Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

Nu vet jag...

Vercingetorix
    Vercingetorix

Antal inlägg : 4633

Nu vet jag... Empty Nu vet jag...

Inlägg  Vercingetorix 2010-06-06, 21:57

...varför Matthias Gardell var med på hjälpfartygen till Palestina.
    Likt sin lillebror, så gillar han att ta mark i Gazaremsan...
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Nu vet jag... Empty Sv: Nu vet jag...

Inlägg  Sniperace 2010-06-06, 21:59

Vercingetorix skrev:...varför Matthias Gardell var med på hjälpfartygen till Palestina.

hmmm, tror du han är lagd åt det hållet?
    jag tror snarare att han är starkt påverkad av sin kvinna....

annars var det ganska fyndigt med Gazaremsan Very Happy
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2010-06-06, 21:59

Vercingetorix skrev:...varför Matthias Gardell var med på hjälpfartygen till Palestina.

HA-HA-HAAA
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Antal inlägg : 3622

Inlägg  KickTheRasist 2010-06-06, 22:00

Skulle du vara vanligt och förklara för mig hur har du tänkt här??!

Påstår du att Gardell är i ägo av något mark i Gaza månne ??
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-06-06, 22:02

Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-06, 22:10

KickTheRasist skrev:

Det är en ordlek, Mattias GArdells bror är ihop med MARK Levengood, Gazaremsan är då remsan där bak på Mark där "gasen" kommer ut...

så det går alltså ut på att båda skulle tycka om att ta MARK levengood i röven......

men som jag skrev, jag tror inte att Mattias är lagd åt det hållet Very Happy
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-06-06, 22:23

Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:

Det är en ordlek, Mattias GArdells bror är ihop med MARK Levengood, Gazaremsan är då remsan där bak på Mark där "gasen" kommer ut...

så det går alltså ut på att båda skulle tycka om att ta MARK levengood i röven......

Konstigt smak för komedi har du Anders!!.. för min del känns det inte så roligt i alla fall. Och ja vi vet ju att du brukar gilla att förnedra palestinier speciellt om dem är muslimer eller hur Anders ??

Annars hur är det i livet Anders brukar du öva för mycket med din lille skit gevär i tro att du är något sort av Rambo ??

Eftersom du gillar skjuta då kan du ta varvning i IDF din lille tattare och skjuta på riktigt en litet Muhamad eller är du redan där ??
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-06-06, 22:24

Tuffing Very Happy
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-06, 22:33

KickTheRasist skrev:
    Sniperace skrev:
    KickTheRasist skrev:

Konstigt smak för komedi har du Anders!!.. för min del känns det inte så roligt i alla fall. Och ja vi vet ju att du brukar gilla att förnedra palestinier speciellt om dem är muslimer eller hur Anders ??

Annars hur är det i livet Anders brukar du öva för mycket med din lille skit gevär i tro att du är något sort av Rambo ??

Eftersom du gillar skjuta då kan du ta varvning i IDF din lille tattare och skjuta på riktigt en litet Muhamad eller är du redan där ??

nu var det inte mitt skämt, jag har fö hört det innan, och det är inte mer än en ordlek, varken särskilt rolig eller särkilt torr.... inget jag direkt reagerar på.

vad gäller resten är det inte mer än skitsnack, det är inte ett dugg rambo över mitt skytte eftersom jag aldrig skjuter mot mål som liknar människor, det jag gillar med skytte är helt enkelt precisionen mot en vanlig tioringad tavla, eller neutrala fältskyttemål, mina vapen ger mig inga som helst tuffhetskänslor om du trodde det, så jag är inte som du där du stajlade med vapen i hand och bar överkropp, sådant är ramboskit istället Very Happy

Och Anders får du gärna kalla mig om du vill, jag kan lystra till flera olika namn.

Trodde du det skulle göra mig orolig? lol!
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-06-06, 22:54

citat:
    "vad gäller resten är det inte mer än skitsnack, det är inte ett dugg rambo över mitt skytte eftersom jag aldrig skjuter mot mål som liknar människor,"

Du är väldigt ansträngande på dina små videos !! Kan tänka mig i vilken fantasy värld du lever när du skjuter på dina tavlor Smile

citat:
    "så jag är inte som du där du stajlade med vapen i hand och bar överkropp, sådant är ramboskit istället Very Happy "

Du menar den bilden på Palestinien med 9mm i handen ??

Hm jag torde att du var mera intelligent än så.. som du visar upp nu .. nej Anders jag är inte Palestinier jag är Kroat och det var inte jag !!

Den bilden som jag visade för dig är enbart en check hur skulle du reagera om jag skulle verkligen vara Muhamad från Palestine Smile

citat:
    "Och Anders får du gärna kalla mig om du vill, jag kan lystra till flera olika namn."

Nej det har du inte du skyltar ju själv med din privat information på nätet och ja du heter ju Anders!!

citat:
    "Trodde du det skulle göra mig orolig? "

Nej varför det ??

Du behöver inte vara oroligt från mig ... dig skiter jag i fullständigt , det ända som du skulle vara oroligt är av dina imagniations Palestina vänner , när dem läser dina alster här på acbladet och andra ställen Wink

MVH
    //KTR
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2010-06-06, 23:37

Oj... En sämre variant av ett gammalt skämt...

