Det är dags för alliansen att lyssna på kritiken om dom nya reglerna i försäkringssystemet. Alla i Sverige vill ha ett bra försäkringssystem och framförallt när folk drabbas själva av sjukdom. Det duger inte längre att skylla på att sossarnas förra politik inte var bra utan det är nutidens politik som samhället/alliansen kan förändra.Det som är historia är historia och det kan vi bara lära oss utav. Frågan är om just alliansen är villiga till en förändring som fler svenskar skulle vara nöjda med, än den förändringen i systemet som skett i dag eller om landet får vänta med att få en bättre politik för sjuka när vi får en rödgrön politik i Sverige nästa gång???
+3
anders_b
MartinLindgren
ANNA2LINK
7 posters
Bra sjuksförsäkringsregler
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 2
Sv: Bra sjuksförsäkringsregler
Ser i DN av idag, att moderaterna återigen gör en pituett, när man ändrar inriktning helt på sin lagda sjukvårdspolitik?
Man säger sig ha förstått att väljarna och svenska folket sågar och ger tummen ner för den tidigare!
Med andra ord, bakslag igen, återigen ett misslyckande av moderatalliansen!
Man säger sig ha förstått att väljarna och svenska folket sågar och ger tummen ner för den tidigare!
Med andra ord, bakslag igen, återigen ett misslyckande av moderatalliansen!
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 3
Alla
Ja dessa nya regler är kassa och så borde inte försäkringsregler vara!!!
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 4
Det blir med största sannolikhet, vänta till efter valet som gäller, tiden håller på att rinna iväg för alliansen,
Sanningen kryper bara närmare för varje dag som går,
Jag ser iallafall inga möjligheter för borgarna att ställa allt elände dom forcerat fram på 2 ½ år tillrätta på dom 1 ½ år som är kvar till valet 2010!
Sanningen kryper bara närmare för varje dag som går,
Jag ser iallafall inga möjligheter för borgarna att ställa allt elände dom forcerat fram på 2 ½ år tillrätta på dom 1 ½ år som är kvar till valet 2010!
- Inlägg 5
Verkligen inte
Nej verkligen inte och denna gång så kan dom inte skylla på sossarna och dom rödgröna!!!
anders_b- Antal inlägg : 23
- Inlägg 6
Inte Alliansens fel i stort
Vi i Alliansen införde nya regler för att förbättra. Det som Husmark Persson gör efter att FK bett om stöd, det är faktiskt inte KD's eller FP's fel! Det är toppstyrt från moderaterna, exakt som Göran Toppstyrde S. Jag säger detta för att jag själv är FP och jag håller med om att någonting borde göras NU! Men som sagt, skyll på Husmark Persson som inte vågar ifråga sätta Fredriks budget derektiv!
- Inlägg 7
Förstår
Jag förstår att det var tanken. Jag tycker också att det verkar som att Moderaterna "toppstyr" över er andra. Tyvärr så förlorar säkert ni alla allianspartier väljare pga det också...
fredrik rahm70- Antal inlägg : 3811
- Inlägg 8
"Vi i Alliansen införde nya regler för att förbättra"
anders_b du är lika mycket alliansröstare som ohly
ganska (s)orglig teknik att "spela" allians röstare.
Men man väntar sig inget annat av smutsvänster liksom
anders_b du är lika mycket alliansröstare som ohly
ganska (s)orglig teknik att "spela" allians röstare.
Men man väntar sig inget annat av smutsvänster liksom
SilverSurfer- Antal inlägg : 332
- Inlägg 9
Hmm
tänk.....38 år ung och verkar vara 13.....Om du kanske skulle behandla folk med respekt och ta till dig andras åsikter Fredrik så kanske du själv skulle få en eller annan som läser och begrundar dina inlägg.....
Som man sår får man skörda.
Har sanneligen ej aldrig sett en sån människa förr med en sån förakt för andras åsikter som du Fredrik.
Men låt oss hoppas att du kanske får känna på hur verkliga livet eg fungerar nån gång.
Som man sår får man skörda.
Har sanneligen ej aldrig sett en sån människa förr med en sån förakt för andras åsikter som du Fredrik.
Men låt oss hoppas att du kanske får känna på hur verkliga livet eg fungerar nån gång.
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 11
moppar lite i hörnen
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 12
Såg du några silverfiskar för detta var ju en gammal tråd.
//berra
//berra