Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+10
Dao
lazy
F.I.S.T
berralarzon
RedCloud
Sniperace
MartinLindgren
x-medborgare
KickTheRasist
Kakmonstret
14 posters

    kakmonstrets partisympatiundersökning

    Omröstning

    Parti?

    [ 6 ]
    kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_left27%kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_right [27%] 
    [ 1 ]
    kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_left5%kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_right [5%] 
    [ 4 ]
    kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_left18%kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_right [18%] 
    [ 1 ]
    kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_left5%kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_right [5%] 
    [ 1 ]
    kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_left5%kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_right [5%] 
    [ 2 ]
    kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_left9%kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_right [9%] 
    [ 5 ]
    kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_left23%kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_right [23%] 
    [ 2 ]
    kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_left8%kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_right [8%] 
    [ 0 ]
    kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_left0%kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_right [0%] 
    [ 0 ]
    kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_left0%kakmonstrets partisympatiundersökning Bar_right [0%] 

    Totalt antal röster: 22
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 15:58

    för att visa hur snedvridet detta forum är Smile

    Jag satte PP eller FI som svarsalternativ då det inte gå att ha mer än 10 alternativ.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-15, 16:44

    När du skrev in rasse partiet hur kunde du glömma KPMLR jag skulle faktisk rösta på dem .
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 16:52

    När du säger rassepartiet, syftar du då på V?

    Jag tänker bl.a. på när Lars Ohly stoltserade runt med en halsduk med en karta över Palestina där Israel var utplånat.

    Jag listade de åtta partier som ligger över 4 %, samt FP och PP som egna, sedan övriga.

    KPLMR finns inte längre kvar.

    KPLMr:s arvtagare är dock Kommunistiska Psrtiet, http://www.kommunistiskapartiet.org/
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  x-medborgare 2010-05-15, 17:03

    Hum än så länge verkar det ju vansinigt sned fördelat... he he..
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  MartinLindgren 2010-05-15, 17:05

    Det tog ett tag Kakan, men nu crackelar pallet på dig med dunder och brak, nu känner man igen dig!

    Mitt deltagande till stackars Viktoria som tvingas ha en halare som kakan flängande henne i baken?


    VARFÖR GILLAR DELAR AV FORUMHÖGERN NOSA ANDRA MÄNNISKOR I BAKEN? Question
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 17:06

    Lille Martin, totalt förvirrad idag?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  Sniperace 2010-05-15, 17:10

    MartinLindgren skrev:Det tog ett tag Kakan, men nu crackelar pallet på dig med dunder och brak, nu känner man igen dig!

    Mitt deltagande till stackars Viktoria som tvingas ha en halare som kakan flängande henne i baken?


    VARFÖR GILLAR DELAR AV FORUMHÖGERN NOSA ANDRA MÄNNISKOR I BAKEN? Question

    Jag tror inte du förstod kakans inlägg riktigt, han ville med denna omröstning visa på snedfördelningen i detta forum bestående av en majoritet till vänster....

    och den bevisades omgående, vilket visar att kakan hade rätt eller hur?

    så istället för att krackelera så stärktes ju det han skrev eller hur?
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-15, 17:11

    citat:
    "När du säger rassepartiet, syftar du då på V?"


    V? hahahahha är du helt bakom foten eller , det är klart att jag menar inavlade SD gänget ser inga andra rase partier här i Sverige möjligtvis ND en kusin parti till SD men men Smile

    citat:
    "Jag tänker bl.a. på när Lars Ohly stoltserade runt med en halsduk med en karta över Palestina där Israel var utplånat."


    Israel är fascist stat som har byggts på ockuperat mark genom etnisk rensning , att
    Lars Ohly omedvetet har haft en sådant grej omkring halsen vart stor just "Utplåning" är inte något märkvärdigt ty killen kan ju för fan inte Arabiska ...

    Sen man skulle använda lite finare ord som Upplösning faktisk Smile

    citat:
    "Jag listade de åtta partier som ligger över 4 %, samt FP och PP som egna, sedan övriga.

    KPLMR finns inte längre kvar.

