Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+7
datic
Dao
lazy
formsvackan
Sniperace
R.O.F.L
Infra
11 posters

Det daltas för mycket med israel i våra dar

Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Det daltas för mycket med israel i våra dar - Sida 14 Empty Sv: Det daltas för mycket med israel i våra dar

Inlägg  Sniperace 2010-06-30, 11:48

Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:för att göra det VÄLDIGT enkelt för er, VEM har mest att tjäna/vinna på fred, Palestinierna eller Israel?

Totalt oviktig fråga, för om Israel inte vill fred, så blir detta en akademisk fråga.

Israel erbjuder fred om stadgarna att UTPLÅNA israel och utrota judarna försvinner, ett lätt sätt att få fred må jag säga, utan kostnader, utan uppgivande av annat än paragrafer som ändå förhindrar att de kan bilda en erkänd stat.

Så visst vill Israel ha fred, men inte så länge dessa fruktansvärda paragrafer finns...

så ni som vill ha kvar dessa är de som vill att det SKA vara krig, ni STÖDER dessa paragrafer om UTPLÅNANDE av Israel och utrotande av Judar, och det inte bara Israeler,ytan judar i hela världen, även helt oskyldiga sådana, DET stöder ni till 100%, hur ni än sedan försöker bortförklara det och flytta på skulden i den frågan...

Israel erbjuder INGENTING, utan de KRÄVER!

Det är STOOOR skillnad, Sniper!!!

Och utan erbjudande från Israel, så vet motparten inte att de går mot fred om de uppfyller Israels krav - med tanke på hur Israel tidigare struntat i att uppfylla SIN DEL av avtalen!

Finns det ett "men" i dina och Israels krav - så visar det attni inte vill ha fred!

INGEN försvarar dessa paragrafer, Sniper!

i dina ögon kanske, men om jag ebjuder dig fred på villkoret att du inte slår mig en gång till så är det säkert som jag ställer krav på dig lol! lol! lol! lol! lol!
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Det daltas för mycket med israel i våra dar - Sida 14 Empty Sv: Det daltas för mycket med israel i våra dar

Inlägg  Dao 2010-06-30, 11:52

Sniperace skrev:i dina ögon kanske, men om jag ebjuder dig fred på villkoret att du inte slår mig en gång till så är det säkert som jag ställer krav på dig lol! lol! lol! lol! lol!

Nu blndar du ihop korten igen, Sniper! Om din liknelse skall fungera på DIN inställning till konflikten, är det mer den som slår som kräver av offret något för att sluta slå!
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2010-06-30, 11:52

Sniperace skrev:Israel erbjuder fred om stadgarna att UTPLÅNA israel och utrota judarna försvinner, ett lätt sätt att få fred må jag säga, utan kostnader, utan uppgivande av annat än paragrafer som ändå förhindrar att de kan bilda en erkänd stat.

Så visst vill Israel ha fred, men inte så länge dessa fruktansvärda paragrafer finns...
    Det enda Israel "erbjuder" är "sitt still och håll käften så låter vi bli att mörda era barn"
    Sniperace skrev:så ni som vill ha kvar dessa är de som vill att det SKA vara krig, ni STÖDER dessa paragrafer om UTPLÅNANDE av Israel och utrotande av Judar, och det inte bara Israeler,ytan judar i hela världen, även helt oskyldiga sådana, DET stöder ni till 100%, hur ni än sedan försöker bortförklara det och flytta på skulden i den frågan...
    Delar man inte din trångsynthet tycks man stödja allt tänkbart elände i världen. Vem av oss säger det en del om ?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-06-30, 11:54

Sniperace skrev:
    Alla parter i konflikten har KRAV - för att de skall känna sig nöjda! Hamas är den enda parten hitills som kommit med ett ERBJUDANDE!

