Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+6
Demona Stahlin
Thetaxpayer
RedMentalCase
ericTheDog
x-medborgare
Infra
10 posters

    Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare.

    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare. - Sida 2 Empty Sv: Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare.

    Inlägg  Infra 2010-07-14, 17:41

    x-medborgare skrev:
    Infra skrev:
    x-medborgare skrev:
    Infra skrev:
    x-medborgare skrev:
    Infra skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    x-medborgare skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    x-medborgare skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    x-medborgare skrev:
    RedMentalCase skrev:Är vänstermupparna medvetna på vilken nivå slasktidningen Aftonbladet lagt årets valrörelse på ??

    När det visat sig uppenbart att sosseriet fallit som en sten i opinion och stöd,
    så kommer denna förtalshistoria som ett brev på posten, en handling utan bevis som sägs ha utförts INNAN valet 2006.

    Vänstern själv blir förlorarna i det långa loppet.
    Många väljare ( ni rödmuppar) är förvisso idioter men det stora flertalet tänker nog efter och kollar upp lite innan de går på alla rubriker i en sossestyrd kvällstidning.

    Samma energi som på Mona för 15 år sedan.. Cool


    Mona är fortfarande kvar. Ser du ingen skillnad? Det får mig att rysa. Hur gillar du det?


    Ja det har jag sagt sådär 1000 gånger att jag tycker det är fel... Nått mera du undrade?

    Ja såg du någon skillnad?

    Skillnad ska vi klassificera "brottsliga handlingar" godkänt icke godkänt eller hur menar du ??? parkeringsböter kontra sexköp? ( ja enl min mening är han skyldig hela hans agerande har sagt mig det du vet min rätt till en åsikt) Om du undrar över Mona ta det med partiet..



    Nej, Skillnad på avgått eller inte.

    Nu är läget som det är. Mona satt kvar
    för att hon var ärlig och förnekade ingenting. Hon har dessutom
    betalat tillbaks.
    Smile

    Hon satt inte kvar hon avgick för att förvisso återkomma senare..
    Nån som vet hur littorin kommer att göra om 15 år..

    Om inte kan vi ju vänta tills dess och då jämföra och diskutera skandalerna..

    vi ses 14/7 2025 Cool Cool Cool

    Jag minns inte i detalj.
    Jag är tvungen att ge dig rätt här.
    Trevlig ssemester.

    Very Happy Semester vad är det tredje året utan semester. Very Happy

    För att få andrum kanske du skall göra som Littorin - avgå.

    Det får bli utan skandal då... nä gillar faktiskt att jobba så jag tror jag fortsätter.. Idag skall man vara glad för att man har ett jobb. Very Happy
    Ack så sant. Littorin offrade jobbet till förmån för sin
    heder. Det hjälpte inte. Hedern är lika kantstött som innan.
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare. - Sida 2 Empty Sv: Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare.

    Inlägg  SiP 2010-07-14, 23:19

    Lite dålig smak får man i munnen ang. aftonbladets "avslöjande", såg just på tv4 nyheterna och de visade när Littorin konfroterades på en flygplats om de påstådda sexköpen, "nej nej" svarar han på reportens fråga, när reportern frågar om han dementerar deras uppgifter så svarar han "inga kommentarer", detta tolkar alltså Lena Melin (tf ansvarig utgivare) som att han erkänner att han köpt sex av kvinnan.

    Bara det faktum att Lena Melin sedan länge gjort sig till talesman(kvinna) för sossarna gör att det luktar påhittad historia över hela saken....
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare. - Sida 2 Empty Sv: Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare.

    Inlägg  Redvictory 2010-07-14, 23:26

    SiP skrev:Lite dålig smak får man i munnen ang. aftonbladets "avslöjande", såg just på tv4 nyheterna och de visade när Littorin konfroterades på en flygplats om de påstådda sexköpen, "nej nej" svarar han på reportens fråga, när reportern frågar om han dementerar deras uppgifter så svarar han "inga kommentarer", detta tolkar alltså Lena Melin (tf ansvarig utgivare) som att han erkänner att han köpt sex av kvinnan.

    Bara det faktum att Lena Melin sedan länge gjort sig till talesman(kvinna) för sossarna gör att det luktar påhittad historia över hela saken....

    Det går att spekulera om Aftonbladets journalisters baktanke men visst måste det vara något i deras fråga om sexköpet som avgjorde att Littorin hoppade av så hastigt eftersom han bara dagarna före sa i en intervju att han hade världens bästa jobb och att han hade för avsikt att sitta kvar?
    SiP
    SiP


    Antal inlägg : 4427
    Join date : 09-02-16

    Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare. - Sida 2 Empty Sv: Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare.

    Inlägg  SiP 2010-07-14, 23:39

    Redvictory skrev:
    SiP skrev:Lite dålig smak får man i munnen ang. aftonbladets "avslöjande", såg just på tv4 nyheterna och de visade när Littorin konfroterades på en flygplats om de påstådda sexköpen, "nej nej" svarar han på reportens fråga, när reportern frågar om han dementerar deras uppgifter så svarar han "inga kommentarer", detta tolkar alltså Lena Melin (tf ansvarig utgivare) som att han erkänner att han köpt sex av kvinnan.

    Bara det faktum att Lena Melin sedan länge gjort sig till talesman(kvinna) för sossarna gör att det luktar påhittad historia över hela saken....

    Det går att spekulera om Aftonbladets journalisters baktanke men visst måste det vara något i deras fråga om sexköpet som avgjorde att Littorin hoppade av så hastigt eftersom han bara dagarna före sa i en intervju att han hade världens bästa jobb och att han hade för avsikt att sitta kvar?

