Du kan jämföra med din stortå om du vill. Ingen bryr sig.
Fakta är att Alliansen klarat jobben bättre än sosseriet. Trots brinnande finanskris.
Fakta är att Alliansen klarat jobben bättre än sosseriet. Trots brinnande finanskris.
ericTheDog skrev:Du kan jämföra med din stortå om du vill. Ingen bryr sig.
Jaha är det så. Då kan du förmodligen också redogöra för vilka "arbeten" som avses.ericTheDog skrev:Läs trådstarten, din sopa. 123000 fler arbetar idag jämfört med för 4 år sedan (Mars).
RedMentalCase skrev:Det verkar som om Mona Tobelrona har tänkt bort det faktum att vi går igenom den värsta lågkonjunkturen sen 1930 talet ??
Hur dum är den tanten, eller hur dumma är de som lyssnar på henne ?
ericTheDog skrev:Jag tolkar vänsterns icke-svar på min trådstart som att de håller med om att Anders Borg har gjort ett förträffligt jobb.
Thomas Östros däremot hade ju velat göra allt tvärtom. Vi kan bara spekulera i vart detta hade tagit oss. Kanske hade vi haft samma situation som grekerna. Se till att inte Östros får infltande. Han är en dåre.
ericTheDog skrev:Du kan jämföra med din stortå om du vill. Ingen bryr sig.
formsvackan skrev:Jaha är det så. Då kan du förmodligen också redogöra för vilka "arbeten" som avses.ericTheDog skrev:Läs trådstarten, din sopa. 123000 fler arbetar idag jämfört med för 4 år sedan (Mars).
Kan vi också utgå från att alliansen via FK bestämt att svenskarnas hälsa förbättrats markant under samma period ?
Javisst, men är detta något att slå sig bör bröstet för ?RedMentalCase skrev:Om man med ett pennstreck sjukförklarar 100.000 tals kan man väl friskskriva en del av dem
formsvackan skrev:Javisst, men är detta något att slå sig bör bröstet för ?RedMentalCase skrev:Om man med ett pennstreck sjukförklarar 100.000 tals kan man väl friskskriva en del av dem
Du skulle nog också bli glad om du fick ett sådant.RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Javisst, men är detta något att slå sig bör bröstet för ?RedMentalCase skrev:Om man med ett pennstreck sjukförklarar 100.000 tals kan man väl friskskriva en del av dem
Tja, bättre än att som du/ni slå er själva i huvet hela tiden ?
Nej, det måste ha varit något annat som träffade digRedMentalCase skrev:du ramla ner i diket igewn.
Dao skrev:När sossarna tidigare lekte med statistiken för att dölja den stora arbetslösheten, då var det dåligt av dem.
Nu gör de blåsvarta samma sak, men då är det bra?!
Någon som kan förklara detta?
ericTheDog skrev:Alliansen leker inte med statistiken. Alliansen tydliggör istället problemen.
ericTheDog skrev:Möjligt att "de blåsvarta" gör allt möjligt. Jag vet inte vilka de är. Alliansen leker inte med statistiken. Alliansen tydliggör istället problemen.
ericTheDog skrev:Det är väl kanske inte att vänta att en vänstermupp ska komma med något tänkvärt, men har inte deras nivå sjunkit lite väl lågt nu. martin Toblerone-propaganda framstår ju som mer begåvad än vad genomsnittlig vänstermupp presterar just nu.
Dao skrev:ericTheDog skrev:Möjligt att "de blåsvarta" gör allt möjligt. Jag vet inte vilka de är. Alliansen leker inte med statistiken. Alliansen tydliggör istället problemen.
Eller rättare sagt - du köper allt som de blåsvarta kommer med, men inget som sossarna kommer med...
ericTheDog skrev:Dao skrev:ericTheDog skrev:Möjligt att "de blåsvarta" gör allt möjligt. Jag vet inte vilka de är. Alliansen leker inte med statistiken. Alliansen tydliggör istället problemen.
Eller rättare sagt - du köper allt som de blåsvarta kommer med, men inget som sossarna kommer med...
Så är det absolut inte.