Nej, DAO, Israel har långt tidigare kommit med erbjudande om seriösa fredssamtal så snart dessa paragrafer tagits bort....

så de HAR gett ett erbjudande....

ett erbjudande som inte är mer kostsamt än ett pennstreck över paragrafer som faktiskt även är ett HINDER för att bli en erkänd stat, paragrafer som inte KAN uppfyllas, paragrafet som stadgar dödsstraff för fredssamtal....

kan man ha sådana och ha fredssamtal, och sedan bli avrättad allt enligt paragraferna??

lol!

så borttagande av dessa är ett MÅSTE om det ska kunna föras fredssamtal eller hur?

och det är INTE kaptitulation.....
    och det gäller ju inte hela denna skrift, utan bara en LITEN del som inte är annat än just HINDER för fred, men detta skiter ni ett stort stycke i i er vilja att kriget ska fortsätta......

Du fortsätter att kalla krav för "erbjudande", Sniper, som en skiva som hakat upp sig!

Även Hamas har lknande krav, liksom alla parter i en konflikt!

Det är INTE erbjudanden!

Erbjudanden är vad MAN SJÄLV KAN BJUDA PÅ, för att visa att man verkligen vill ha fred!

Något SÅDANT har Israel INTE kommit med!
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2010-06-30, 12:07

Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:för att göra det VÄLDIGT enkelt för er, VEM har mest att tjäna/vinna på fred, Palestinierna eller Israel?

Totalt oviktig fråga, för om Israel inte vill fred, så blir detta en akademisk fråga.

Israel erbjuder fred om stadgarna att UTPLÅNA israel och utrota judarna försvinner, ett lätt sätt att få fred må jag säga, utan kostnader, utan uppgivande av annat än paragrafer som ändå förhindrar att de kan bilda en erkänd stat.

så ni som vill ha kvar dessa är de som vill att det SKA vara krig, ni STÖDER dessa paragrafer om UTPLÅNANDE av Israel och utrotande av Judar, och det inte bara Israeler,ytan judar i hela världen, även helt oskyldiga sådana, DET stöder ni till 100%, hur ni än sedan försöker bortförklara det och flytta på skulden i den frågan...

"Så visst vill Israel ha fred"

Här ljuger du så det osar Sniper. Visst kan paragrafen diskuteras
    men först när diskutionerna äger rum på jämlik fot. Den ena parten
    skall inte ha kniven på strupen på den andre. Det är bara du som
    kallar det förhandling. Jag kallar det utpressning.

Aldrig tidigare har väl denna "statsbildning" israel visat lika tydligt
    att de aldrig vill ha fred. Saboterar varenda fredstrevare med EU.s och USA:s
    goda minne. Så fort israels otäcka förintelsearmé lämnar de ockuperade områdena,
    häver blockaden, tar bort vägspärrarna och börjar utrymma bosättningarna kan
    stadgeändringar och annat diskuteras.

Föresten kan de gott släppa alla fängslade och våldtagna kvinnor och barn
    samtidigt.

Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-30, 12:08

Jag kan inte annat än konstatera att ni verkligen vill att det ska vara fortsatt krig, och att det är helt ok att ha i stadgarna att ett land ska förintas och folket ska utplånas, GRATTIS till er fina inställning, ser det som totalt lönlöst att lägga ner tid på att en bemöta er i detta...

fortsätt ni proapfera för fortsatt krig och ännu mer blodsspillan om nu detta behagar er så mycket,,,,, gomidda o hejdå!

geek geek
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-06-30, 12:10

Sniperace skrev:
    Infra skrev:Det är detta våld som Snappe
    vill att palestinierna skall kröka rygg för.

Här kan vi själva se hur en liten palestinsk parvel
    fått halsen avskuren av sionisterna.

Det daltas för mycket med israel i våra dar - Sida 14 Stendd

det ser snarare ut som ett typiskt ISLAMISTISTSRAFF för en förseelse mot religiösa bud, är du säker på att du inte fått tag på fel bild?

en hals avskuren av en mulla som reagerat mot att pojken pussat fel flicka eller något liknande?

