+9
marxisten
DMustaine
x-medborgare
Thetaxpayer
SiP
F.I.S.T
redalert
theward
Sossar ee lata
13 posters
Norrlänningar!!! Alla ovan Uppsala!! hahaha vilka lirare
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
svettiga, mysbrallsklädda & pimplandes hembränt! under veckans händelse!! dans på Hjortnäs brygga!! vi satt två timmar och kollade in alla dessa "bönder" som laddat hela veckan för detta spektakel, allvarligt!! vad är det som händer utanför storstäderna? Volvo har annat än 240 modeller! det finns deodorant och man behöver inte gå till dansen iklädd jogging byxor och gymnastikskor.......men det vet man inte om man bor ovan Uppsala....vilket skämt alltså, stackars tjejer som växer upp med dessa "män", förstår att de som har lite innanför pannan flyttar......men vi fick oss ett gott skratt!!! tackar!!
theward- Antal inlägg : 6709
Sossar ee lata skrev:svettiga, mysbrallsklädda & pimplandes hembränt! under veckans händelse!! dans på Hjortnäs brygga!! vi satt två timmar och kollade in alla dessa "bönder" som laddat hela veckan för detta spektakel, allvarligt!! vad är det som händer utanför storstäderna? Volvo har annat än 240 modeller! det finns deodorant och man behöver inte gå till dansen iklädd jogging byxor och gymnastikskor.......men det vet man inte om man bor ovan Uppsala....vilket skämt alltså, stackars tjejer som växer upp med dessa "män", förstår att de som har lite innanför pannan flyttar......men vi fick oss ett gott skratt!!! tackar!!
Tror inte du var där, utam ägnade din meninglösa tid åt att hitta på.
Fast du tycker väl det är kul att sprida dessa fördommar....
Jag som bor i "bushen", vet att klädstilen är i princip likadan som i en storstad.
De flesta har nya bilar, 240 använder ofta ungdommarna som a-traktor eller första bil
Ingen dricker i princip hemkört längre... och svettighet har inget med vart man kommer ifrån..
Dansar msn i sommarvärmen är svettighet en bieffekt
Sen nedvärderade du tjejerna som bor på landsbygden också ser jag
Ps ganska säkert på att ortsbefolkningen kallar dig brat, ärthjärna, dryga stockholmare, "tummen mitt i handen" och sådana saker...
ännu säkrare på om du visade ditt "forumjag" här ute skulle du få bada med kläderna på
redalert- Antal inlägg : 13973
theward skrev:
Jag som bor i "bushen", vet att klädstilen är i princip likadan som i en storstad.
De flesta har nya bilar, 240 använder ofta ungdommarna som a-traktor eller första bil
Ingen dricker i princip hemkört längre... och svettighet har inget med vart man kommer ifrån..
Ps ganska säkert på att ortsbefolkningen kallar dig brat, ärthjärna, dryga stockholmare, "tummen mitt i handen" och sådana saker...
ännu säkrare på om du visade ditt "forumjag" här ute skulle du få bada med kläderna på
Konstigt då ser det ut som om de är både enkelspåriga, smalspåriga, osympatiska, småsinta, trångsynta och oempatiska, det vill säga precis så som du framställer dig här på forumet!
theward- Antal inlägg : 6709
redalert skrev:theward skrev:
Konstigt då ser det ut som om de är både enkelspåriga, smalspåriga, osympatiska, småsinta, trångsynta och oempatiska, det vill säga precis så som du framställer dig här på forumet!
Du misstar dig, ren eaktion på idioti och dryghet.
Är inte samma som att bete sig som en idiot och vara dryg mot andra.
Den förstnämda reagerar alltså, den sistnämda provocerar.
Mao så är det öht inget synd om den sistnämde, den förtjänar det den får...
Fast jag tror aldrig ni fattar skillnaden och förstår att det är ni som är boven
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Utan norrlänningar vore du och ditt Stockholm ingenting.... du är en mycket liten människa Seel, mycket liten .. Må Gud förbarma sig över dig !!!....
SiP- Antal inlägg : 4427
" de är både enkelspåriga, smalspåriga, osympatiska, småsinta, trångsynta och oempatiska," mmm lägger du till dumdryga, översittare och totalt dumma i huvudet så har du just beskrivt en äkta Stockholmare....
SiP- Antal inlägg : 4427
F.I.S.T skrev:Utan norrlänningar vore du och ditt Stockholm ingenting.... du är en mycket liten människa Seel, mycket liten .. Må Gud förbarma sig över dig !!!....
Gud kommer nog inte att lägga sig i hans förbarmande, det ligger nog mer söderut i hans fall
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
F.I.S.T skrev:Utan norrlänningar vore du och ditt Stockholm ingenting.... du är en mycket liten människa Seel, mycket liten .. Må Gud förbarma sig över dig !!!....
Jag trodde inte kommunister trodde på gud.
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Utan norrlänningar vore du och ditt Stockholm ingenting.... du är en mycket liten människa Seel, mycket liten .. Må Gud förbarma sig över dig !!!....
Nopp generellt inte kanske hans budskap är att han är bortom all hjälp ???
Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:Utan norrlänningar vore du och ditt Stockholm ingenting.... du är en mycket liten människa Seel, mycket liten .. Må Gud förbarma sig över dig !!!....
