Vercingetorix 2010-06-22, 01:06
F.I.S.T skrev: Vercingetorix skrev: F.I.S.T skrev: ericTheDog skrev:Man kan tänka sig en massa saker. Att vänstern låg bakom Palmemordet är lika troligt som dina konspirationsteorier. Punkt.
Punkt ?? .. äh jag fortsätter ändå !!
DEt är faktiskt inte alls LIKA troligt, det finns många möjligheter, men de troligaste är ändå att det vara politiska MOTSTÅNDARE, som hade mer intresse av att elliminera Palme... än att det skulle vara hans vänner !!..
.. en mycket trolig medhjälpare eller anstiftare är ju trots allt amerikanska intressen , efter den rakryggade kritik Palme kom med åt det hållet
Amerikanska intressen hade garanterat fimpat Palme under andra omständigheter än att skicka en gammal amfetaminpundare att utföra jobbet...
Och hur vet du att det var en amfetaminpundare som mördade Palme ?? .. sitter du på information som kan lösa Palmemordet ???
Närå... Jag utgår bara från det vittnesmål som avlämnats av den ende person som med all säkerhet sett ansiktet på den person som mördade Olof Palme. Det finns ytterligare indicier som stärker den misstanken. Jag är väl medveten om att C.P. både fällts och friats för dådet, men han är den sannolikaste gärningsmannen till dags dato. Nämnde herres amfetaminmissbruk är väldokumenterat. Att det sedan funnits människor både här och där som velat bli av med Palme förändrar inget i sak.