Varje gång RedCloud förstör en kakmonster tråd postar jag en eller flera likadana trådar.
Hurra.
cheers
Hurra.
cheers
Kakmonstret skrev:Varje gång RedCloud förstör en kakmonster tråd postar jag en eller flera likadana trådar.
Hurra.
cheers
Amöban skrev:Allt är upp till RedCloud och hans nollande av kakmonstrets trådar.
Kakmonstret skrev:Allt är upp till RedCloud och hans nollande av kakmonstrets trådar.
x-medborgare skrev:Kakmonstret skrev:Allt är upp till RedCloud och hans nollande av kakmonstrets trådar.
Gud så löjligt det är enbart upp till dig kakan enbart .. Talade vi om igår alla får ansvara för sitt beteeende..
Barn skyller på andra inte vuxna..
Om jag inte brydde mig hade jag inte skrivit nått kakan.. Men jag får väll logga ut tills du är klar.. Varför säger jag inget till RC jo för han startar inte förton trådar.. om samma sak.Kakmonstret skrev:Jag tror ingen bryr sig
Kakmonstret skrev:Varje gång RedCloud förstör en kakmonster tråd postar jag en eller flera likadana trådar.
Hurra.
cheers
Dao skrev:Kakmonstret skrev:Varje gång RedCloud förstör en kakmonster tråd postar jag en eller flera likadana trådar.
Hurra.
cheers
Eftersom du inte bryr dig om andra inlägg än de som innehåller likartad låg nivå som du själv presenterar, så är du själv en del av det problem du anser dig beklaga!
Ingorera de du hatar, och försök argumentera i sakfrågorna istället!
Förstår inte hur det kan vara så förbannat djävla svårt att klara av att debattera sådant som står en när???
Varför prioriterar vissa - höger som vänster - skitsnacken före debatterandet????
VAD VILL NI EGENTLIGEN????
redalert skrev:Dao skrev:Kakmonstret skrev:Varje gång RedCloud förstör en kakmonster tråd postar jag en eller flera likadana trådar.
Hurra.
cheers
Eftersom du inte bryr dig om andra inlägg än de som innehåller likartad låg nivå som du själv presenterar, så är du själv en del av det problem du anser dig beklaga!
Ingorera de du hatar, och försök argumentera i sakfrågorna istället!
Förstår inte hur det kan vara så förbannat djävla svårt att klara av att debattera sådant som står en när???
Varför prioriterar vissa - höger som vänster - skitsnacken före debatterandet????
VAD VILL NI EGENTLIGEN????
Argumentera i sakfrågan?
Ja det kommer ju från rätt käft!
Hurra.
cheers
Forumets taktiska genier tycks vara överensRedMentalCase skrev:Kakmonstret skrev:Varje gång RedCloud förstör en kakmonster tråd postar jag en eller flera likadana trådar.
Hurra.
cheers
Suveränt.
formsvackan skrev:Forumets taktiska genier tycks vara överensRedMentalCase skrev:Kakmonstret skrev:Varje gång RedCloud förstör en kakmonster tråd postar jag en eller flera likadana trådar.
Hurra.
cheers
Suveränt.
formsvackan skrev:Forumets taktiska genier tycks vara överensRedMentalCase skrev:Kakmonstret skrev:Varje gång RedCloud förstör en kakmonster tråd postar jag en eller flera likadana trådar.
Hurra.
cheers
Suveränt.
Väl bekomme, nöjet är helt på min sidaRedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Forumets taktiska genier tycks vara överensRedMentalCase skrev:Kakmonstret skrev:Varje gång RedCloud förstör en kakmonster tråd postar jag en eller flera likadana trådar.
Hurra.
cheers
Suveränt.
Och forums 3 dummaste hjälper till att hålla liv i tråden.
Tack ska ni ha.
redalert skrev:Argumentera i sakfrågan?
Ja det kommer ju från rätt käft!
RedMentalCase skrev:Kakmonstret skrev:Varje gång RedCloud förstör en kakmonster tråd postar jag en eller flera likadana trådar.
Hurra.
cheers
Suveränt.