...varför Matthias Gardell var med på hjälpfartygen till Palestina.
Likt sin lillebror, så gillar han att ta mark i Gazaremsan...
Vercingetorix skrev:...varför Matthias Gardell var med på hjälpfartygen till Palestina.
Vercingetorix skrev:...varför Matthias Gardell var med på hjälpfartygen till Palestina.
KickTheRasist skrev:Vercingetorix skrev:...varför Matthias Gardell var med på hjälpfartygen till Palestina.
Skulle du vara vanligt och förklara för mig hur har du tänkt här??!
Påstår du att Gardell är i ägo av något mark i Gaza månne ??
Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Vercingetorix skrev:...varför Matthias Gardell var med på hjälpfartygen till Palestina.
Det är en ordlek, Mattias GArdells bror är ihop med MARK Levengood, Gazaremsan är då remsan där bak på Mark där "gasen" kommer ut...
så det går alltså ut på att båda skulle tycka om att ta MARK levengood i röven......
men som jag skrev, jag tror inte att Mattias är lagd åt det hållet
KickTheRasist skrev:Sniperace skrev:KickTheRasist skrev:Vercingetorix skrev:...varför Matthias Gardell var med på hjälpfartygen till Palestina.
Det är en ordlek, Mattias GArdells bror är ihop med MARK Levengood, Gazaremsan är då remsan där bak på Mark där "gasen" kommer ut...
så det går alltså ut på att båda skulle tycka om att ta MARK levengood i röven......
men som jag skrev, jag tror inte att Mattias är lagd åt det hållet
Konstigt smak för komedi har du Anders!!.. för min del känns det inte så roligt i alla fall. Och ja vi vet ju att du brukar gilla att förnedra palestinier speciellt om dem är muslimer eller hur Anders ??
Annars hur är det i livet Anders brukar du öva för mycket med din lille skit gevär i tro att du är något sort av Rambo ??
Eftersom du gillar skjuta då kan du ta varvning i IDF din lille tattare och skjuta på riktigt en litet Muhamad eller är du redan där ??
Dao skrev:Vercingetorix skrev:...varför Matthias Gardell var med på hjälpfartygen till Palestina.
Oj... En sämre variant av ett gammalt skämt...
Terroristvännerna börjar bli desperata!
Vercingetorix skrev:Dao skrev:Vercingetorix skrev:...varför Matthias Gardell var med på hjälpfartygen till Palestina.
I know, men den aktualiserades ju onekligen...
Vidare vet jag inte om jag är en terroristvän direkt.. Jag har redan från början tagit klart avstånd från Israels hantering av detta. För du menar väl inte att Ship to Gaza bestod av idel terrorister?
Dao skrev:Vercingetorix skrev:Dao skrev:Vercingetorix skrev:...varför Matthias Gardell var med på hjälpfartygen till Palestina.
I know, men den aktualiserades ju onekligen...
Vidare vet jag inte om jag är en terroristvän direkt.. Jag har redan från början tagit klart avstånd från Israels hantering av detta. För du menar väl inte att Ship to Gaza bestod av idel terrorister?
Om du tagit avstånd från Israels terror, så har jag missat det - och ber om ursäkt för mitt påstående!
Dock finns det de som INTE tar avstånd från detta - och som "uppskattade" ditt skämt! Hur ser du på det?
Samtidigt är det ganska vanligt från Israelvännerna att försöka minska ner Israels dåd med mer eller mindre suspekta skämt...
KickTheRasist skrev:citat:
"vad gäller resten är det inte mer än skitsnack, det är inte ett dugg rambo över mitt skytte eftersom jag aldrig skjuter mot mål som liknar människor,"
Du är väldigt ansträngande på dina små videos !! Kan tänka mig i vilken fantasy värld du lever när du skjuter på dina tavlor
citat:
"så jag är inte som du där du stajlade med vapen i hand och bar överkropp, sådant är ramboskit istället "
Du menar den bilden på Palestinien med 9mm i handen ??
Hm jag torde att du var mera intelligent än så.. som du visar upp nu .. nej Anders jag är inte Palestinier jag är Kroat och det var inte jag !!
Den bilden som jag visade för dig är enbart en check hur skulle du reagera om jag skulle verkligen vara Muhamad från Palestine
citat:
"Och Anders får du gärna kalla mig om du vill, jag kan lystra till flera olika namn."
Nej det har du inte du skyltar ju själv med din privat information på nätet och ja du heter ju Anders!!
citat:
"Trodde du det skulle göra mig orolig? "
Nej varför det ??
Du behöver inte vara oroligt från mig ... dig skiter jag i fullständigt , det ända som du skulle vara oroligt är av dina imagniations Palestina vänner , när dem läser dina alster här på acbladet och andra ställen
MVH
//KTR
KickTheRasist skrev:citat:
"Tycker inte du att man har rätten till egna åsikter utan att hotas för dem?"
Visst kan man ha sina åsikter utav att hotas absolut.
Men dina åsikter är hot för Palestinier och deras existens , du hånar dem och deras land du verkar nästan intill exstas när palestinier för fosfor bomber på sig och snackar skit att dem skall skilja sig själva ??
Jag tror inte faktisk att du har en ända "riktiga" palestinier för vän , det skulle vara helt absurd om du skulle lyckas vara vän med en ...
Tuffing