En fråga jag också ställer mig, varför vill Socialdemokratiska arbetarpartiet se till att folk blir utan jobb?
RC förstörde den förra tråden (ovanligt).
Kakmonstret skrev:upp till debatt
Amöban skrev:Och din fru tycker om att få negerkuk i analen?
Vad gör din fru just nu? kanske hon har en Kunta Kinte i sängen medan du sitter vid datorn?
Kakmonstret skrev:Vill du att jag ska skapa 50 likadana tråder till, Oh store röde ledare.
Hur mår ditt fruntimmer?
Amöban skrev:Han har dock väldigt svårt att hålla sitt löfte om att inte posta i mina trådar.
Amöban skrev:
Han lyssnar säkert på dig X:et, skicka honom ett PM och säg åt honom att sluta förfölja stackars Kakmonstret. jag bjuder på en kaka
Kakmonstret skrev:Han har dock väldigt svårt att hålla sitt löfte om att inte posta i mina trådar. RC har visat sig vara en s.k. Stalker.
Han lyssnar säkert på dig X:et, skicka honom ett PM och säg åt honom att sluta förfölja stackars Kakmonstret. jag bjuder på en kaka
RedCloud skrev:Amöban skrev:Han har dock väldigt svårt att hålla sitt löfte om att inte posta i mina trådar.
Det är ett löfte som bara finns mellan dina öron...Amöban skrev:
Va, är jag inte klanledare längre ?
Kakmonstret skrev:http://www.aftonbladet.se/debatt/article7130285.ab
En fråga jag också ställer mig, varför vill Socialdemokratiska arbetarpartiet se till att folk blir utan jobb?
RC förstörde den förra tråden (ovanligt).
Kakmonstret skrev:Ni lever som i Orwells 1984 där man inte vet vem Storebror är rent fysiskt, om Storebror ens är en person.
RC har förgiftat era hjärnor och slagit era barn.
Kakmonstret skrev:Jaså, du kanske blev avsatt när din strategi att mobba ut Kakmonstret misslyckades. Inte en enda tråd har du lyckats nolla, din nolla.
Ta du och prova om nycklarna man gav dig passar någonstansKakmonstret skrev:Jag har ett redigt jobb, men ni skulle bli rädda om jag talar om var jag jobbar någonstans, so better to be quiet
Kakmonstret skrev:Jag har ett redigt jobb, men ni skulle bli rädda om jag talar om var jag jobbar någonstans, so better to be quiet
Kakmonstret skrev:Jag har ett redigt jobb, men ni skulle bli rädda om jag talar om var jag jobbar någonstans, so better to be quiet
Kakmonstret skrev:nu försökte du dig på ett ord som verkligen var för svårt att stava.
Menade du patiens eller patient?
Kakmonstret skrev:Jag brukar lägga idioten