    Jodå, hans agerande tyder på en viss skyldihet, men detta faktum att tidningar är domare, jury och bödel i mångt och mycket är en otäck utvekling som vi medborgare måste sätta stopp för, att AB liksom alla andra tidningar endast är intresserade av att sälja så många lösnummer som möjligt är väl ingen nyhet direkt, men om dessa nummer skall säljas genom att personer blir utpekade som dittan och dattan utan tillförlitliga bevis så är hela rättssäkerheten satt på tunn is, det måste ju vara så att eftersom AB beskyller honom så skall de lägga fram riktiga bevis för detta, inte en bild på ryggen på en okänd kvinna som med förställd röst säger sig sålt sex till Littorin....

    Men som sagt, lite lustigt förfarande av honom är det..
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare. - Sida 2 Empty Sv: Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare.

    Inlägg  ericTheDog 2010-07-15, 00:56

    Infra skrev:
    ericTheDog skrev:
    Infra skrev:Ja. Ett dåligt försvar i linje med att
    börja använda barnen som slagträn.

    Nu var det Aftonbladet som drog in barnen i detta genom att kontakta samt fråga ut dem.

    Jag tror den här sexskandalen slår tillbaks
    mot statsministern. Han har fortfarande flera
    frågor att besvara och media kommer inte att ge sig.


    Löjligt. Statsministern behöver inte redogöra för andra ministrars privatliv.




    Kan du redogöra för på vilket sätt statsministern skulle kunna göras ansvarig för Aftonbladets fria fantasier?

    Jag har aldrig sagt ansvarig. Men skit stänker.
    Det är hanteringen av denna sexskandal som brister.


    Du menar att eftersom skandalen i sig var en tidningsanka så är ditt bästa halmstrå hanteringen av skandalen, såsom hur man formulerat sig på en presskonferens. Otroligt löjligt.

    Frågor som "Hur länge har statsministern känt till
    detta utan att be Littorin avgå? Varför gick han ut
    och förasäkrade att han trodde på Littorin fast han
    visste att Littorin ljög. Hur länge har diskutionen
    pågått inom partiet om vilket som var bästa utvägen."

    Hur länge statsministern känt till att det finns psykfall som kastar ur sig alla möjliga ogrundade anklagelser? Det har han nog vetat sen han började läsa Aftonbladet - skvallertidningen. Ska hela regeringen avgå p.g.a det?


    "Jag har inget behov av att ta ut någon ilska eller
    upprördhet på henne, säger han till Dagens Nyheter."

    Det handlar då om kvinnan som fört fram bevis.

    Har han inte behov av att tvåla till den som förstört hela
    hans framtid och som antagligen gjort att han förlorar
    vårdnaden? Detta kanske Doggen kan förklara. Själv skulle
    jag vara skitförbannad och hämndlysten.


    Om Littorin talar sanning så är denna stackars kvinna bara en målvakt. Den riktiga boven i dramat sitter då högre upp. Kanske i toppen av den rödgröna röran? Vem vet vad nästa anonyma tips blir.



    http://www.expressen.se/Nyheter/1.2063870/littorin-jag-vet-inte-vem-hon-ar

    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare. - Sida 2 Empty Skandal?

    Inlägg  Secrist 2010-07-15, 00:58

    Det här går aldrig väl för alliansen

    Tveksamt om det har någon effekt. När en person står vid valurnorna så är det politiken som är det viktiga. Inte skvaller.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare. - Sida 2 Empty Sv: Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare.

    Inlägg  ericTheDog 2010-07-15, 01:01

    Redvictory skrev:
    SiP skrev:Lite dålig smak får man i munnen ang. aftonbladets "avslöjande", såg just på tv4 nyheterna och de visade när Littorin konfroterades på en flygplats om de påstådda sexköpen, "nej nej" svarar han på reportens fråga, när reportern frågar om han dementerar deras uppgifter så svarar han "inga kommentarer", detta tolkar alltså Lena Melin (tf ansvarig utgivare) som att han erkänner att han köpt sex av kvinnan.

    Bara det faktum att Lena Melin sedan länge gjort sig till talesman(kvinna) för sossarna gör att det luktar påhittad historia över hela saken....

    Det går att spekulera om Aftonbladets journalisters baktanke men visst måste det vara något i deras fråga om sexköpet som avgjorde att Littorin hoppade av så hastigt eftersom han bara dagarna före sa i en intervju att han hade världens bästa jobb och att han hade för avsikt att sitta kvar?


    Littorin säger ju att han inte är vit som snö samtidigt som han kraftfullt dementerar brott. Det finns således saker han inte vill ska stå i tidningen, men som ändå är fullt lagliga.
    Regndrottning
    Regndrottning


    Antal inlägg : 6691
    Join date : 09-02-16
    Age : 66
    Ort : Halmstad

    Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare. - Sida 2 Empty Sv: Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare.

    Inlägg  Regndrottning 2010-07-15, 01:03

    Secrist skrev:Det här går aldrig väl för alliansen

    Tveksamt om det har någon effekt. När en person står vid valurnorna så är det politiken som är det viktiga. Inte skvaller.

    Jag instämmer. Men en misstänkt, icke rentvådd, människa bör inte finnas på någon partis valsedel.
    avatar
    ericTheDog


    Antal inlägg : 15117
    Join date : 10-05-11

    Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare. - Sida 2 Empty Sv: Sexskandalen inom moderaterna blir allt underligare.

    Inlägg  ericTheDog 2010-07-15, 01:04

    Regndrottning skrev:
    Secrist skrev:Det här går aldrig väl för alliansen

    Tveksamt om det har någon effekt. När en person står vid valurnorna så är det politiken som är det viktiga. Inte skvaller.

    Jag instämmer. Men en misstänkt, icke rentvådd, människa bör inte finnas på någon partis valsedel.


    Ändå står Toblerone överst...

      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 18:27