Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
Kakmonstret
ericTheDog
redalert
Sossar ee lata
8 posters

    Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin...

    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin... Empty Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin...

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-07-15, 00:03

    Kan slå vad om detta!!! typiskt sossar i panik!
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin... Empty Sv: Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin...

    Inlägg  redalert 2010-07-15, 00:06

    Är det inte Gambia-resenären och sossen Lena Melin?
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin... Empty MKT möjligt

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-07-15, 00:15

    En sak är jag säker på, Alliansen skulle inte vara så tysta om de inte hade ett äss i rockärmen inför valet......detta kommer gynna oss "viljande"
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15116
    Join date : 10-05-11

    Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin... Empty Sv: Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin...

    Inlägg  ericTheDog 2010-07-15, 00:21

    Jag tycker det är stor humor att rödgrön röra och deras skvallertidning gjort bort sig totalt. Snacka om att drevet slagit tillbaka mot de som startade det. De framstår som fån.
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 47

    Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin... Empty Sv: Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin...

    Inlägg  Kakmonstret 2010-07-15, 00:23

    Nu kan man ju nästan hoppas på en riktigt skandal, och ingen kommer att tro på den Smile
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin... Empty Sv: Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin...

    Inlägg  Redvictory 2010-07-15, 07:55

    Fridebatt=Forumet där du som högergök alltid kan räkna med medhåll! Very Happy
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin... Empty Sv: Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin...

    Inlägg  Infra 2010-07-15, 10:15

    Sossar ee lata skrev:Kan slå vad om detta!!! typiskt sossar i panik!

    Jag tror också Lena Melin är sosse. Men hon är inte riksdagsman
    och hon har inte köpt sex (åtminstone inte i Sverige) så henne
    kommer du inte åt.Höhöhöhö! Laughing

    lol!
    avatar
    Demona Stahlin


    Antal inlägg : 434
    Join date : 10-07-11

    Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin... Empty Sv: Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin...

    Inlägg  Demona Stahlin 2010-07-15, 10:45

    Om ni läser kommentatorsfälten i artiklarna så är det många som dissar aftonhoran

    Kolla jan melins blogg, mer negativt än positivt för honom

    Detta är en order från LO och wanja lundby wedin som äger aftonhoran
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin... Empty Sv: Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin...

    Inlägg  F.I.S.T 2010-07-15, 10:50

    Sossar ee lata skrev:Kan slå vad om detta!!! typiskt sossar i panik!

    och vilka är det som spekulerar och gissar ? Cool

    Sponsored content


    Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin... Empty Sv: Som jag sa direkt, det kommer komma fram att det är en sosse som börjat sprida lögnerna om Littorin...

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-20, 00:32