+25
Mona_Stalin
datic
Sniperace
DMustaine
formsvackan
Thetaxpayer
MartinLingren
RedCloud
Kakmonstret
F.I.S.T
RedMentalCase
Infra
Vercingetorix
theward
lazy
SiP
Secrist
redalert
ericTheDog
R.O.F.L
Redvictory
ANNA2LINK
MartinLindgren
berralarzon
x-medborgare
29 posters
NYA SIFFROR/OPINION...!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 951
Sv: NYA SIFFROR/OPINION...!
Sifo betonar också att inte en enda siffra är säkerställd, eller hur secrist?
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 952
Säker
Sifo betonar också att inte en enda siffra är säkerställd, eller hur secrist?
Det må så vara men med tanke på att alliansen leder alla mätningar som görs just nu så känns det ändå rätt bra!
Det må så vara men med tanke på att alliansen leder alla mätningar som görs just nu så känns det ändå rätt bra!
- Inlägg 954
Lycka till!! Mr.Secrist, 19 september vet vi?
Eller hur?
Eller hur?
- Inlägg 955
Vad tusan nu då, Mr. Galning, har du tacklat av, eller börjar medicineringen fästa?
5.650 trådar verkar lite avslaget, hur fan mår du egentligen?
5.650 trådar verkar lite avslaget, hur fan mår du egentligen?
- Inlägg 956
Val
Lycka till!! Mr.Secrist, 19 september vet vi?
Eller hur?
Det gör vi. Men just nu så njuter jag av stunden!
Eller hur?
Det gör vi. Men just nu så njuter jag av stunden!
- Inlägg 957
Får RoffarReinfeldt och hans kumpaner 4 år till så kommer den svenska modellen som är känd över hela värden vara raserad!
Många grupper i vårt svenska samhälle kommer tvingas leva i ett iskallt och stenhårt samhälle, samtidigt som några få procent av oss får det ljusår bättre, alltså dom procenten som redan idag har allt!
Det är vad valet 19 september handlar om tycker jag!
Rösta rödgrönt!
Många grupper i vårt svenska samhälle kommer tvingas leva i ett iskallt och stenhårt samhälle, samtidigt som några få procent av oss får det ljusår bättre, alltså dom procenten som redan idag har allt!
Det är vad valet 19 september handlar om tycker jag!
Rösta rödgrönt!
- Inlägg 958
Val
Ge din röst till en enad allians istället för att slänga bort den på garderobskommunister, splittring och förmyndarmentalitet. Sätt stopp för påtvingade bröstpumpar.
Framåt tillsammans!
Framåt tillsammans!
- Inlägg 959
Ja du secrist du får nog fan hålla tillgodo med att kuta runt med den blåa fårskocken, vi andra röstar rödgrönt!
- Inlägg 960
Vi andra
Ja du secrist du får nog fan hålla tillgodo med att kuta runt med den blåa fårskocken, vi andra röstar rödgrönt!
Vilka vi andra? Enligt opinionssiffrorna så är det en majoritet som röstar för valfrihet och framåtanda än förmyndarmentalitet och bakåtsträvanden.
Framåt tillsammans!
Vilka vi andra? Enligt opinionssiffrorna så är det en majoritet som röstar för valfrihet och framåtanda än förmyndarmentalitet och bakåtsträvanden.
Framåt tillsammans!
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 961
Secrist skrev:Klar ledning för alliansen i senaste SIFO-mätningen. Kaffet är extra gott. Tror jag tar en kopp till.
Det blir lätt för mycket kaffe nu för tiden!
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 962
Kan vara gott med en gravöl ocksåredalert skrev:Secrist skrev:Klar ledning för alliansen i senaste SIFO-mätningen. Kaffet är extra gott. Tror jag tar en kopp till.
- Inlägg 963
Val
Kan vara gott med en gravöl också
Du ger väl inte upp redan? Ok för att det ser mörkt ut för de rödgröna men för oss alliansare var det nattsvart för ett par år sedan. Och se hur det ser ut nu!
Du ger väl inte upp redan? Ok för att det ser mörkt ut för de rödgröna men för oss alliansare var det nattsvart för ett par år sedan. Och se hur det ser ut nu!
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 964
formsvackan skrev:Kan vara gott med en gravöl ocksåredalert skrev:Secrist skrev:Klar ledning för alliansen i senaste SIFO-mätningen. Kaffet är extra gott. Tror jag tar en kopp till.
Väl kyld eller ljummen?
- Inlägg 965
UPP var det, TV1000 ikväll kl:20.00!
- Inlägg 966
Ja du allerten, på din blick i din avatar att dömma ser det ut som du överdoserat kaffet, så det räcker livet ut?
Du kanske ska satsa på lite varm mjölk istället för att komma ner på jorden igen, men din morsas fungerar väl den också, kroppstemeratur är ju inte heller fy skam!
Du kanske ska satsa på lite varm mjölk istället för att komma ner på jorden igen, men din morsas fungerar väl den också, kroppstemeratur är ju inte heller fy skam!
- Inlägg 967
Samma här, sista rundan för idag!
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 968
Såsom varandes realist inser jag att kampen får föras på annat vis.Secrist skrev:Kan vara gott med en gravöl också
Du ger väl inte upp redan?
Hallå, Kamrat Kalashn....
Att ni redan skådat mörkret kan ni kanske ha nytta av när vi om fyra år släcker er lampa för gottSecrist skrev:Ok för att det ser mörkt ut för de rödgröna men för oss alliansare var det nattsvart för ett par år sedan. Och se hur det ser ut nu!
- Inlägg 969
Att ni redan skådat mörkret kan ni kanske ha nytta av när vi om fyra år släcker er lampa för gott
Äh, kom igen nu. Ända in i kaklet!
Äh, kom igen nu. Ända in i kaklet!
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
- Inlägg 971
nya siffror
- Inlägg 972
Som AB skrev, om någon lockade till sig nya röster efter kvällens skoldebatt så var det Mona Sahlin!
Och av er blåingars sura och tjuriga inlägg här ikväll så tror jag ni är besvikna på RoffarReinfeldts och hans kumpaners insatser i debatten!
Och av er blåingars sura och tjuriga inlägg här ikväll så tror jag ni är besvikna på RoffarReinfeldts och hans kumpaners insatser i debatten!
- Inlägg 973
Skola
Ingen risk. Alliansen äger skolfrågorna.
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 974
Secrist skrev:Och av er blåingars sura och tjuriga inlägg här ikväll så tror jag ni är besvikna på RoffarReinfeldts och hans kumpaners insatser i debatten!
Ja, Fp, (inte alliansen), har lagt beslag på skiolfrågorna.
Det innebär inte inte att alla deras förslag och reformer är önskevärda eller ens bra. Björklund har sina idéer färdiga och lyssnar inte på lärarkåren. Han tycks veta bättre än lärarna vad skolan behöver.
- Inlägg 975
Äga
Ja, Fp, (inte alliansen), har lagt beslag på skiolfrågorna.
Fp är en del av alliansen.
Det innebär inte inte att alla deras förslag och reformer är önskevärda eller ens bra.
Kanske inte alla men tillräckligt många för att det sammantaget ska vara bra. Bara det att de rödgröna accepterat flera reformer vittnar väl om det.
Fp är en del av alliansen.
Det innebär inte inte att alla deras förslag och reformer är önskevärda eller ens bra.
Kanske inte alla men tillräckligt många för att det sammantaget ska vara bra. Bara det att de rödgröna accepterat flera reformer vittnar väl om det.