+5
MartinLindgren
x-medborgare
råttan.
RedCloud
Sossar-e-lata
9 posters
Leve vänstern/Kommunismen
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 1
Leve vänstern/Kommunismen
Leve förtryck! leve folkmord, leve STAAALLIN, leve bidrag, leve lathet, leve fiffla som Mona, leve oärlighet.....
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 2
Sv: Leve vänstern/Kommunismen
"leve STAAALLIN"
du vet att gamle Josef dog 1953 ?
dags för en liten update ?
"leve bidrag, leve lathet, leve fiffla, leve oärlighet."
Låter som ett sammandrag av Allians Mot Sveriges valmanifest, något förkortat.
du vet att gamle Josef dog 1953 ?
dags för en liten update ?
"leve bidrag, leve lathet, leve fiffla, leve oärlighet."
Låter som ett sammandrag av Allians Mot Sveriges valmanifest, något förkortat.
- Inlägg 4
leve obesiktigade bilar
leve svart städhjälp, leve obetald tv-licens, leve 40 betalningsanmärkningar, leve okunnighet.....
- Inlägg 5
"leve svart städhjälp, leve obetald tv-licens"
nu räknar du upp Fredrik Reinfeldts första ministärs bästa meriter....
Maria Borelius och Cecilia Stegö Chilò......
nu räknar du upp Fredrik Reinfeldts första ministärs bästa meriter....
Maria Borelius och Cecilia Stegö Chilò......
- Inlägg 6
en tiondel ev det
och minns du att de fick sparken!!! ni väljer den som är tio ggr värre till LEDARE!!! det är skillnaden! Alliansare tål inte fiffel&båg!
- Inlägg 7
Solig dag på Lofsdalen
min son, min fru & min dotter mina guldklimpar.
- Inlägg 8
"min son, min fru & min dotter"
Nej, du, din syster och din mamma.
Nej, du, din syster och din mamma.
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 9
Sossar-e-lata skrev:och minns du att de fick sparken!!! ni väljer den som är tio ggr värre till LEDARE!!! det är skillnaden! Alliansare tål inte fiffel&båg!
Fan du är ju kul ju svartbyggen svarta hus affärer tv licenser svarta barnflickor.Utan uppehållstillstånd vissa av er förespråkar svart jobb.
Bildts affärer i lundinoil osv
Så på villket sätt är era skumrask affärer ärligare än sossarnas ???
Vad heter det silverskål eller knappnål
Senast ändrad av x-medborgare den 2009-04-27, 22:05, ändrad totalt 1 gång
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 10
Ja där ser man S-e-L & Mr. Råtta har jouren!
Dansande hand i hand över ängarna!
Dagens radarpar sannerligen, "The Dreamteam hårdsatsar och sätter in det tunga kavalleriet?
Dansande hand i hand över ängarna!
Dagens radarpar sannerligen, "The Dreamteam hårdsatsar och sätter in det tunga kavalleriet?
- Inlägg 11
Dubbelt vaffö det då sudda sudda
- Inlägg 12
men skillnaden
är att ni väljer den värsta av fifflarna till er ledare, ni förstår ju ingenting så ingen idé att förklara, leve Mona Hon är braaa siffrorna är i topp!!! martin är glad!!
- Inlägg 13
Sossar-e-lata skrev:är att ni väljer den värsta av fifflarna till er ledare, ni förstår ju ingenting så ingen idé att förklara, leve Mona Hon är braaa siffrorna är i topp!!! martin är glad!!
Och du kan fortfarande inte svara på varför den enes fifflande skulle vara mera legitimt en den andres..???
- Inlägg 14
Jag har ju sagt att allt fiffel är illa
sen är väl vissa värre än andra, men den som fifflat mest är Mona och hon blev vald till ledare, siffrorna visar ju att svensken inte vill ha en odugling som henne så hon får gärna sitta kvar!!!
- Inlägg 15
Sossar-e-lata skrev:sen är väl vissa värre än andra, men den som fifflat mest är Mona och hon blev vald till ledare, siffrorna visar ju att svensken inte vill ha en odugling som henne så hon får gärna sitta kvar!!!
Knappnål eller silverskål????? Åter igen varför är vissas fiffel värre än andras
Tex ett mord eller fem mord likförbannat är nån mördad..
- Inlägg 16
typiskt kommunisttänkande
stjäl jag en krona så är det samma som att stjäla en miljard, dödar jag en mygga så är det som att döda en människa. SAKEN är att ni väljer tillbaka Mona som ledare, och resultatet ser vi nu!! det är kört för kommunistsosseriet!!
- Inlägg 17
Jag tror att S-e-l, har ramlat över kanten,
Han ylar ALLIANSEN TÅL INTE FIFFEL & BÅG! Nähä...?
Regeringskansliets FIFFLANDE & BÅGANDE med toppchefernas löner för att fiffla till sig att slippa betala sociala och arbetsgivar avgifter?
Dessutom låter man dessa höga chefer med bibehållen lön utan uppgifter driva sina egna lönsamma företag, utan att det påverkar lönerna utan arbetsuppgifter,
Då det kallas att ta ut vinst från sina egna bolag, och det är inte lön!
FIFFEL & BÅG från den högre skolan!
BORGARALLIANSEN I ETT NÖTSKAL!
Han ylar ALLIANSEN TÅL INTE FIFFEL & BÅG! Nähä...?
Regeringskansliets FIFFLANDE & BÅGANDE med toppchefernas löner för att fiffla till sig att slippa betala sociala och arbetsgivar avgifter?