    KPLMr:s arvtagare är dock Kommunistiska Psrtiet, http://www.kommunistiskapartiet.org/ "


    Det fattar du väll att jag sökjade med dig jag skulle inte rösta där.. jag har en mycket bättre alternativ och det är V !!
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 17:13

    Med tanke på vad vänstern har för människosyn på detta forum så ligger både Kommunistiska Partiet och SKP nära en hel del.
    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  KickTheRasist 2010-05-15, 17:22

    Kakmonstret skrev:Med tanke på vad vänstern har för människosyn på detta forum så ligger både Kommunistiska Partiet och SKP nära en hel del.



    Du menar mot rasist pack och sådant slödder eller ??
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  RedCloud 2010-05-15, 17:29

    så istället för att krackelera
    Sniper, amöban krackelerade idag när han skrev:

    Amöban skrev:Och din fru tycker om att få negerkuk i analen?

    Vad gör din fru just nu? kanske hon har en Kunta Kinte i sängen medan du sitter vid datorn?

    Ultraögerns seriösa "debattör"...
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 17:31

    Och vinnaren av SM i lösryckta citat: RedCloud.

    Posta gärna samma lösryckta citat 300 gånger.

    Jag kan säga något nytt om du vill ha lite variation? så slipper du hålla dig till ett citat.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  Sniperace 2010-05-15, 17:34

    RedCloud skrev:
    så istället för att krackelera
    Sniper, amöban krackelerade idag när han skrev:

    Amöban skrev:Och din fru tycker om att få negerkuk i analen?

    Vad gör din fru just nu? kanske hon har en Kunta Kinte i sängen medan du sitter vid datorn?

    Ultraögerns seriösa "debattör"...

    det ar nog inte det frågan gällde i DENNA tråd, men just jargongen i det du skrev påminner väldigt starkt om en vänsterdebattör som ibland är ganska aktiv, vad tycker du om dennes sätt att skriva till andra, är det förlåtligt?

    jag gillar INGET av dem..... men det inlägget du nämner har jag inte läst, det är bara ett fåtal trådar jag läser numera så jag missar säkert jättemycket
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 17:36

    Nej då Sniper, du missar inget intressant, om du inte är fascinerad av klanledarens nätmobbning.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  berralarzon 2010-05-15, 17:42

    Kakmonstret skrev:för att visa hur snedvridet detta forum är Smile

    Jag satte PP eller FI som svarsalternativ då det inte gå att ha mer än 10 alternativ.

    Mitt forum är rakt, du kanske har skärmen på sned!
    //berra
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  berralarzon 2010-05-15, 17:44

    Kakmonstret skrev:Lille Martin, totalt förvirrad idag?

    Går det att bli mer förvirrad än du är kakan.
    //berra
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 17:51

    Hur förvirrad är kakmonstret då?
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  berralarzon 2010-05-15, 17:54

    Kakmonstret skrev:Hur förvirrad är kakmonstret då?


    Som en dröm, mardrömskaka.
    //berra
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 17:55

    Tänk att du är så fixerad att du drömmer om mig.

    Sov så sött lilla gubben Smile
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  RedCloud 2010-05-15, 17:56

    Som en dröm, mardrömskaka.

    Bakad på lika delar hat, dumhet och plumphet.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  berralarzon 2010-05-15, 17:57

    Kakmonstret skrev:Tänk att du är så fixerad att du drömmer om mig.

    Sov så sött lilla gubben Smile

    Tack för liten ska genast ropa in frun och visa henne att en nätnörd gör den bedömningen om mig så tacksam jag blir.
    //berra
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  berralarzon 2010-05-15, 17:58

    RedCloud skrev:
    Som en dröm, mardrömskaka.

    Bakad på lika delar hat, dumhet och plumphet.

    Smile
    //berra
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 17:59

    Till Berras fru! Hans älskarinna som han är otrogen med heter sussi.
    berralarzon
    berralarzon


    Antal inlägg : 6964
    Join date : 09-03-08

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  berralarzon 2010-05-15, 18:01

    Kakmonstret skrev:Till Berras fru! Hans älskarinna som han är otrogen med heter sussi.

    Coolt! det hette min första kärlek vad du kan.
    //berra

    Och den utstående frågan du känner dig fullt frisk kakan?


    Senast ändrad av berralarzon den 2010-05-15, 18:02, ändrad totalt 1 gång
    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 18:02

    Jag är bättre än CIA och Mossad Cool

    Sponsored content


    kakmonstrets partisympatiundersökning Empty Sv: kakmonstrets partisympatiundersökning

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 22:49