Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+4
Thetaxpayer
F.I.S.T
Kakmonstret
Redvictory
8 posters

Går det att lita på Stadsministern efter detta?

F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Går det att lita på Stadsministern efter detta? - Sida 2 Empty Sv: Går det att lita på Stadsministern efter detta?

Inlägg  F.I.S.T 2010-07-13, 00:40

lazy skrev:Svarade bara F.I.S.T som trodde att han vunnit en poäng p.g.a att hela
    mitt inlägg inte kom med. Wink

... nej jag visste inte att ditt inlägg inte kom med helt och hållet förrän du lade till..... men däremot så står jag för det jag skrev, jag tror det slår tillbaka på Littorin och Reinfeldt
    ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

Går det att lita på Stadsministern efter detta? - Sida 2 Empty Sv: Går det att lita på Stadsministern efter detta?

Inlägg  ANNA2LINK 2010-07-13, 00:55

F.I.S.T skrev:
    lazy skrev:Svarade bara F.I.S.T som trodde att han vunnit en poäng p.g.a att hela
    mitt inlägg inte kom med. Wink

... nej jag visste inte att ditt inlägg inte kom med helt och hållet förrän du lade till..... men däremot så står jag för det jag skrev, jag tror det slår tillbaka på Littorin och Reinfeldt

Jag tror det med...
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Går det att lita på Stadsministern efter detta? - Sida 2 Empty Stad?

Inlägg  Secrist 2010-07-13, 01:39

Går det att lita på Stadsministern efter detta?

Sist jag kollade var Fredrik "statsminister". Inte stadsminister.
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2010-07-13, 01:42

Secrist skrev:Går det att lita på Stadsministern efter detta?

Sist jag kollade var Fredrik "statsminister". Inte stadsminister.

Är inte det en lite småaktig kommentar? Till och med du bör ha förstått vad som menades...
    Secrist
    Secrist

Går det att lita på Stadsministern efter detta? - Sida 2 Empty Stat

Inlägg  Secrist 2010-07-13, 01:46

Är inte det en lite småaktig kommentar? Till och med du bör ha förstått vad som menades...

Bara kul att retas lite. RV spammar ner forumet just nu med femtioelva trådar om samma sak.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-07-13, 01:53

Secrist skrev:Är inte det en lite småaktig kommentar? Till och med du bör ha förstått vad som menades...

Bara kul att retas lite. RV spammar ner forumet just nu med femtioelva trådar om samma sak.

Du e inge vidare på att räkna ser jag 5-6 st handlar om Littorin från RV.... vill du se spamning föreslår jag att du går tillbaka till Kakmonstret och Thors trådar Cool
    Secrist
    Secrist

Går det att lita på Stadsministern efter detta? - Sida 2 Empty Spam

Inlägg  Secrist 2010-07-13, 01:55

Du e inge vidare på att räkna ser jag 5-6 st handlar om Littorin från RV.... vill du se spamning föreslår jag att du går tillbaka till Kakmonstret och Thors trådar

Det får stå för dem. För övrigt har jag svårt att förstå varför man startar massvis med trådar om samma sak. Är intresset så svalt för den första så kanske man inte har så intressant tråd.
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2010-07-13, 01:58

Secrist skrev:Du e inge vidare på att räkna ser jag 5-6 st handlar om Littorin från RV.... vill du se spamning föreslår jag att du går tillbaka till Kakmonstret och Thors trådar

Det får stå för dem. För övrigt har jag svårt att förstå varför man startar massvis med trådar om samma sak. Är intresset så svalt för den första så kanske man inte har så intressant tråd.

håller med på det sista ... men du har fortfarande räknat fel på RVs trådar om Littorin
    Secrist
    Secrist

Går det att lita på Stadsministern efter detta? - Sida 2 Empty Räkna

Inlägg  Secrist 2010-07-13, 02:17

håller med på det sista ... men du har fortfarande räknat fel på RVs trådar om Littorin

För din info så finns inte siffran "femtioelva". Wink
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-07-13, 08:31

Secrist skrev:Du e inge vidare på att räkna ser jag 5-6 st handlar om Littorin från RV.... vill du se spamning föreslår jag att du går tillbaka till Kakmonstret och Thors trådar

Om du läser ordentligt så kommer du inse att trådarna har olika vinkling dvs vissa riktar sig mot Littorins sexköps skandal och andra mot Reinfeldts hantering av Littorin skandalen "sexköpen" eftersom du inte hade något emot blåfronts Fredrik_rahms och Kakmonstrets "Riktiga" spamning så ska du bara tiga och ta emot secrist! du har inget annat val!

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 04:06