Varför anser vänsterdebattörerna att Redvictorys ständiga personangrepp mot enskilda höger debattörer får fortsätta?
+3
x-medborgare
R.O.F.L
Demona Stahlin
7 posters
Vänsterkommunisternas personangrepp
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
carte blance av ktr,martin berra infra rc rv ja ALLA med "rätt(rött)åsikter" kan skriva vad dom vill
Selektiv blindhet och obotlig idioti.
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
R.O.F.L skrev:carte blance av ktr,martin berra infra rc rv ja ALLA med "rätt(rött)åsikter" kan skriva vad dom vill
Dito
redalert- Antal inlägg : 13973
x-medborgare skrev:R.O.F.L skrev:carte blance av ktr,martin berra infra rc rv ja ALLA med "rätt(rött)åsikter" kan skriva vad dom vill
Dito
Du får ursäkta rofl som glömde nämna dig personligen!
redalert skrev:x-medborgare skrev:R.O.F.L skrev:carte blance av ktr,martin berra infra rc rv ja ALLA med "rätt(rött)åsikter" kan skriva vad dom vill
Dito
Självklart förlåter jag honom redalert.. Förlåtande är kanske nått du borde testa..
redalert- Antal inlägg : 13973
x-medborgare skrev:redalert skrev:x-medborgare skrev:R.O.F.L skrev:carte blance av ktr,martin berra infra rc rv ja ALLA med "rätt(rött)åsikter" kan skriva vad dom vill
Dito
Självklart förlåter jag honom redalert.. Förlåtande är kanske nått du borde testa..
Nej det är inte lätt att vara ödmjuk som bekant.
redalert skrev:x-medborgare skrev:redalert skrev:x-medborgare skrev:R.O.F.L skrev:carte blance av ktr,martin berra infra rc rv ja ALLA med "rätt(rött)åsikter" kan skriva vad dom vill
Dito
nä förstår det.. du kan ju lära av mig jag är en av dom få som faktiskt ber om ursäkt om jag gört fel eller missuppfatta något.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
x-medborgare skrev:redalert skrev:x-medborgare skrev:redalert skrev:x-medborgare skrev:R.O.F.L skrev:carte blance av ktr,martin berra infra rc rv ja ALLA med "rätt(rött)åsikter" kan skriva vad dom vill
Dito
du kan ju lära av mig
Mission impossible
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
Är det synd om blåfjant igen?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 10
Sv: Vänsterkommunisternas personangrepp
Demona Stahlin skrev:Varför anser vänsterdebattörerna att Redvictorys ständiga personangrepp mot enskilda höger debattörer får fortsätta?
Är det någon speciell du syftar på blåfront?