Ack så sant. Littorin offrade jobbet till förmån för sinx-medborgare skrev:Infra skrev:x-medborgare skrev:Infra skrev:x-medborgare skrev:Infra skrev:Thetaxpayer skrev:x-medborgare skrev:Thetaxpayer skrev:x-medborgare skrev:Thetaxpayer skrev:x-medborgare skrev:RedMentalCase skrev:Är vänstermupparna medvetna på vilken nivå slasktidningen Aftonbladet lagt årets valrörelse på ??
När det visat sig uppenbart att sosseriet fallit som en sten i opinion och stöd,
så kommer denna förtalshistoria som ett brev på posten, en handling utan bevis som sägs ha utförts INNAN valet 2006.
Vänstern själv blir förlorarna i det långa loppet.
Många väljare ( ni rödmuppar) är förvisso idioter men det stora flertalet tänker nog efter och kollar upp lite innan de går på alla rubriker i en sossestyrd kvällstidning.
Samma energi som på Mona för 15 år sedan..
Mona är fortfarande kvar. Ser du ingen skillnad? Det får mig att rysa. Hur gillar du det?
Ja det har jag sagt sådär 1000 gånger att jag tycker det är fel... Nått mera du undrade?
Ja såg du någon skillnad?
Skillnad ska vi klassificera "brottsliga handlingar" godkänt icke godkänt eller hur menar du ??? parkeringsböter kontra sexköp? ( ja enl min mening är han skyldig hela hans agerande har sagt mig det du vet min rätt till en åsikt) Om du undrar över Mona ta det med partiet..
Nej, Skillnad på avgått eller inte.
Nu är läget som det är. Mona satt kvar
för att hon var ärlig och förnekade ingenting. Hon har dessutom
betalat tillbaks.
Hon satt inte kvar hon avgick för att förvisso återkomma senare..
Nån som vet hur littorin kommer att göra om 15 år..
Om inte kan vi ju vänta tills dess och då jämföra och diskutera skandalerna..
vi ses 14/7 2025
Jag minns inte i detalj.
Jag är tvungen att ge dig rätt här.
Trevlig ssemester.
Semester vad är det tredje året utan semester.
För att få andrum kanske du skall göra som Littorin - avgå.
Det får bli utan skandal då... nä gillar faktiskt att jobba så jag tror jag fortsätter.. Idag skall man vara glad för att man har ett jobb.
heder. Det hjälpte inte. Hedern är lika kantstött som innan.