... Kravmärkt, rättvisemärkt kaffe smakar alltid bra, då vet man att man att man handlar rätt..... för övrigt skiner solen... mmm för kaffe !!
3 posters
Kaffet smakar bra idag -
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 1
Kaffet smakar bra idag -
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 2
Sv: Kaffet smakar bra idag -
F.I.S.T skrev:... Kravmärkt, rättvisemärkt kaffe smakar alltid bra, då vet man att man att man handlar rätt..... för övrigt skiner solen... mmm för kaffe !!
Ja visst gör det! jag är inne på min andra kopp nu! mmm så gott
- Inlägg 3
Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:... Kravmärkt, rättvisemärkt kaffe smakar alltid bra, då vet man att man att man handlar rätt..... för övrigt skiner solen... mmm för kaffe !!
Jag dricker mitt kaffe svart, !!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 4
F.I.S.T skrev:Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:... Kravmärkt, rättvisemärkt kaffe smakar alltid bra, då vet man att man att man handlar rätt..... för övrigt skiner solen... mmm för kaffe !!
Samma här! i övrigt betalar jag skatt! dvs tvärtemot vissa andra här på forumet!
- Inlägg 5
Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:... Kravmärkt, rättvisemärkt kaffe smakar alltid bra, då vet man att man att man handlar rätt..... för övrigt skiner solen... mmm för kaffe !!
Samma här! i övrigt betalar jag skatt! dvs tvärtemot vissa andra här på forumet!
Svart kaffe och Ideellt arbete, huvva va gott för själen !!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:... Kravmärkt, rättvisemärkt kaffe smakar alltid bra, då vet man att man att man handlar rätt..... för övrigt skiner solen... mmm för kaffe !!
Du "ger" tillbaka det du redan fått av oss arbetande menar du, bra Red V det tar sig
- Inlägg 7
Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:Redvictory skrev:F.I.S.T skrev:... Kravmärkt, rättvisemärkt kaffe smakar alltid bra, då vet man att man att man handlar rätt..... för övrigt skiner solen... mmm för kaffe !!
Du "ger" tillbaka det du redan fått av oss arbetande menar du, bra Red V det tar sig
Är du arbetande ??.... jag tycker mig mest du vomerat ut på forumet hur du gillar att se andra arbeta ÅT dig ....
Slå upp "Ideellt arbete" på wiki eller nåt, och må lite illa över det du läser