Neka du till det övervåld israel skänker sina grannar. Men vi har det mitt framför ögonen
    varje dag. Det är bara zionister som du som inte vill se sanningen
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-06-30, 12:17

lazy skrev:Och chansen för fredssamtal ökar ju dramatiskt efter Hamas Khaled Mashaals
    uttalande igår att Hamas ska kidnappa ännu fler israeliska soldater, tydligen
    var det inte bara kritiken från Röda Korset, HRW m.fl som störde Hamas, de
    gillar inte heller demonstrationerna för Gilad Shalit. Heja freden el.
    ngt sådant. Sad

Det hoppas jag de lyckas med. Att pressa israel till förhandlingsbordet
    på endera sättet verkar vara det enda verksamma. Det är också nödvändigt
    att pressa israel att släppa fångna kvinnor och barn. Jag hörde siffran 600 fångar
    häromdagen - de är långt fler ändå. Flera tusen. Många är det ingen som frågar efter längre ty deras anhöriga eller släktingar utplånades till sista man i Gazamassakern för ett och ett halvt år sedan.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-06-30, 12:19

Sniperace skrev:Jag kan inte annat än konstatera att ni verkligen vill att det ska vara fortsatt krig, och att det är helt ok att ha i stadgarna att ett land ska förintas och folket ska utplånas, GRATTIS till er fina inställning, ser det som totalt lönlöst att lägga ner tid på att en bemöta er i detta...

fortsätt ni proapfera för fortsatt krig och ännu mer blodsspillan om nu detta behagar er så mycket,,,,, gomidda o hejdå!

geek geek

Ingen här försvarar stadgarna, Sniper! Jag vill att de skall ändras, och Hamas har erbjudit sig att göra detta också!

Det är liksom ISRAEL som tackar nej!

Så det kvittar vad du fantiserar in i konfliken.

Vill man ha fred, tar man alla erbjudanden som finns att tillgå!

Annars vill man inte ha fred!

Men jag förstår att du börjar få panik, Sniper... Din hållning håller inte för de som bryr sig... Och iställlet för att backa, är det väl lättare att hitta på lögner om sina debattmotståndare...

Tyvärr förtydligar detta bara din panik, Sniper...
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-06-30, 12:29

Infra skrev:
    lazy skrev:Och chansen för fredssamtal ökar ju dramatiskt efter Hamas Khaled Mashaals
    ngt sådant. Sad

att pressa israel att släppa fångna kvinnor och barn. Jag hörde siffran 600 fångar
    häromdagen - de är långt fler ändå. Flera tusen. Många är det ingen som frågar efter längre ty deras anhöriga eller släktingar utplånades till sista man i Gazamassakern för ett och ett halvt år sedan.

Amnesty och andra människorättsorganisationer bryr sig fortfarande:

http://www.amnesty.se/ommanskligarattigheter/landinformation/israeloo/
    http://ism-sweden.org/page.php?category=0&id=567
    http://www.ifamericansknew.org/stats/prisoners.html

Den sista länken är intressant:

Palestinierna har EN (1) politisk fånge. Israel har 7 383 stycken!

7 383
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2010-06-30, 13:38

Sniperace skrev:Jag kan inte annat än konstatera att ni verkligen vill att det ska vara fortsatt krig, och att det är helt ok att ha i stadgarna att ett land ska förintas och folket ska utplånas, GRATTIS till er fina inställning, ser det som totalt lönlöst att lägga ner tid på att en bemöta er i detta...
    Du bråkar om en skriven text som du tror betyder att "ett land ska förintas och folket ska utplånas", men förfasar dig samtidigt över att några protesterar mot att detta sker i verkligheten.
    Sniperace skrev:fortsätt ni proapfera för fortsatt krig och ännu mer blodsspillan om nu detta behagar er så mycket,,,,, gomidda o hejdå!
    Tack och lov så förhåller det sig precis tvärtom. Det är du som propagerar för fortsatt terror och våldshandlingar. Eftersom du inte förstår att påtvingad underkastelse är något annat än fred, är det kanske lika bra att du drar dig ur diskussionen.