Terroristvännerna börjar bli desperata! Very Happy
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Inlägg  Vercingetorix 2010-06-06, 23:45

Dao skrev:

I know, men den aktualiserades ju onekligen...
    Vidare vet jag inte om jag är en terroristvän direkt.. Jag har redan från början tagit klart avstånd från Israels hantering av detta. För du menar väl inte att Ship to Gaza bestod av idel terrorister?
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2010-06-06, 23:49

Vercingetorix skrev:
    Dao skrev:

Vidare vet jag inte om jag är en terroristvän direkt.. Jag har redan från början tagit klart avstånd från Israels hantering av detta. För du menar väl inte att Ship to Gaza bestod av idel terrorister?

Om du tagit avstånd från Israels terror, så har jag missat det - och ber om ursäkt för mitt påstående!

Dock finns det de som INTE tar avstånd från detta - och som "uppskattade" ditt skämt! Hur ser du på det?

Samtidigt är det ganska vanligt från Israelvännerna att försöka minska ner Israels dåd med mer eller mindre suspekta skämt...
    Vercingetorix
    Vercingetorix

Inlägg  Vercingetorix 2010-06-06, 23:55

Dao skrev:
    Vercingetorix skrev:
    Dao skrev:

Om du tagit avstånd från Israels terror, så har jag missat det - och ber om ursäkt för mitt påstående!

Dock finns det de som INTE tar avstånd från detta - och som "uppskattade" ditt skämt! Hur ser du på det?

Samtidigt är det ganska vanligt från Israelvännerna att försöka minska ner Israels dåd med mer eller mindre suspekta skämt...

Ett skämt är ett skämt, och mitt avsåg varken att stryka någon medhårs eller att ta någons parti i frågan. Humor är fritt för envar att skratta åt eller inte.
    Apology accepted. :-)
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-07, 10:39

KickTheRasist skrev:citat:
    "vad gäller resten är det inte mer än skitsnack, det är inte ett dugg rambo över mitt skytte eftersom jag aldrig skjuter mot mål som liknar människor,"

Du är väldigt ansträngande på dina små videos !! Kan tänka mig i vilken fantasy värld du lever när du skjuter på dina tavlor Smile

citat:
    "så jag är inte som du där du stajlade med vapen i hand och bar överkropp, sådant är ramboskit istället Very Happy "

Du menar den bilden på Palestinien med 9mm i handen ??

Hm jag torde att du var mera intelligent än så.. som du visar upp nu .. nej Anders jag är inte Palestinier jag är Kroat och det var inte jag !!

Den bilden som jag visade för dig är enbart en check hur skulle du reagera om jag skulle verkligen vara Muhamad från Palestine Smile

citat:
    "Och Anders får du gärna kalla mig om du vill, jag kan lystra till flera olika namn."

Nej det har du inte du skyltar ju själv med din privat information på nätet och ja du heter ju Anders!!

citat:
    "Trodde du det skulle göra mig orolig? "

Nej varför det ??

Du behöver inte vara oroligt från mig ... dig skiter jag i fullständigt , det ända som du skulle vara oroligt är av dina imagniations Palestina vänner , när dem läser dina alster här på acbladet och andra ställen Wink

MVH
    //KTR

Visst, men du påstod ett flertal gånger att det var du, så lite rambofeber verkade du ha Very Happy

Jag behöver inte visa upp mig som någon annan, och redan på tidigt stadium talade jag om att vem som helst med normal grundskoleutbildning snabbt kunde se vem jag är eftersom jag inte oroar mig för den delen, det är såpass mycket att det skulle vara konstigt om den som ville inte skulle lyckas.

vad gäller mina vänner, både de från palestina och andra länder sp ser de det som att vi har rätten till åsiktsfrihet, de är inte för åsiktsförtryck förstår du....
    och så länge jag inte skadar dem så bryr de sig inte, för mina åsikter är mina, men som sagt de skadar ingen.

i din värld verkar detta dock som något som inte får finnas eller?

Tycker inte du att man har rätten till egna åsikter utan att hotas för dem?
    KickTheRasist
    KickTheRasist

Inlägg  KickTheRasist 2010-06-07, 10:49

citat:

"Tycker inte du att man har rätten till egna åsikter utan att hotas för dem?"

Visst kan man ha sina åsikter utav att hotas absolut.

Men dina åsikter är hot för Palestinier och deras existens , du hånar dem och deras land du verkar nästan intill exstas när palestinier för fosfor bomber på sig och snackar skit att dem skall skilja sig själva ??

Jag tror inte faktisk att du har en ända "riktiga" palestinier för vän , det skulle vara helt absurd om du skulle lyckas vara vän med en ...

Tuffing Smile
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-06-07, 10:56

KickTheRasist skrev:citat:

"Tycker inte du att man har rätten till egna åsikter utan att hotas för dem?"

Visst kan man ha sina åsikter utav att hotas absolut.

Men dina åsikter är hot för Palestinier och deras existens , du hånar dem och deras land du verkar nästan intill exstas när palestinier för fosfor bomber på sig och snackar skit att dem skall skilja sig själva ??

Jag tror inte faktisk att du har en ända "riktiga" palestinier för vän , det skulle vara helt absurd om du skulle lyckas vara vän med en ...

Tuffing Smile

Very Happy Very Happy

Ja, du får ju tro vad du vill, men en sak är säker åsikter är aldrig ett hot, jag använder aldrig våld för att torgföra mina, utan bara ord, därför blir de aldrig ett hot.

men tänk dig själv palestinier som flytt pga HAMAZ, de är inte ett fåtal av alla som flytt utan ganska många, och som sagt att vara Kristen Palestinier i GAza är inte något att rekommendera.

du kommer ihåg att jag berättade om Mohammed eller hur, hans som du påstod INTE kunde vara kristen... en duktig kille som var en fena på att gjuta betong osv.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 13:21