Kan ju även vara årstiden och fint väder som spelar in. Ha en trevlig dag alla ac-skribenter.
+6
Sossar ee lata
ANNA2LINK
Redvictory
KickTheRasist
MartinLindgren
ericTheDog
10 posters
Som jag förutspådde...
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 1
Som jag förutspådde...
Tidigare lanserade jag en teori att detta forum skulle dö vid en eventuell Alliansseger i valet. Denna teori tycks stödas av det faktum att forumet efter ett par bra opinionsundersökningar i stort sett dött.
Kan ju även vara årstiden och fint väder som spelar in. Ha en trevlig dag alla ac-skribenter.
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 2
Sv: Som jag förutspådde...
Acbladet stendött ynkar Doggen, ja i hans leksaksvärld möjligen!
varför skulle vi rödgröna kasta in handuken för en demoskopmätning med 1000 personer?
Men vill du se ett stendött forum så gå in på din egen skapelse råttforumet,
Sen att många som känner dig tröttnat på ditt mentala tjat om kommunister, toblerone och lata bidragslyftare m.m!
Grrr, vov,vov säger den korkade Doggen!
varför skulle vi rödgröna kasta in handuken för en demoskopmätning med 1000 personer?
Sen att många som känner dig tröttnat på ditt mentala tjat om kommunister, toblerone och lata bidragslyftare m.m!
KickTheRasist- Antal inlägg : 3622
- Inlägg 3
MartinLindgren skrev:Acbladet stendött ynkar Doggen, ja i hans leksaksvärld möjligen!
- Inlägg 4
Ni borde slänga in handduken p.g.a de rödgrönas usla politik.
Redvictory- Antal inlägg : 12028
- Inlägg 5
ericTheDog skrev:varför skulle vi rödgröna kasta in handuken för en demoskopmätning med 1000 personer?
Du borde återgå till din onanikoja (det var så skönt när du var där med dina bröder!)
- Inlägg 6
Jag tror att Doggens uppdrag inne på sitt stendöda råpttforum är att slicka dom andra vovvarna i rumpen!
Men nu är den vind eller skenögda vovven så lyckligt lottad så han ser inte skillnad på hane eller hona, det smakar nog lika gott vilket som!
Man eller kvinna spelar nog ingen roll för rövslickaren Doggen, för honom är det nog bara rumpa som rumpa som gäller?
Bara det doftar skit så är nog Doggen helt nöjd?
Men nu är den vind eller skenögda vovven så lyckligt lottad så han ser inte skillnad på hane eller hona, det smakar nog lika gott vilket som!
Man eller kvinna spelar nog ingen roll för rövslickaren Doggen, för honom är det nog bara rumpa som rumpa som gäller?
- Inlägg 7
Redvictory skrev:ericTheDog skrev:varför skulle vi rödgröna kasta in handuken för en demoskopmätning med 1000 personer?
Du borde återgå till din onanikoja (det var så skönt när du var där med dina bröder!)
Allians för Sverige leder stort. Hur ska Toblerone vända på det?
- Inlägg 8
MartinLindgren skrev:Jag tror att Doggens uppdrag inne på sitt stendöda råpttforum är att slicka dom andra vovvarna i rumpen!
Jag tror att martin utgår ifrån att alla är som han själv. Så nu vet vi kanske vad hans uppdrag inom den rödgröna röran innebär?
- Inlägg 9
Grrr, vov, vov rumpnisse och rövslickare van Doggen!
Men det är ingen fara Doggen, ni vovvar gillar ju att rulla runt i andras skit!
Det är väl inte helt ovanligt att ni vovvar käkar både er egen och andras avföring när ni får chansen?
Smaskens för Doggen, mmm...!
Men det är ingen fara Doggen, ni vovvar gillar ju att rulla runt i andras skit!
Det är väl inte helt ovanligt att ni vovvar käkar både er egen och andras avföring när ni får chansen?
Smaskens för Doggen, mmm...!
- Inlägg 10
Inte alls Doggen, martin har träffat på en och annan knepig person under livets gång, men du slår alla med rågen så djävla korkad och pantad!
Skulle gärna möta dig i ringen, kanske med ena handen på ryggen!
Skulle gärna möta dig i ringen, kanske med ena handen på ryggen!
Senast ändrad av MartinLindgren den 2010-06-06, 17:54, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 11
ericTheDog skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:varför skulle vi rödgröna kasta in handuken för en demoskopmätning med 1000 personer?
Du menar allians för vissa i sverige? genom att föra fram sin politik till väljarna såklart! trodde du de skulle göra som alliansen? nej nej!
- Inlägg 12
Doggen skulle egentligen ha ett par daskar i baken och ställas skamvrån!