Denna komplicerade och mycket långvariga konflikt kan inte kokas ner till ett par punkter i Hamas stadgar på det sätt du gör. Det finns en och annan parameter till i detta som också behöver beaktas. Det är bäst att detta överlåts till människor som har en vidare syn är du och Lazy. Det finns trots allt väldigt många människor som aktivt arbetat med detta problem i flera decennier. Jag tror inte att ett par "fanatiker" på detta forum har speciellt mycket att lära dem.
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-30, 13:51

Dao skrev:

geek geek

Ingen här försvarar stadgarna, Sniper! Jag vill att de skall ändras, och Hamas har erbjudit sig att göra detta också!

Det är liksom ISRAEL som tackar nej!

Så det kvittar vad du fantiserar in i konfliken.

Vill man ha fred, tar man alla erbjudanden som finns att tillgå!

Annars vill man inte ha fred!

Men jag förstår att du börjar få panik, Sniper... Din hållning håller inte för de som bryr sig... Och iställlet för att backa, är det väl lättare att hitta på lögner om sina debattmotståndare...

Tyvärr förtydligar detta bara din panik, Sniper...

nej DAO, paniken ligger helt hos dig, att inte kunna se att slopandet av ett par punktyer i stadgar kan leda till fred, och att KRÄVA att Israel ska göra en massa enbart för att få bort dessa är stupiditet, när det är så lätt att säga, vi stryker dessa stadgar som FÖRBJUDER oss att fredsförhandla, vi stryker stadgarna som hindrar oss utropa en stat och som stadgrae Israels utplånging och utrotande av alla judar, kom nu till förhandlingsbordet.....

men istället för att slopa dessa väljer de fortsatt krig, trevlig trevligt, det BLIR ju PRECIS som ni vill, hur ni än försöker bortförklara det.....

snacka om panik alltså, lol!

Det Hamaz kommer med är INTE erbjudande, det är KRAV i allra högsta grad, krav från en totalt underlägsen part i kriget......
    formsvackan
    formsvackan

Inlägg  formsvackan 2010-06-30, 14:41

Sniperace skrev:men istället för att slopa dessa väljer de fortsatt krig, trevlig trevligt, det BLIR ju PRECIS som ni vill, hur ni än försöker bortförklara det......
    Jag kan bara tala för mig och jag anser att Hamas ska behålla dessa punkter tills dess Israel förklarar sig villiga att medverka till skapandet en palestinsk stat på villkor som är rimliga för bägge parter.
    Sniperace skrev:Det Hamaz kommer med är INTE erbjudande, det är KRAV i allra högsta grad, krav från en totalt underlägsen part i kriget......
    Att som du "kräva´" att en väpnad motståndrörelse ska ha fred som målsättning är på gränsen till idioti. Att dessutom ideligen förorda accepterande av egen underkastelse pga militär underlägsenhet är ungefär lika dumt. Störst bössa må bestämma i din värld och förhoppningsvis så småningom endast där ..........
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-30, 14:47

lol!
    lazy
    lazy

Antal inlägg : 12772

Inlägg  lazy 2010-06-30, 15:21

Dao har två fel.

1)Hamas har inte en "politisk fånge" hur gärna Dao än vill inbilla sig
    det, Gilad Shalit är och förblir en handelsvara för Hamas, inget annat.

2)Av de fångar som Hamas vill ha fria så är det inte mindre än 435 personer
    som varit delaktiga i/utfört mord på civila israeler och därför, helt
    riktigt avtjänar livstidsstraff i Israel.

Dao må gärna kalla dem för "politiska fångar" om han mår bättre av det, själv
    föredrar jag att kalla saker vid deras rätta namn.

Damascus, Syria, 1 Feb. (AKI) - Hamas leader in exile Khaled Meshal has outlined a series of conditions for peace with Israel, and talks about the health of abducted Israeli soldier Gilad Shalit in an interview with Italian weekly journal Panorama.

"If Israel withdraws, recognises Jerusalem [as capital of a future Palestinian state] and the return of our people [refugees] and dismantles settlements that occupy our land, we are ready for at least a 10 year truce," said the leader of the Islamist movement.

Meshal also commented on the physical and mental condition of abducted Israeli soldier Gilad Shalit, saying that he is "alive and well" and is even treated "with white gloves".

Shalit was abducted by Palestinian militants near the Gaza Strip in 2006.

