Redvictory skrev:ericTheDog skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:x-medborgare skrev:redalert skrev:x-medborgare skrev:ericTheDog skrev:Frågan är om rv påstår att Littorin är en mördare, eller om han påstår att Mats Alm är oskyldig?
Säg mig rv, vilket är det?
Svart eller vitt...
Så du försvarar fanskapet R(ö)V's förtal?
Jag försvarar inga förtal.. Han spekulerar i om dom är skyldiga och det är en helt annan sak. att han tycker dom är äckel är hans rätt till en åsikt
rv sätter likhetstecken mellan en misstänkt mördare och en som inte är misstänkt för någonting. Han har rätt till en åsikt. Jag har rätt att tycka åsikten är vidrig. Vad tycker du?
Det finns många likheter mellan Littorin och Alm! båda finns på löpsedlarna nu, båda får en massa pengar, båda nekar till brott, båda döljer något, båda har advokat, båda är misstänkta i brist på bevis m,m m,m m,m så där har du fel! (igen) Råttan! så pinsamt för dig!
Ja det var så jag tolkade det..
Det rv skriver är makalöst korkat. Det finns likheter mellen rv och Mats Alm också, men det gör knappast rv till en misstänkt mördare.
Ett gott råd Råttan! om du tycker jag skriver nåt korkat så hoppa över det istället för att komma med personangrepp och fokusförskjutning! (du måste inte skriva i varje tråd) visste du det?
Nu tycker jag iof att du ganska ofta skrivr korkade saker. Normalt håller jag det för mig själv. MEn att likställa Littorin med Mats Alm var bara så extremt pundigt att jag skrev vad jag faktiskt tyckte.