Jag brukar inte ha något emot andra människor, men är det någon jag tycker jävligt illa om så är det eric The Dog, en liten korkad idiot!
Jag brukar inte ha något emot andra människor, men är det någon jag tycker jävligt illa om så är det eric The Dog, en liten korkad idiot!
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
- Inlägg 13
Redvictory skrev:ericTheDog skrev:Redvictory skrev:ericTheDog skrev:varför skulle vi rödgröna kasta in handuken för en demoskopmätning med 1000 personer?
Du menar allians för vissa i sverige? genom att föra fram sin politik till väljarna såklart! trodde du de skulle göra som alliansen? nej nej!
Nej nej...
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Att Alliansen leder med ca 7% var för mycket för deras röda små sjuka hjärtan......
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 15
MartinLindgren skrev:Doggen skulle egentligen ha ett par daskar i baken och ställas skamvrån!
Debatteknik ála dumvänstern?
Fy fan vilket ynkligt klantarsel du är assholet!
- Inlägg 16
Ta ett andetag nu S-ee-L, i en demoskop mätning, RoffarReinfeldt eget lilla privatinstitut, som frågat tusen personer som ger alliansen 50%, vi snackar alltså om max 500 pers eller hur?
Varav 450 pers 44,5% säger rödgrönt, så jag lovar det sista ordet är inte sagt!
Så i den här mätningen som ger alliansen dom här 6 / 7 % snackar vi om kanske 50 personer som skilljer blocken åt!
Så i den här mätningen som ger alliansen dom här 6 / 7 % snackar vi om kanske 50 personer som skilljer blocken åt!
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 17
MartinLindgren skrev:Ta ett andetag nu S-ee-L, i en demoskop mätning, RoffarReinfeldt eget lilla privatinstitut, som frågat tusen personer som ger alliansen 50%, vi snackar alltså om max 500 pers eller hur?
Jasså det är på detta viset nu?
Vad är det som är dummare än tåget och säger tut, tut?
- Inlägg 18
Tanken med denna tråd var inte att jag skulle ta emot en massa hat. Försök vara lite positiva istället. Solen skiner och Alliansen leder. Kan det bli bättre?
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 19
ericTheDog skrev:Tanken med denna tråd var inte att jag skulle ta emot en massa hat. Försök vara lite positiva istället. Solen skiner och Alliansen leder. Kan det bli bättre?
Det är mulet och skall bli regn....
- Inlägg 20
Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Tanken med denna tråd var inte att jag skulle ta emot en massa hat. Försök vara lite positiva istället. Solen skiner och Alliansen leder. Kan det bli bättre?
Ja här har det mulnat på! kanske blir det regn ikväll?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 21
Redvictory skrev:Regndrottning skrev:ericTheDog skrev:Tanken med denna tråd var inte att jag skulle ta emot en massa hat. Försök vara lite positiva istället. Solen skiner och Alliansen leder. Kan det bli bättre?
Ja här har det mulnat på! kanske blir det regn ikväll?
kanske inatt, sedan dåligt väder resten av veckan...
men vadfan, det är iallafall bättre än inget väder alls!!!
- Inlägg 22
Vad väntar du dig Doggen, med håll, kliad bakom öronen och en puss på kinden?
Men vem blir förvånad över ditt gnäll och ynkande?
Men vem blir förvånad över ditt gnäll och ynkande?
- Inlägg 23
Så är det Sniper, den här gången kommer du med visdomsord, bättre än inget väder alls,
För den dagen kommer för oss alla, en vacker dag spelar det ingen roll längre om det är vinter eller sommar!
Om hundra år fram i tiden är ju dom flesta av oss idag borta, och helt nya människor har tagit över!
För den dagen kommer för oss alla, en vacker dag spelar det ingen roll längre om det är vinter eller sommar!
Om hundra år fram i tiden är ju dom flesta av oss idag borta, och helt nya människor har tagit över!
- Inlägg 24
Ja du Allertern med stjärten,jag förstår att du tycket en LOL pinne är bättre än ingen pinne alls!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 25
MartinLindgren skrev:Så är det Sniper, den här gången kommer du med visdomsord, bättre än inget väder alls,
JA, och för många spelar det ingen roll vilket väder det är, de mår lika dåligt ändå.
men en sak undrar jag, hur är det när det är inget väder alls?
Men jag har glatts åt både dagens och gårdagens väder, igår hade vi fest ute för vår yngsta dotter som fyllde 18, och idag samma sak med det som blev över igår, ute mest hela dagen, det enda tråkiga var att jag inte orkade till skjutbanan idag påg nackont som gick ut i axlar och armar, men det var ändå skönt i solen....