"But why so much concern for only one person," he said.

"Fredsförslaget" från Hamas som varje normalt tänkande person omgående
    inser att Israel aldrig skulle acceptera, ngt Hamas också var väl
    medvetna om men det passar bra för västvärldens öron.

Senast ändrad av lazy den 2010-06-30, 16:08, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Tillägg)
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-06-30, 16:55

Sniperace skrev:nej DAO, paniken ligger helt hos dig, att inte kunna se att slopandet av ett par punktyer i stadgar kan leda till fred, och att KRÄVA att Israel ska göra en massa enbart för att få bort dessa är stupiditet, när det är så lätt att säga, vi stryker dessa stadgar som FÖRBJUDER oss att fredsförhandla, vi stryker stadgarna som hindrar oss utropa en stat och som stadgrae Israels utplånging och utrotande av alla judar, kom nu till förhandlingsbordet.....

men istället för att slopa dessa väljer de fortsatt krig, trevlig trevligt, det BLIR ju PRECIS som ni vill, hur ni än försöker bortförklara det.....

Det Hamaz kommer med är INTE erbjudande, det är KRAV i allra högsta grad, krav från en totalt underlägsen part i kriget......

Problemet med ditt resonemang är smått uppnbar, för alla utom dig själv. Hamas har redan sagt att de är beredda att ta bort dessa stadgar. Att hävda att de då inte vill detta, är därmed en av flera av dina panikartade lögner!

Det är Israel som har möjligheten nu att välja mellan fred och fortsatt konflikt! Och de, liksom du, väljer fortsatt konflikt!

Att låtsas om att Hamas erbjudande inte existerar, är knappast ett sätt att försöka verka som en fredsvän! Laughing
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-06-30, 16:57

Sniperace skrev: lol!

Smartaste motargumentet från en allt mer panikartad Sniper! Laughing
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-06-30, 16:59

Dao skrev:
    Infra skrev:
    ngt sådant. Sad

Amnesty och andra människorättsorganisationer bryr sig fortfarande:

http://www.amnesty.se/ommanskligarattigheter/landinformation/israeloo/
    http://ism-sweden.org/page.php?category=0&id=567
    http://www.ifamericansknew.org/stats/prisoners.html

Den sista länken är intressant:

Palestinierna har EN (1) politisk fånge. Israel har 7 383 stycken!

7 383

Word!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-30, 16:59

lol!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-30, 17:04

Dao skrev:
    Sniperace skrev:nej DAO, paniken ligger helt hos dig, att inte kunna se att slopandet av ett par punktyer i stadgar kan leda till fred, och att KRÄVA att Israel ska göra en massa enbart för att få bort dessa är stupiditet, när det är så lätt att säga, vi stryker dessa stadgar som FÖRBJUDER oss att fredsförhandla, vi stryker stadgarna som hindrar oss utropa en stat och som stadgrae Israels utplånging och utrotande av alla judar, kom nu till förhandlingsbordet.....

Problemet med ditt resonemang är smått uppnbar, för alla utom dig själv. Hamas har redan sagt att de är beredda att ta bort dessa stadgar. Att hävda att de då inte vill detta, är därmed en av flera av dina panikartade lögner!

Det är Israel som har möjligheten nu att välja mellan fred och fortsatt konflikt! Och de, liksom du, väljer fortsatt konflikt!

Att låtsas om att Hamas erbjudande inte existerar, är knappast ett sätt att försöka verka som en fredsvän! Laughing

men ISRAEL har erbjudit sig att genast seriöst fredsförhandla om punkterna tas bort....

det är ett bättre erbjudande eftersom detta inte kostar motparten varken arbete eller pengar,,,,

för fortfarande har Israel det som ENDA krav för fredsförhandlingar....

enkelt lätt genomfört till noll kostnad
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-30, 17:04

Dao skrev:

geek
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-06-30, 17:07

lazy skrev:Dao har två fel.

1)Hamas har inte en "politisk fånge" hur gärna Dao än vill inbilla sig
    det, Gilad Shalit är och förblir en handelsvara för Hamas, inget annat.

