihop stenar.
    – Det bodde många AIK-supportrar på hotellet och vi höll koll på ett antal kända bråkmakare, säger Calle Persson.
    De båda danskarna har lyckats ge vissa signalement på förövarna.



    En deppad äkta supporter Sad Sad Sad
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  x-medborgare 2010-07-25, 13:31

    F.I.S.T skrev:
    RedMentalCase skrev:Nu har det varit en gruppvåldtäkt där också, och en rad sexuella trakasserier.
    Snart måste man nog i mångkulturens namn se till att alla svenska tjejer beväpnar sig.

    Länk/källa (Jag betvivlar inte att det sker, men vänligen länka till ditt påstående)
    För övrigt, om det skulle ligga nån sanning i det du skriver, så går det väl under rasisternas devis

    Svenska tjejer vill endast bli våldtagna av ariska män
    Shocked

    Shocked affraid
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  F.I.S.T 2010-07-25, 13:56

    När kommer länken till ditt rasistiska påstående Mentalfallet ???
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  Infra 2010-07-25, 18:59

    Ezzlirsk skrev:Nu är det full fart hos media att fort rättfärdiga våldsamheterna och rikta fokus och kritik mot offret - en sexton årig pojke, alternativt IFK's styrelseledning, istället för att rikta kritik mot de hundratals hatiska irakier som jagade och tog till våld mot sexton åriga pojkar. Hade det varit ett gäng IFK-huliganer och vice versa hade media fort varit där för att fördöma varenda deltagande våldsverkare. Men nu handlar det ju om inte om svenskar eller onda vitingar; nu handlar det om de kritikimmuna invandrarna som kan göra vad de än behagar utan att själva drabbas av kritik och gengäld. Oavsett vad som sker är det svenska - framförallt etniskt svenska - personer som får ta skulden, i samtliga fall. Det finns ingen gräns på medias äckliga politiska korrekthet. Nu skyller man hela händelsen på en göteborgsgrabb som "hyschat" publiken då dessa buat IFK hela matchen. Svenskhatiskt rasistiska media är beredda att hänga ut IFKs pojkar som bovarna i dramat för att med säkerhet visa sin moraliska "antirasism". Avskräden! Haha fyfan.

    Huliganer är skit, oavsett etnicitet och nation. Och alla ska straffas. Varför ska inte irakier kritiseras på samma sätt? Hur kan man plötsligt skylla allt på en pojke?

    Har Lazy någonsin försuttit chansen att gå ut och skälla så fort
    hon vädrar något som skulle kunna ha arabisk anknytning? scratch

    Rätt! Det har aldrig hänt!


    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Misuseofantisemitism4by
    Ezzlirsk
    Ezzlirsk


    Antal inlägg : 847
    Join date : 09-09-16
    Age : 44
    Ort : Σπάρτη

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  Ezzlirsk 2010-07-26, 02:19

    Palestiniern Infra fortsätter med sitt kacklande. Vad har Israel-Palestina-konflikten att göra med en irakisk våldshord under Gothia cup? Finns det någon som stödjer Israels raspolitik och massmord, ö.h.t? Inte jag i alla fall. Och du bör nog sluta med ditt "Ezzlirsk/Lazy"-snack nu. Alla börjar tröttna på det, du arma icke-debattör.

    Men som vanligt inom vänstern så kan man ALDRIG ta diskussionen utan att byta ämne. Nu verkar du ju själv vara av främmande påbrå så jag förstår din oro när dina MENA-likar ställer till det, ingen vidare bra reklam inte. Vi med lite mer kött på benen vet att dessa inte representerar gemene invandrare. Men varför fördömer du dem inte istället för att skydda dessa brottslingar? Ni måste vara tämligen etnicitet - och rasbeslutna. Ni håller ihop i vått och torrt - oavsett omständighet och situation. "Ni" är nog de värsta rasisterna som finns i vårt samhälle idag. Du håller väl gruppvåldtäktsmännen som våldtog en femtonårig flicka under cupen om ryggen också? För inte kan man kritisera icke-vita inte.

    Jag kan kritisera vita, svarta, gula, röda, blå hur mycket jag vill. Det har inget med ras eller etnicitet att göra, utan sunt förnuft. Varför kan inte ni göra det? Förvisso handlar det ju om att ni har politikerna bakom er, men någon moral måste väl finnas hos er tycker man. Men att fördöma ett gäng afrikaner som våldtar flickor eller ett gäng irakier som attackerar underåriga fotbollspelare går tydligen inte.