Dessutom låter man dessa höga chefer med bibehållen lön utan uppgifter driva sina egna lönsamma företag, utan att det påverkar lönerna utan arbetsuppgifter,
Då det kallas att ta ut vinst från sina egna bolag, och det är inte lön!
FIFFEL & BÅG från den högre skolan!
BORGARALLIANSEN I ETT NÖTSKAL!
- Inlägg 18
Sossar-e-lata skrev:stjäl jag en krona så är det samma som att stjäla en miljard, dödar jag en mygga så är det som att döda en människa. SAKEN är att ni väljer tillbaka Mona som ledare, och resultatet ser vi nu!! det är kört för kommunistsosseriet!!
Vilka vi håll mig utanför.. Har väldigt lite att säga till om där. men ideologin är viktigare så nått på röd sidan blir det varför inte V
närmare sosialdemokratins grunder kan man väl knappast komma idag
Mord på mygga/människa inte underligt att blå politik är så ojämlik..
Så igen varför värderas blått fiffel mildare än rött ???
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 19
Men martin lille de toppdirektörer som du talar om får sin lön av skattepengar om de gör ett annat upplägg och minskar delen skattepengar på skattepengar så betyder det i slutändan att det hushålls med skattepengar eftersom man inte använder lika mycket skattepengar till deras löner, toppdirektörerna klarar sig nog bra även utan din omtanke men däremot ökar skattebetalarnas utgifter med ditt upplägg men det gör ju förståss inte dig något!
- Inlägg 20
Suck...? Det där får du väl ta upp med regeringen, det är dom som härskar i sitt regeringskansli!
Lägg ner ditt tramsande när du snackar med mig Mr.Blue!
Nu har det kommit i dagen att det trixas rejält i kansliet för att komma undan olika avgifter?
ALLIANS FIFFEL & BÅG från den högre skolan!
Inte förvånar det mig, jag visste redan att saqnningen närmar sig och alliansen får det inte lätt när mediadrevet börjar syna dom i sömmarna framöver!
Lägg ner ditt tramsande när du snackar med mig Mr.Blue!
Nu har det kommit i dagen att det trixas rejält i kansliet för att komma undan olika avgifter?
ALLIANS FIFFEL & BÅG från den högre skolan!
Inte förvånar det mig, jag visste redan att saqnningen närmar sig och alliansen får det inte lätt när mediadrevet börjar syna dom i sömmarna framöver!
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 21
lille lille martin misär,
Toblerones förtroende är numera mycket klent t.o.m hos de egna väljarna. Folket vill inte ha Toblerone som statsminister. Folket vill heller inte att galna kommunister (Ohly, Ulvskog m.fl) ska ha inflytande).
Detta blir svårt att snacka bort för Toblerone. Varje gång Toblerone visar sig i tv-rutan så tänker folk ännu mer på Toblerone och sosseriet tappar ännu mer.
Kanske borde Toblerone ställa upp i reklamfilm för Toblerone...
Toblerones förtroende är numera mycket klent t.o.m hos de egna väljarna. Folket vill inte ha Toblerone som statsminister. Folket vill heller inte att galna kommunister (Ohly, Ulvskog m.fl) ska ha inflytande).
Detta blir svårt att snacka bort för Toblerone. Varje gång Toblerone visar sig i tv-rutan så tänker folk ännu mer på Toblerone och sosseriet tappar ännu mer.
Kanske borde Toblerone ställa upp i reklamfilm för Toblerone...
GustavAnder- Antal inlägg : 2835
- Inlägg 22
stackars förvirrade lilla människa...
x-medborgare skrev:Sossar-e-lata skrev:stjäl jag en krona så är det samma som att stjäla en miljard, dödar jag en mygga så är det som att döda en människa. SAKEN är att ni väljer tillbaka Mona som ledare, och resultatet ser vi nu!! det är kört för kommunistsosseriet!!
Vilka vi håll mig utanför.. Har väldigt lite att säga till om där. men ideologin är viktigare så nått på röd sidan blir det varför inte V
Tror du verkligen att dagens vänsterioter är socialdemokratins grunder? Hur korkad får en vuxen människa bli ?
- Inlägg 23
"Tror du verkligen att dagens vänsterioter är socialdemokratins grunder?"
Här får Gustav Ander nog läsa på lite svensk historia...........
theward- Antal inlägg : 6709
RedCloud skrev:"Tror du verkligen att dagens vänsterioter är socialdemokratins grunder?"
Finns ju ingen anledning att hålla på så där.
Vad för debatt eller konsversation kan man ha/få om man kallar motparten korkad,idiot eller som andra sagt knarkare, hora,parasit osv...??
ps ja vänsterpartiet har gamla socialdemokratiska värderingar, nåt som sossarna tydligen glömt bort..in sin iver attvärva högerröster.
Man kan säga att det är pga detta, sossarana istället tappat röster
- Inlägg 25
GustavAnder skrev:x-medborgare skrev:Sossar-e-lata skrev:stjäl jag en krona så är det samma som att stjäla en miljard, dödar jag en mygga så är det som att döda en människa. SAKEN är att ni väljer tillbaka Mona som ledare, och resultatet ser vi nu!! det är kört för kommunistsosseriet!!
Tror du verkligen att dagens vänsterioter är socialdemokratins grunder? Hur korkad får en vuxen människa bli ?
Lika korkad som mig så klart än så länge har inte högern börjat med IQ utränsning.
Ps har du en aning om varför högerns fiffel är mera legitimt än vänsterns????