Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


3 posters

    Vilka frågor kommer avgöra valet tror ni?

    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Vilka frågor kommer avgöra valet tror ni? Empty Vilka frågor kommer avgöra valet tror ni?

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-06-13, 19:43

    Vilka frågor kommer att avgöra i valet tror ni?

    Jag tror: Arbetslösheten och försäkringssystemen...
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Vilka frågor kommer avgöra valet tror ni? Empty Sv: Vilka frågor kommer avgöra valet tror ni?

    Inlägg  Redvictory 2010-06-13, 19:47

    ANNA2LINK skrev:Vilka frågor kommer att avgöra i valet tror ni?

    Jag tror: Arbetslösheten och försäkringssystemen...

    Det tror jag också! sen kan det vara de som inte ser långsiktigt som röstar på högern för skattesänkningarna men det är ju bara de som har jobb! men det är även de som har jobb som indirekt drabbas då deras parner kan bli sjuk eller arbetslös samt deras ungdomar som tvingas bo hemma!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Vilka frågor kommer avgöra valet tror ni? Empty Sv: Vilka frågor kommer avgöra valet tror ni?

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-06-13, 19:51

    Redvictory skrev:
    ANNA2LINK skrev:Vilka frågor kommer att avgöra i valet tror ni?

    Jag tror: Arbetslösheten och försäkringssystemen...

    Det tror jag också! sen kan det vara de som inte ser långsiktigt som röstar på högern för skattesänkningarna men det är ju bara de som har jobb! men det är även de som har jobb som indirekt drabbas då deras parner kan bli sjuk eller arbetslös samt deras ungdomar som tvingas bo hemma!


    Ja det gäller att folk röstar smart...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vilka frågor kommer avgöra valet tror ni? Empty Sv: Vilka frågor kommer avgöra valet tror ni?

    Inlägg  Dao 2010-06-13, 19:52

    Hitills har det alltid varit någon spektakulär fråga som dominerat, typ säldöden och svensktvång för invandrare, och sånt...

    Den allmänna politiken försvinner, och ideologin syns nästan inte alls...

    Annars hoppas jag verkligen att Skola, vård och omsorg kommer att spela mer roll än bara retoriskt, som det hittills varit...

    Och miljön, förståss...
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Vilka frågor kommer avgöra valet tror ni? Empty Sv: Vilka frågor kommer avgöra valet tror ni?

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-06-13, 19:56

    Dao skrev:Hitills har det alltid varit någon spektakulär fråga som dominerat, typ säldöden och svensktvång för invandrare, och sånt...

    Den allmänna politiken försvinner, och ideologin syns nästan inte alls...

    Annars hoppas jag verkligen att Skola, vård och omsorg kommer att spela mer roll än bara retoriskt, som det hittills varit...

    Och miljön, förståss...


    Ja det är viktiga frågor...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Vilka frågor kommer avgöra valet tror ni? Empty Sv: Vilka frågor kommer avgöra valet tror ni?

    Inlägg  Dao 2010-06-13, 20:01

    Hade frågan kommit för några månader sedan, hade jag svarat integration och invandring, men efter att SD gjort bort sig har dessa frågor spelat mindre roll...

    Där förstörde nog SD dessa frågor rejält... Smile

    Sponsored content


    Vilka frågor kommer avgöra valet tror ni? Empty Sv: Vilka frågor kommer avgöra valet tror ni?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 18:36