Vad äter ni till lunch idag?
Vänstern äter säkert äcklig mat, medan högern äter god mat
Kakmonstret skrev:Vad äter ni till lunch idag?
Redvictory skrev:Kakmonstret skrev:Vad äter ni till lunch idag?
Kanske en sånhär! ha,ha,ha
http://www.expressen.se/Nyheter/brollopet/1.2022807/bakfyllepizzan-har-blivit-kunglig-karlekspizza
x-medborgare skrev:lunch.. gick ju nyss upp.. middag får det bli vad vet inte gubben står för matlagningen..
Redvictory skrev:x-medborgare skrev:lunch.. gick ju nyss upp.. middag får det bli vad vet inte gubben står för matlagningen..
Jag värmde på gårdagens potatisgratäng och fläskkarre är det vänstermat?
Till middag blir det havsöring med pressad potatis, garnerad med dill grönsaker och vinsås smaksatt med hummer. till detta dricker jag lingonsaft blandat med kallt vatten ifrån min egen brunn. Vänsterkäk?
x-medborgare skrev:Redvictory skrev:x-medborgare skrev:lunch.. gick ju nyss upp.. middag får det bli vad vet inte gubben står för matlagningen..
Till middag blir det havsöring med pressad potatis, garnerad med dill grönsaker och vinsås smaksatt med hummer. till detta dricker jag lingonsaft blandat med kallt vatten ifrån min egen brunn. Vänsterkäk?
Gös kanske man skulle önska sig idag mums..
Redvictory skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:x-medborgare skrev:lunch.. gick ju nyss upp.. middag får det bli vad vet inte gubben står för matlagningen..
Gös kanske man skulle önska sig idag mums..
Jag tänkte föreslå Torsk men då kan kakan tro att det är nåt annat!
Sniperace skrev:fisk är väldigt god mat....
Kakmonstret skrev:Sniperace skrev:fisk är väldigt god mat....
kött är godare, från fyrbenta djur.
Sniperace skrev:fisk är väldigt god mat....