Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
ANNA2LINK
Redvictory
6 posters

Brunhögern!

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Brunhögern! - Sida 2 Empty Skrift

Inlägg  Secrist 2010-06-07, 23:29

Han skriver så säkert för på grund v att han är arg och trött på att sjuka ska ankklagas på detta sätt

Han skriver så för att han klarar inte av att någon annan än vänstern styr landet. Hans politiska kunskaper är högst begränsade men han försöker väga upp det med aggressivitet och personangrepp. Gör inte RV till större än vad han här Anna. Det är visserligen snällt men också naivt.
    ANNA2LINK

Antal inlägg : 10893

Brunhögern! - Sida 2 Empty Sv: Brunhögern!

Inlägg  ANNA2LINK 2010-06-07, 23:33

Secrist skrev:Han skriver så säkert för på grund v att han är arg och trött på att sjuka ska ankklagas på detta sätt

Han skriver så för att han klarar inte av att någon annan än vänstern styr landet. Hans politiska kunskaper är högst begränsade men han försöker väga upp det med aggressivitet och personangrepp. Gör inte RV till större än vad han här Anna. Det är visserligen snällt men också naivt.

Secrist vi på vänstersidan tror ju mer på en vänsterpolitik än höger...
    Secrist
    Secrist

Brunhögern! - Sida 2 Empty Tro

Inlägg  Secrist 2010-06-07, 23:35

Secrist vi på vänstersidan tror ju mer på en vänsterpolitik än höger...

Fast det ursäktar inte okunskap.
    ANNA2LINK

Inlägg  ANNA2LINK 2010-06-07, 23:37

Secrist skrev:Secrist vi på vänstersidan tror ju mer på en vänsterpolitik än höger...

Vad vet du om Red V har okunskap eller inte?
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-07, 23:53

I min värld är folk som typ secrist och Doggen, som samtidigt som dom kränker och är nedlåtande mot sjuka tycker sig själva vara världsmästare så djävla lågt stående människor så man kan inte annat än önska idioterna sjukdom och elände!

Helt enkelt onödiga värdelösa brakegon som man klarar sig utan!

Man undrar ju vad fan dom har för föräldrar som fostrat såna typer!
    Mammas och pappas stoltheter, eller värsta mardröm är ju frågan man ställer sig!
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-06-07, 23:57

ericTheDog skrev:Tyvärr är det så att en stor del av våra gigantiska sjuktal visade sig vara lathet.

Jasså du har aldrig kallat sjuka för lata, du är riktigt jävla lögnaktig så du borde skämmas,
    Stå för din homosexualitet, och skäm inte ut hela Gayrörelsen!
    Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

Inlägg  Redvictory 2010-06-08, 00:01

Secrist skrev:Secrist vi på vänstersidan tror ju mer på en vänsterpolitik än höger...

Kunskap om vad? om hur man beskyller tusentals sjuka för att vara lata och fuskare utan att ens känna dem? sån kunskap kan jag gärna vara utan! jag försvarar sjuka som plågas! de som fuskar kan lika gärna vara era barn eller vänner det vet ni inget om! de som fuskar går inte ut och säger det! och secrist! dina anklagelser är verkligen sjuka!
    ANNA2LINK

Inlägg  ANNA2LINK 2010-06-08, 00:06

Redvictory skrev:

Kunskap om vad? om hur man beskyller tusentals sjuka för att vara lata och fuskare utan att ens känna dem? sån kunskap kan jag gärna vara utan! jag försvarar sjuka som plågas! de som fuskar kan lika gärna vara era barn eller vänner det vet ni inget om! de som fuskar går inte ut och säger det! och secrist! dina anklagelser är verkligen sjuka!

Det behövs dom som försvarar sjuka och svaga människor eftersom många av dom som verkligen är sjuka inte orkar klaga och kämpa för sina rättigheter.
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2010-06-08, 00:46

MartinLindgren skrev:
    ericTheDog skrev:Tyvärr är det så att en stor del av våra gigantiska sjuktal visade sig vara lathet.

Jasså du har aldrig kallat sjuka för lata, du är riktigt jävla lögnaktig så du borde skämmas,
    Stå för din homosexualitet, och skäm inte ut hela Gayrörelsen!

