Ezzlirsk 2010-07-26, 02:19
Palestiniern Infra fortsätter med sitt kacklande. Vad har Israel-Palestina-konflikten att göra med en irakisk våldshord under Gothia cup? Finns det någon som stödjer Israels raspolitik och massmord, ö.h.t? Inte jag i alla fall. Och du bör nog sluta med ditt "Ezzlirsk/Lazy"-snack nu. Alla börjar tröttna på det, du arma icke-debattör.
Men som vanligt inom vänstern så kan man ALDRIG ta diskussionen utan att byta ämne. Nu verkar du ju själv vara av främmande påbrå så jag förstår din oro när dina MENA-likar ställer till det, ingen vidare bra reklam inte. Vi med lite mer kött på benen vet att dessa inte representerar gemene invandrare. Men varför fördömer du dem inte istället för att skydda dessa brottslingar? Ni måste vara tämligen etnicitet - och rasbeslutna. Ni håller ihop i vått och torrt - oavsett omständighet och situation. "Ni" är nog de värsta rasisterna som finns i vårt samhälle idag. Du håller väl gruppvåldtäktsmännen som våldtog en femtonårig flicka under cupen om ryggen också? För inte kan man kritisera icke-vita inte.
Jag kan kritisera vita, svarta, gula, röda, blå hur mycket jag vill. Det har inget med ras eller etnicitet att göra, utan sunt förnuft. Varför kan inte ni göra det? Förvisso handlar det ju om att ni har politikerna bakom er, men någon moral måste väl finnas hos er tycker man. Men att fördöma ett gäng afrikaner som våldtar flickor eller ett gäng irakier som attackerar underåriga fotbollspelare går tydligen inte.
Seså, du KAN kritisera folk som inte är judar eller vita. Du blir inte hatad för det.