2)Av de fångar som Hamas vill ha fria så är det inte mindre än 435 personer
    som varit delaktiga i/utfört mord på civila israeler och därför, helt
    riktigt avtjänar livstidsstraff i Israel.

Dao må gärna kalla dem för "politiska fångar" om han mår bättre av det, själv
    föredrar jag att kalla saker vid deras rätta namn.

Damascus, Syria, 1 Feb. (AKI) - Hamas leader in exile Khaled Meshal has outlined a series of conditions for peace with Israel, and talks about the health of abducted Israeli soldier Gilad Shalit in an interview with Italian weekly journal Panorama.

"If Israel withdraws, recognises Jerusalem [as capital of a future Palestinian state] and the return of our people [refugees] and dismantles settlements that occupy our land, we are ready for at least a 10 year truce," said the leader of the Islamist movement.

Meshal also commented on the physical and mental condition of abducted Israeli soldier Gilad Shalit, saying that he is "alive and well" and is even treated "with white gloves".

Shalit was abducted by Palestinian militants near the Gaza Strip in 2006.

"But why so much concern for only one person," he said.

"Fredsförslaget" från Hamas som varje normalt tänkande person omgående
    inser att Israel aldrig skulle acceptera, ngt Hamas också var väl
    medvetna om men det passar bra för västvärldens öron.

Du har rätt, Lazy! Hamas har inte bara en politisk fånge - de har dock bara en ISRAELISK fånge, och motsvarande siffra för Israel handlar om PALESTINSKA fångar. Detta är uppenbart genom att studera länken jag gav!

Jag bryr mig inte riktigt vilka det är som Hamas vill ha fria, utan hur många politiska palestinska fångar Israel har. Märker i ditt inlägg att du inte bryr dig om detta ett skit, Lazy!

Vad Israel kallar sna fångar, respektive Hamas fånge, är totalt ointressant i detta sammanhang!

DET fredsbudet som du tar upp har jag inte ens kommenterat. Det är lika illa som uttalanden från Tel Aviv. Det jag talar om är de uttalanden jag tidigare länkat till för att få IGÅNG ett hållbart fredssamtal.

DET har Israel inte tagit till vara på - och därmed har de valt att inte vilja gå vidare mot fred!

Och vad "varje normalt tänkande person omgående inser" är du knappast någon att bedömma! Sådana uttalanden påvisar dock en påtagande panik att inte ha något hållbart att komma med.

Ditt senaste inlägg ovan visar också med stor klarhet vad jag tror de flesta här redan insett - att du enbart för den israeliska maktens talan på forumet!

Detta gör att du väljer att "glömma" att Hamas har hållit i stort sett alla avtal de och Israel ksrivit under, och att Israel brutit mot i stort sett alla!

Att vägra samtala, för en petitess som de Sniper jagar upp sig på, som dessutom Hamas är beredda att ta bort så snart samtal inletts, utifrån de promisser som finns - är inte försvarbart om man vill ha en konstruktiv och hållbar fred!
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2010-06-30, 17:08

Sniperace skrev:
    Dao skrev:

geek

Exakt... Cool

Moragumenten slår ner som spön i backen...
    Infra
    Infra

Inlägg  Infra 2010-06-30, 17:13

Sniperace skrev:
    Dao skrev:

men ISRAEL har erbjudit sig att genast seriöst fredsförhandla om punkterna tas bort....

det är ett bättre erbjudande eftersom detta inte kostar motparten varken arbete eller pengar,,,,

för fortfarande har Israel det som ENDA krav för fredsförhandlingar....

enkelt lätt genomfört till noll kostnad

Och Hamaz erbjuder sig att genast förhandla så fort israelerna har
    packat flyttbussarna med destination Warzava och det forna Sovjetunionen.
    Det måste Snappen tycka är ett changdobelt erbjudande. Eller mäter han inte
    alla fredtrevare med samma måttstock?
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-30, 17:22

Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:

geek

Exakt... Cool

Moragumenten slår ner som spön i backen...

*fniss* *fniss*

stackars dig, det kan inte vara lätt för dig Dao
    Laughing

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 17:39