Du verkar vara ur balans.

Självklart kan du inte hitta ett inlägg där jag anklagar sjuka för att vara lata.
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2010-06-08, 00:47

Redvictory skrev:

Seså, ta på dig dumstruten nu. Det har du förtjänat.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-06-08, 00:56

ericTheDog skrev:
    Redvictory skrev:

Seså, ta på dig dumstruten nu. Det har du förtjänat.

Ta och kryp in i din onanikoja igen ditt troll! Du stör debatterna!
    Secrist
    Secrist

Brunhögern! - Sida 2 Empty Okunnig

Inlägg  Secrist 2010-06-08, 07:37

Vad vet du om Red V har okunskap eller inte?

Det märks i debatten. Det är väldigt lite konkreta fakta och väldigt mycket floskler och diffusa svar. I den mån man överhuvudtaget får några svar.
    Secrist
    Secrist

Brunhögern! - Sida 2 Empty Till Anna

Inlägg  Secrist 2010-06-08, 07:40

Kunskap om vad? om hur man beskyller tusentals sjuka för att vara lata och fuskare utan att ens känna dem?

Där har du ytterliggare ett exempel Anna. RV vet mycket väl att jag aldrig sagt något sådant här, men eftersom hans politiska kunskaper är synnerligen begränsade om både alliansen, och mer förvånande, den egna politken, så ersätts det istället av rena lögner. Tror du mig inte så be honom länka till ett uttalande som jag har gjort som stödjer hans påstående. Du kommer inte att få något.
    Secrist
    Secrist

Brunhögern! - Sida 2 Empty Fel

Inlägg  Secrist 2010-06-08, 07:42

I min värld är folk som typ secrist och Doggen, som samtidigt som dom kränker och är nedlåtande mot sjuka tycker sig själva vara världsmästare så djävla lågt stående människor så man kan inte annat än önska idioterna sjukdom och elände!

Borde du inte skriva "I min bidragsberoende värld...... Razz
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-06-08, 07:46

Secrist skrev:Vad vet du om Red V har okunskap eller inte?

Det märks i debatten. Det är väldigt lite konkreta fakta och väldigt mycket floskler och diffusa svar. I den mån man överhuvudtaget får några svar.

Och vad kommer du med för fakta då? se till att skicka en faktalänk där det bevisas att majoriteten av de sjukskrivna är lata fuskare tex! för det mesta är dina påståenden och hittepå så dumt att jag inte ens ids svara på dem! att du s-ee-l och Råttan som påstår att ni arbetar öht hinner vara här dagtid är för mig en gåta! jag tror att ni är arbteslösa borgare som sitter och skriver av er bitterhet här! er bitterkoja blev så bitter att den dog sotdöden!
    Secrist
    Secrist

Brunhögern! - Sida 2 Empty Fusk

Inlägg  Secrist 2010-06-08, 07:47

Och vad kommer du med för fakta då? se till att skicka en faktalänk där det bevisas att majoriteten av de sjukskrivna är lata fuskare tex!

Visst, om du skickar en länk först som visar att jag någonsin har påstått något dyligt.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2010-06-08, 07:52

Secrist skrev:Och vad kommer du med för fakta då? se till att skicka en faktalänk där det bevisas att majoriteten av de sjukskrivna är lata fuskare tex!

Visst, om du skickar en länk först som visar att jag någonsin har påstått något dyligt.

Du har alltså ändrat dig!de sjuka fuskar inte och de är inte lata! du erkänner att regeringen har drivit sin sk arbets numer bidragslinje för hårt mot vissa sjuka så att de tvingats söka socialbidrag?
    Secrist
    Secrist

Brunhögern! - Sida 2 Empty Ändra

Inlägg  Secrist 2010-06-08, 09:14

Du har alltså ändrat dig!de sjuka fuskar inte och de är inte lata!

Eftersom jag aldrig har påstått något sådant så är det omöjligt att ändra sig. Och var är länken som styrker dina påhopp? Eller du kanske ska ändra dig och erkänna att du ljuger?

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 13:42