Nu vet jag inte om du menar att alla kommunister tror likadant i allt, och/el att alla religiödsa gör det ??... men jag kan tala om för dig attt så inte är fallet .... tror det är samma med alliansröstare, (även om det inte verkar så med själva allianspolitiken)
... Nej jag är inte kommunist !!... Ja jag tror på Gud, trots BH och RMC....
.. och Nej jag är inte religiös i den meningen att jag lyder under något samfund, eller lyder någon skrift.
DMustaine- Antal inlägg : 3914
Som stockholmare ser jag mitt arbete här uppe i det rödaste norrland lite som ett missionsarbete för att frälsa de ofrälse!
DMustaine skrev:F.I.S.T skrev:Utan norrlänningar vore du och ditt Stockholm ingenting.... du är en mycket liten människa Seel, mycket liten .. Må Gud förbarma sig över dig !!!....
Som stockholmare ser jag mitt arbete här uppe i det rödaste norrland lite som ett missionsarbete för att frälsa de ofrälse!
Va ?? ... hälften av Stockholm består ju redan av inflyttad frisk arbetskraft !!
... då blir det ju inga Stockholmsgener kvar i Sthlm !!
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:F.I.S.T skrev:Utan norrlänningar vore du och ditt Stockholm ingenting.... du är en mycket liten människa Seel, mycket liten .. Må Gud förbarma sig över dig !!!....
Va ?? ... hälften av Stockholm består ju redan av inflyttad frisk arbetskraft !!
... då blir det ju inga Stockholmsgener kvar i Sthlm !!
MVH
08.an
marxisten- Antal inlägg : 5060
Vi kan ju sätta en mur runt fjollträsket så får vi se hur länge de klarar sig utan oss på landsbygden. Se hur lång tid det tar innan de börjar svälta när landsbygdens leveranser av mjölk, bröd, kött osv slutar komma. Jag skulle då inte sakna dem...
I.of. de kunde ju plöja upp några rikemansreservat som Djursholm och Lidingö kanske. Känner du för att bli bonde SeeL?
Corven- Antal inlägg : 1827
Hjortnäs brygga ligger inte i Norrland..........
Sniperace- Antal inlägg : 32948
Corven skrev:Hjortnäs brygga ligger inte i Norrland..........
Men gränsen mot norrland ligger vl precis norr om Emmaljunga? strax söder om Markaryd?
berralarzon- Antal inlägg : 6964
Sniperace skrev:Corven skrev:Hjortnäs brygga ligger inte i Norrland..........
Men gränsen mot norrland ligger vl precis norr om Emmaljunga? strax söder om Markaryd?
Allt söder Emmaljunga ge det till Danskarna!
//berra
Pst:då blir vi av med en av sig själv erkännande skattetjuv neolib/gustavander.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
berralarzon skrev:Sniperace skrev:Corven skrev:Hjortnäs brygga ligger inte i Norrland..........
//berra
Nej, så blir det inte, det skulle isåfall bli en fri region med skåne, halland och blekinge som självständig stat, och det vore nog inte så bra för Sverige att mista...
JAg tror att rent nationalekonomiskt vore det en katastrof för Sverige, eller?
Sniperace skrev:berralarzon skrev:Sniperace skrev:Corven skrev:Hjortnäs brygga ligger inte i Norrland..........
//berra
Nej, så blir det inte, det skulle isåfall bli en fri region med skåne, halland och blekinge som självständig stat, och det vore nog inte så bra för Sverige att mista...
JAg tror att rent nationalekonomiskt vore det en katastrof för Sverige, eller?
Fast härinne på det smala forumet AC-bladet så utger sig ju bara tjyven rmc/gustavander som regional ekonom som den skattesmitare han är och honom undvarar jag gärna så än en gång ge skåne halland blekinge till Dansken, RD mfl får medborgarskap i det nya Sverige direkt.
//berra
Ok du med då Sniper..
Sveriges viktigaste exportvaror torde väl vara industrin, samt malm, skog och energi ??,.... vart hittar vi dessa råvaror ???
F.I.S.T skrev:Sveriges viktigaste exportvaror torde väl vara industrin, samt malm, skog och energi ??,.... vart hittar vi dessa råvaror ???
Norrland! torde vara rätt vad vann jag?
//berra
berralarzon skrev:F.I.S.T skrev:Sveriges viktigaste exportvaror torde väl vara industrin, samt malm, skog och energi ??,.... vart hittar vi dessa råvaror ???
//berra
Du vann ett administratörskap, och får härmed på "fri debatts-sätt" efter eget bevåg utan vidare stänga av vem du vill.....
F.I.S.T skrev:berralarzon skrev:F.I.S.T skrev:Sveriges viktigaste exportvaror torde väl vara industrin, samt malm, skog och energi ??,.... vart hittar vi dessa råvaror ???
//berra
Du vann ett administratörskap, och får härmed på "fri debatts-sätt" efter eget bevåg utan vidare stänga av vem du vill.....
Nä det vill jag inte vill ju garva åt deras vansinne, stänger hellre av Swedbank som jag betalar mina med räkningar och att försvinner ut med ettor å "nollorna" på fridebatt.
//berra
Oki ... då får du skänka vinsten till forumhögern..... det ingick ju i deras översta rader om reglerna på fri debatt, att man fick stänga av hur som helst... så får vi se vem de stänger av..... för vinsten gäller bara för EN avstängning.... skulle tro att de stänger av nån vänster som de anser hota deras förstörelseagenda på detta forum.... Så jag ligger nog i riskzonen