Secrist skrev:Du kan väl inte jobba och dricka... .
Nä, det är nog inte så lämpligt.
Nej... Men vem vet ni kanske skulle jobba bättre med lite nubbar på Midsommarafton... Skojade men vem vet?
Secrist skrev:Du kan väl inte jobba och dricka... .
ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Du kan väl inte jobba och dricka... .
Nej... Men vem vet ni kanske skulle jobba bättre med lite nubbar på Midsommarafton... Skojade men vem vet?
Redvictory skrev:ANNA2LINK skrev:Secrist skrev:Du kan väl inte jobba och dricka... .
Visserligen sitter jag höger fram men besluten skulle nog kunna bli lite suddiga!
eller sluddriga!
Secrist skrev:Funderar på att uppfinna en alkoholfri snaps!
He, he..låter inte som någon omedelbar vinnare.
RedMentalCase skrev:Vad har denna tråd med politik att göra ?
Redvictory skrev:Secrist skrev:Ok! men ta med lite sill o potatis till jobbarkompisarna iaf! lite midsommarkänsla kan du ju få känna
Jag ska skippa nubben menar du?
Ja den kan du skippa! jag gör ju det så vi är minst två!
F.I.S.T skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:Ok! men ta med lite sill o potatis till jobbarkompisarna iaf! lite midsommarkänsla kan du ju få känna
Jag ska skippa nubben menar du?
Ja den kan du skippa! jag gör ju det så vi är minst två!
tre !!
theward skrev:RedMentalCase skrev:Vad har denna tråd med politik att göra ?
vi kanske ska fundera på hur många trådar som har med politik att göra..
Finns ju en massa från dina partikamrater som du kan tiita på också.
Sen kan du fundera på vad grova ord, förlöljingar och påhopp har med politik att göra?
Förresten blir du helt mållös om det inte handlar om att käbbla?
RedMentalCase skrev:theward skrev:RedMentalCase skrev:Vad har denna tråd med politik att göra ?
Sen kan du fundera på vad grova ord, förlöljingar och påhopp har med politik att göra?
Käbbla, du menar som du gör nu, och i alla andra inlägg du producerat de sista åren.
Dessutom sitter du på kommunistiskt maner och påstår det är andras fel...?
Regndrottning skrev:Midsommar... Ja, här blir det en picknick med syrran som är på besök.
Vi tänker plocka fram vår lilla bärbara grill, sätta oss i gröngräset och laga till lite marinerade kotletter och kryddiga korvar. Till det en enkel potatissallad. (Hemmalagad, inte köpt). Vi tar även med oss en låda vin.
Till desserten går vi hem och avnjuter ljumna citronmarinerade jordgubbar och vaniljglass.
En firande i all enkelhet.
Sossar ee lata skrev:Sen blir det lite familjemisär med fylla & elände, för den rödgröne väljaren kan inte ta hand om sig själv, han litar blint på att staten skall hjälpa han i alla lägen så när spriten kommer fram så går det åt pipan.
Vi alliansare äter gott och dricker med känsla, vi tar hand om våra familjer och ger dem det bästa
RedMentalCase skrev:theward skrev:RedMentalCase skrev:Vad har denna tråd med politik att göra ?
Käbbla, du menar som du gör nu, och i alla andra inlägg du producerat de sista åren.
Dessutom sitter du på kommunistiskt maner och påstår det är andras fel...?
Sossar ee lata skrev:Sen blir det lite familjemisär med fylla & elände, för den rödgröne väljaren kan inte ta hand om sig själv, han litar blint på att staten skall hjälpa han i alla lägen så när spriten kommer fram så går det åt pipan.
Vi alliansare äter gott och dricker med känsla, vi tar hand om våra familjer och ger dem det bästa
Regndrottning skrev:Midsommar... Ja, här blir det en picknick med syrran som är på besök.
Vi tänker plocka fram vår lilla bärbara grill, sätta oss i gröngräset och laga till lite marinerade kotletter och kryddiga korvar. Till det en enkel potatissallad. (Hemmalagad, inte köpt). Vi tar även med oss en låda vin.
Till desserten går vi hem och avnjuter ljumna citronmarinerade jordgubbar och vaniljglass.
En firande i all enkelhet.
RedMentalCase skrev:Vad har denna tråd med politik att göra ?
Dao skrev:Är det bara jag som "jobbar" då?
Dao skrev:Är det bara jag som "jobbar" då?
F.I.S.T skrev:Dao skrev:Är det bara jag som "jobbar" då?
Jobba ideellt utan lön åt en förening !!!, på midsommaraftonskvällen
Dao skrev:F.I.S.T skrev:Dao skrev:Är det bara jag som "jobbar" då?
Jobba ideellt utan lön åt en förening !!!, på midsommaraftonskvällen
Ja just det! Det skrev du ju...
Lite ädlare än mitt jobb!!!
Jag skall dj:a i skärgården!