    Seså, du KAN kritisera folk som inte är judar eller vita. Du blir inte hatad för det.







    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  Infra 2010-07-26, 08:47

    "för att rikta kritik mot de hundratals hatiska irakier som jagade
    och tog till våld mot sexton åriga pojkar."

    "Vi med lite mer kött på benen vet att dessa inte representerar
    gemene invandrare."

    "Ni måste vara tämligen etnicitet - och rasbeslutna."

    "Du håller väl gruppvåldtäktsmännen som våldtog en femtonårig flicka under cupen om ryggen också? För inte kan man kritisera icke-vita inte."

    Det du håller på med här, Lazy är ju ren rashets.
    Det är ju du själv som tar ordet ras i din mun, Lazy. Fast alla vet
    vilken mix som döljer sig i dina egna blodbanor. ( jag säger inte det
    för att slå mig för bröstet ty jag är inte själv särskilt renrasig)
    Det är ingen som kör
    med rashets mot dig men själv är du snar att
    gissla andra människors rastillhörighet och knippa den samman
    med allsjöns sattyg. Du är en
    riktig rasist och du kommer aldrig att övertyga mig om annat
    än att du kommer att rösta på nåt annat än SD.

    I våldtäkten du refererar till var samtliga våldtäktsmän av svenskt
    ursprung. Förresten när blev du så intresserad av fotboll. Du följer
    denna turnerting minutiöst bara för att du hoppas kunna
    hitta rasistiska argument i en turnering som innehåller
    utländskt deltagande.


    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Zionismisracismmarker
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-07-26, 20:39

    x-medborgare skrev:
    x-medborgare skrev:
    R.O.F.L skrev:http://tv.expressen.se/Sport/1.2073599/publikskandal-i-gothia-cup


    Jag trodde man hade flytt från sånt här?
    Och i sann PK-anda försöker skulden nu läggas över på IFK Göteborgs 16-åringar.

    Kollade inslaget... Men hur menar du att man försöker lägga skulden på 16 åriga gbg.are ???
    inget jag uppfattade i länken..
    Snarare massor stackars GBG pojkspelare som flydde för sitt liv ?

    Aha nu fattar jag läste just i AB att killen. blir avstängda varför då... vansinnigt enligt mig..


    Ja det låter ju jätte dumt.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  SiP 2010-07-26, 21:05

    Infra skrev:[color=white][color=brown]
    I våldtäkten du refererar till var samtliga våldtäktsmän av svenskt
    ursprung.

    Och det har du fantiserat fram alldeles själv??
    Hittade inte någonstans att svenska ungdomar skulle vara utpekade, däremot så säger Roger Helliksson vid citypolisen att de från ett utländskt lag...

    Infrahittepå är inte vidare överstämmande med sanningen...Som vanligt!!


    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=104&artikel=3875940
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-07-26, 21:13

    Secrist skrev:.... Det som sker på Gotia cup är oförsvarbart, och oansvarigt, hör inte fotbollen till egentligen, men att därifrån dra de rasistiska slutsatser ni gör inlindat eller öppet, är ju rent jävla rasism och människoförakt...

    Må så vara, men faktum kvarstår. Det var ungdomar med invandrarbakgrund som stod för kaoset. Sedan är det upp till var och en och dra eventuella slutsatser.


    Som ni vet här inne så är jag definitivt inte rasist. Jag ser alla personer lika, ingen är mer värd än någon annan oavsätt hudfärg,nationalitet,homusexialitet,tjock, smal etc....

    Men ofta läser man i tidningen att brott begås av invandrare, varför är det så vanligt att invandrare är inblandade? Vad är det som orsakar detta och varför? Är det inte dessa frågor som vi ska ställa oss?

    Vad ska vi göra för att minska på brott överhuvud taget? Hur ska vi minska på våra gemensamma problem? Det är ju dessa problem som vi måste lösa och prata öppet om annars lär problemen aldrig minska.
    R.O.F.L
    R.O.F.L


    Antal inlägg : 8085
    Join date : 09-02-26

    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  R.O.F.L 2010-07-26, 22:16

    I Sverige är det bara svenskar som begår brott. Åtminstone om man ska tro massmedia. Pressen kör med pressetisk apartheid,,,,,

    Sponsored content


    Gothia Cup drabbat av huliganer - Sida 2 Empty Sv: Gothia Cup drabbat av huliganer

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-13, 05:56