Martin!! varför pratar du inte siffror längre? du tjatade dagarna i enda om hur oppositionen ledde, du drömde om siffror då, men nu är det inte lika kul längre du skall lyssna på mig, jag sa ju att Alliansen kommer krossa sosseriet och fifflarMona!!!
4 posters
Mona & sosseriet rasar vidare
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 1
Mona & sosseriet rasar vidare
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 2
Över ett år...
Det är över ett år till valet och dessa tre partier med S i spetsen kan ha samlat i hop sig tills dess... Mycket kan hända än. Vi behöver en helt annan politik i Sverige en den som förs nu. Vi behöver en rödgrön politik där det handlar om människans och naturens bästa annars kommer Sverige att sakterliga gå under och samhällsproblemen växa och växa som följden av den orättvisa allianspolitiken. Nej vi vill inte ha en mandatperiod till med politiker som för klasspolitik, för det är det som högern för och inget annat!!!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 3
Sv: Mona & sosseriet rasar vidare
ANNA2LINK skrev:Det är över ett år till valet och dessa tre partier med S i spetsen kan ha samlat i hop sig tills dess... Mycket kan hända än. Vi behöver en helt annan politik i Sverige en den som förs nu. Vi behöver en rödgrön politik där det handlar om människans och naturens bästa annars kommer Sverige att sakterliga gå under och samhällsproblemen växa och växa som följden av den orättvisa allianspolitiken. Nej vi vill inte ha en mandatperiod till med politiker som för klasspolitik, för det är det som högern för och inget annat!!!
ANNA2LINK! den där mordhotaren ligger nog och sover ruset av sig nu!
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 4
ANNA2LINK skrev:Det är över ett år till valet och dessa tre partier med S i spetsen kan ha samlat i hop sig tills dess... Mycket kan hända än. Vi behöver en helt annan politik i Sverige en den som förs nu. Vi behöver en rödgrön politik där det handlar om människans och naturens bästa annars kommer Sverige att sakterliga gå under och samhällsproblemen växa och växa som följden av den orättvisa allianspolitiken. Nej vi vill inte ha en mandatperiod till med politiker som för klasspolitik, för det är det som högern för och inget annat!!!
Har du varit på ett nytt "väckelsemöte" Anna?
Glöm inte bara hur ensidig och enkelspårig informationen är på dessa möten!
- Inlägg 5
Kan vara så
Ja det kan vara så och hota folk till livet det är bland det värsta som man kan göra... Trots att man tycker illa om dom som har andra åsikter, det är helt otroligt att man önskar livet ur folk pga det... Tacka vet jag Sverige där vi får ha fria åsikter och då ska men inte dömmas efter sina åsikter heller!!!
- Inlägg 6
BH
Har du varit på ett nytt "väckelsemöte" Anna?
BH
Nej Blue det har jag inte, jag märker av detta samhälle alldeles själv... Du vet att man själv är ju inte direkt previligerad... Inte du heler BH som jag har förstått.
BH
Nej Blue det har jag inte, jag märker av detta samhälle alldeles själv... Du vet att man själv är ju inte direkt previligerad... Inte du heler BH som jag har förstått.
blueheaven- Antal inlägg : 5228
- Inlägg 7
ANNA2LINK skrev:Har du varit på ett nytt "väckelsemöte" Anna?
BH
Och detta leverna började för dig hösten 2006?
- Inlägg 8
Tydligare
Och detta leverna började för dig hösten 2006?
BH
Det har blivit tydligare nu.....
BH
Det har blivit tydligare nu.....