5 posters
Lite Seel-porr
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 3
Sv: Lite Seel-porr
.... jo då ... nog förstår du nogSossar ee lata skrev:va?
marxisten- Antal inlägg : 5060
- Inlägg 4
Hmm... Hur kan man få för sig att bära en klocka för 500 000$ i utövandet av en sport som tennis, där den riskerar att skadas och gå sönder?
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 5
marxisten skrev:Hmm... Hur kan man få för sig att bära en klocka för 500 000$ i utövandet av en sport som tennis, där den riskerar att skadas och gå sönder?
Min fråga är vad fan ska man med en sådan klocka till..
Ps själv har jag aldrig klocka på armen typiskt onödig grej..
- Inlägg 6
marxisten skrev:Hmm... Hur kan man få för sig att bära en klocka för 500 000$ i utövandet av en sport som tennis, där den riskerar att skadas och gå sönder?
av samma anledning som det blir blött i brallan på Seel när han får skryta om sin ekonomi
- Inlägg 7
x-medborgare skrev:marxisten skrev:Hmm... Hur kan man få för sig att bära en klocka för 500 000$ i utövandet av en sport som tennis, där den riskerar att skadas och gå sönder?
nej samma här --- de e Ur-uselt
- Inlägg 8
F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:marxisten skrev:Hmm... Hur kan man få för sig att bära en klocka för 500 000$ i utövandet av en sport som tennis, där den riskerar att skadas och gå sönder?
nej samma här --- de e Ur-uselt
Hehe...
Jag använder faktiskt klocka, även om den är i prisklassen 500kronor och inte 500 000$...
x-medborgare- Antal inlägg : 4745
- Inlägg 9
Klockor finns överallt mobilen,hemma,bilen,tven,datorn,stan.affärer,jobbet.tåg/tunnelbanestationer större busshållplatser.tennispelare
Man behöver ingen klocka
Man behöver ingen klocka
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 10
jag har INTE någon armbandsklocka, klocka finns i mobilen.... och det är annars aldrig problem att kolla
skulle aldrig få för mig att köpa statuspryl......
- Inlägg 11
x-medborgare skrev:Klockor finns överallt mobilen,hemma,bilen,tven,datorn,stan.affärer,jobbet.tåg/tunnelbanestationer större busshållplatser.tennispelare
Man behöver ingen klocka
Njaa, problemet är att jag alltid glömmer mobilen. Armbandsklockan glömmer jag inte, den sitter fast.
- Inlägg 12
Sniperace skrev:jag har INTE någon armbandsklocka, klocka finns i mobilen.... och det är annars aldrig problem att kolla
Fick min av farmor. Hon ansåg jag behövde hålla koll på klockan av någon mystisk anledning. ^^
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 13
marxisten skrev:Sniperace skrev:jag har INTE någon armbandsklocka, klocka finns i mobilen.... och det är annars aldrig problem att kolla
Fick min av farmor. Hon ansåg jag behövde hålla koll på klockan av någon mystisk anledning. ^^
annars har jag inbyggd klocka, när jag lägger mig bestämmer jag när jag ska vakna UTAN larm, och det missar ALDRIG, om jag så väljer 01.45 eller 04.37
att jag sedan kan tappa tiden under dagti är en helt annan sak....
- Inlägg 14
Sniperace skrev:marxisten skrev:Sniperace skrev:jag har INTE någon armbandsklocka, klocka finns i mobilen.... och det är annars aldrig problem att kolla
annars har jag inbyggd klocka, när jag lägger mig bestämmer jag när jag ska vakna UTAN larm, och det missar ALDRIG, om jag så väljer 01.45 eller 04.37
att jag sedan kan tappa tiden under dagti är en helt annan sak....
Tänka sig, att mina lärare i skolan hade PRECIS MOTSATT åsikt. För de spela en minut en jävlig roll.
- Inlägg 15
Jag har inte tid att titta på klockan