DMustaine skrev:Förmodligen vore den för tråkig att läsa, bara jobb jobb och jobb! Men säkert en uppenbarelse för er?
Fan, du låter ju som en gammalsosse...
Fast de var ju lite mer ödmjuka kanske...
DMustaine skrev:Förmodligen vore den för tråkig att läsa, bara jobb jobb och jobb! Men säkert en uppenbarelse för er?
Dao skrev:DMustaine skrev:Förmodligen vore den för tråkig att läsa, bara jobb jobb och jobb! Men säkert en uppenbarelse för er?
DMustaine skrev:Dao skrev:DMustaine skrev:Förmodligen vore den för tråkig att läsa, bara jobb jobb och jobb! Men säkert en uppenbarelse för er?
Kan man vara mer ödmjuk än att säga att man jobbat hela livet?
Dao skrev:DMustaine skrev:Dao skrev:DMustaine skrev:Förmodligen vore den för tråkig att läsa, bara jobb jobb och jobb! Men säkert en uppenbarelse för er?
Och det var det ENDA du hävdade ovan?
Inte undra på att du är så okunnig om saker och ting, när du inte ens klarar av att läsa vad du SJÄLV skrivit!!!!
DMustaine skrev:Dao skrev:DMustaine skrev:Dao skrev:DMustaine skrev:Förmodligen vore den för tråkig att läsa, bara jobb jobb och jobb! Men säkert en uppenbarelse för er?
Inte undra på att du är så okunnig om saker och ting, när du inte ens klarar av att läsa vad du SJÄLV skrivit!!!!
Nu är du igen narcissisten som jag återigen måste påminna dig om! Sluta med det om du ska verka vara seriös! För du försöker sitta här och vara seriös men när du får mothugg kommer dina klantiga narcissistiska och profetiska inlägg! Vilket väl speglar vad kommunism handlar om!
Dao skrev:DMustaine skrev:Dao skrev:DMustaine skrev:Dao skrev:DMustaine skrev:Förmodligen vore den för tråkig att läsa, bara jobb jobb och jobb! Men säkert en uppenbarelse för er?
Nu är du igen narcissisten som jag återigen måste påminna dig om! Sluta med det om du ska verka vara seriös! För du försöker sitta här och vara seriös men när du får mothugg kommer dina klantiga narcissistiska och profetiska inlägg! Vilket väl speglar vad kommunism handlar om!
Är jag narcisist för att du inte klarar av att föra en debatt???
Mojne, mojne...
Så det speglar kommunismen, att du inte klarar av att utgå från vad du själv skrivit???
Och sedan struntar i att faktiskt kolla efter, och då rätta till det hela???
Tycker det speglar diktatur, jag - och därmed inte kommunism!
DMustaine skrev:Dao skrev:DMustaine skrev:Dao skrev:DMustaine skrev:Dao skrev:DMustaine skrev:Förmodligen vore den för tråkig att läsa, bara jobb jobb och jobb! Men säkert en uppenbarelse för er?
Mojne, mojne...
Så det speglar kommunismen, att du inte klarar av att utgå från vad du själv skrivit???
Jag tycker det mer speglar avsaknad av verklighetsuppfattning!
Dao skrev:DMustaine skrev:Dao skrev:DMustaine skrev:Dao skrev:DMustaine skrev:Dao skrev:DMustaine skrev:Förmodligen vore den för tråkig att läsa, bara jobb jobb och jobb! Men säkert en uppenbarelse för er?
Mojne, mojne...
Jag tycker det mer speglar avsaknad av verklighetsuppfattning!
Du hade kunnat avhjälpt det problemet, genom att själv gå tillbaka till ad du skrev, och sedan koppla ihop det med vad jag svarade. Då kommer du nog att hitta rätt igen...
DMustaine skrev:Konkret så menar du...?
Dao skrev:DMustaine skrev:Konkret så menar du...?
Du skrev ovan:
"Förmodligen vore den för tråkig att läsa, bara jobb jobb och jobb! Men säkert en uppenbarelse för er?"
Jag svarade då:
"Fan, du låter ju som en gammalsosse...
Fast de var ju lite mer ödmjuka kanske..."
Din resons blev då:
"Kan man vara mer ödmjuk än att säga att man jobbat hela livet?"
Av en händelse hade du då glömt att du OCKSÅ hade skrivit:
"Men säkert en uppenbarelse för er?"
Det var den anmärkningen som fick mig att kommentera din brist på ödmjukhet.
Och då blev jag plötsligt Narcissist!!!
Det hela hade varit så enkelt för dig att bara kolla själv, INNAN du dömde ut det jag skrev - och därmed ÅTER klantade till det för dig!!!
Är det klart för dig nu???
lazy skrev:Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Hon som berättade om Littorin, Anna?
Hur mår hon? Vad jag förstod så var hennes uttalande i sig inte riktat till just Littorin, utan om situationen för prostituerade i allmänhet...
Är det någon som bryr sig om henne?
Menar du Lena Melin? Hon som av en händelse måste ta detta reportage just nu?
Också lite konstigt att Jan Helin överlämnade detta till sin vikarie, inte
riktigt likt honom.
När det gäller uttalandet om att det skulle handla om prostitution " i
allmänhet" så är det ju lite konstigt att peka ut Littorin om det inte
var riktat mot just honom.
När får vi se listan med de andra prominenta kunderna hon hade?
Secrist skrev:Som hämnd för den moderata hatkampanjen
mot Mona är det inte mer än rätt.
Vänstern ser högerspöken och förtalskampanjer i varenda liten skrivelse. Det är bara Mona som försöker lugna ner hysterin lite. Det blir lite pinsamt.
Secrist skrev:Har du inte läst vad forumhögern har skrivit angående denna historien?
Nu menar jag sanktionerad kampanj på nationell nivå. Inte vi "hobbypolitiker" som häckar här.
Secrist skrev:...konspirationsteori...
Ja, vänstern gillar ju det. Helst med högerkrafter inblandade. Gärna USA om det går att peta in någonstans. Fast det blir nog svårt i fallet Littorin eller Mona. Men man vet ju aldrig....
Dao skrev:Hon som berättade om Littorin, Anna?
Hur mår hon? Vad jag förstod så var hennes uttalande i sig inte riktat till just Littorin, utan om situationen för prostituerade i allmänhet...
Är det någon som bryr sig om henne?
Första frågan torde vara om hon ens finns, eller om skvallertidningen hittat på henne.
Finns hon så mår hon nog mindre bra av skvallertidningens tilltag.
lazy skrev:Första frågan torde vara om hon ens finns, eller om skvallertidningen hittat på henne.
Måste nog säga att mina tvivel har inte blivit mindre.
lazy skrev:Första frågan torde vara om hon ens finns, eller om skvallertidningen hittat på henne.
Dao skrev:lazy skrev:Första frågan torde vara om hon ens finns, eller om skvallertidningen hittat på henne.
Så allt är dumma tidningens fel???