Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

Varför vill du ge oss sparken Sahlin?

Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Varför vill du ge oss sparken Sahlin? Empty Varför vill du ge oss sparken Sahlin?

Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 14:41

http://www.aftonbladet.se/debatt/article7130285.ab

En fråga jag också ställer mig, varför vill Socialdemokratiska arbetarpartiet se till att folk blir utan jobb?

RC förstörde den förra tråden (ovanligt).
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Varför vill du ge oss sparken Sahlin? Empty Sv: Varför vill du ge oss sparken Sahlin?

Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 17:20

upp till debatt Smile
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Varför vill du ge oss sparken Sahlin? Empty Sv: Varför vill du ge oss sparken Sahlin?

Inlägg  RedCloud 2010-05-15, 17:25

Kakmonstret skrev:upp till debatt Smile

Amöban skrev:Och din fru tycker om att få negerkuk i analen?

Vad gör din fru just nu? kanske hon har en Kunta Kinte i sängen medan du sitter vid datorn?

Ultraögerns seriösa "debattör"...
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 17:26

Vill du att jag ska skapa 50 likadana tråder till, Oh store röde ledare.

Hur mår ditt fruntimmer?
    x-medborgare

Antal inlägg : 4745

Inlägg  x-medborgare 2010-05-15, 17:27

Kakmonstret skrev:Vill du att jag ska skapa 50 likadana tråder till, Oh store röde ledare.

Hur mår ditt fruntimmer?

Kakan lägg ner nu... Vill du hata RC är det inget vi kan göra åt. Men forumet är inte hans det är vårat.. ALLA..
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 17:29

Han har dock väldigt svårt att hålla sitt löfte om att inte posta i mina trådar. RC har visat sig vara en s.k. Stalker.

Han lyssnar säkert på dig X:et, skicka honom ett PM och säg åt honom att sluta förfölja stackars Kakmonstret. jag bjuder på en kaka Smile
    x-medborgare

Inlägg  x-medborgare 2010-05-15, 17:30

RC du måste vara en otroligt stark person och personlighet eftersom så många (H) hakar upp sig just på dig.
    Bara att gratulera.. RC Grattis.. Du väcker kännslor du måste vara otroligt betydelsefull.. Grattis..
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Inlägg  RedCloud 2010-05-15, 17:31

Amöban skrev:Han har dock väldigt svårt att hålla sitt löfte om att inte posta i mina trådar.

Det är ett löfte som bara finns mellan dina öron...

Amöban skrev:
    Han lyssnar säkert på dig X:et, skicka honom ett PM och säg åt honom att sluta förfölja stackars Kakmonstret. jag bjuder på en kaka

Va, är jag inte klanledare längre ?
    x-medborgare

Inlägg  x-medborgare 2010-05-15, 17:31

Kakmonstret skrev:Han har dock väldigt svårt att hålla sitt löfte om att inte posta i mina trådar. RC har visat sig vara en s.k. Stalker.

Han lyssnar säkert på dig X:et, skicka honom ett PM och säg åt honom att sluta förfölja stackars Kakmonstret. jag bjuder på en kaka Smile

Vem förföljer vem sa du ???? Bantar just nu.. Men tack för erbjudandet..
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 17:32

Jaså, du kanske blev avsatt när din strategi att mobba ut Kakmonstret misslyckades. Inte en enda tråd har du lyckats nolla, din nolla.
    x-medborgare

Inlägg  x-medborgare 2010-05-15, 17:32

RedCloud skrev:
    Amöban skrev:Han har dock väldigt svårt att hålla sitt löfte om att inte posta i mina trådar.

Det är ett löfte som bara finns mellan dina öron...

Amöban skrev:
    Han lyssnar säkert på dig X:et, skicka honom ett PM och säg åt honom att sluta förfölja stackars Kakmonstret. jag bjuder på en kaka

Va, är jag inte klanledare längre ?

Vem är det då??? Shocked Shocked
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 17:35

Ni lever som i Orwells 1984 där man inte vet vem Storebror är rent fysiskt, om Storebror ens är en person.

RC har förgiftat era hjärnor och slagit era barn.
    berralarzon
    berralarzon

Antal inlägg : 6964

Inlägg  berralarzon 2010-05-15, 17:37

Kakmonstret skrev:http://www.aftonbladet.se/debatt/article7130285.ab

En fråga jag också ställer mig, varför vill Socialdemokratiska arbetarpartiet se till att folk blir utan jobb?

RC förstörde den förra tråden (ovanligt).

Och du känner dig fullt frisk kakmonster, Thors verkar ju rena stjärskottet jämnfört med dig.

Bara att hålla med X! Om Red C att han bara orkar dra kortbrallorna på dom fjunmustachprydda så kallade högerdebbatörerna för att dom ideligen förlorar allt och går på personsangrepps spåret.
    Är detta högerns valmanskår som producerar dessa inlägg härinne skulle jag tro att dom tar avstånd ifrån domsamma freaken.
    //berra
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 17:38

Nu kom bussförarberra in i leken. Bara 18 timmar sen berra.

Godmorgon, smakade kaffet gott idag?
    x-medborgare

Inlägg  x-medborgare 2010-05-15, 17:38

Kakmonstret skrev:Ni lever som i Orwells 1984 där man inte vet vem Storebror är rent fysiskt, om Storebror ens är en person.

RC har förgiftat era hjärnor och slagit era barn.

Det är en fantasi en bok... märkligt att du inte kan skilja på verklighet och saga Very Happy
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2010-05-15, 17:40

Kakmonstret skrev:Jaså, du kanske blev avsatt när din strategi att mobba ut Kakmonstret misslyckades. Inte en enda tråd har du lyckats nolla, din nolla.

Att du känner dig misslyckad i livet kakan ska du inte lasta oss andra för ryck upp klipp dig skaffa dig ett redigt jobb, du kanske kan sälja glass med den misslyckade ekonomen bh/redalert el jobba svart med tjyven gustavander han är ju ett proffs på det!
    //berra
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 17:41

Jag har ett redigt jobb, men ni skulle bli rädda om jag talar om var jag jobbar någonstans, so better to be quiet Smile
    formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2010-05-15, 17:46

Kakmonstret skrev:Jag har ett redigt jobb, men ni skulle bli rädda om jag talar om var jag jobbar någonstans, so better to be quiet Smile
    Ta du och prova om nycklarna man gav dig passar någonstans Very Happy
    x-medborgare

Inlägg  x-medborgare 2010-05-15, 17:47

Kakmonstret skrev:Jag har ett redigt jobb, men ni skulle bli rädda om jag talar om var jag jobbar någonstans, so better to be quiet Smile

Eller så är du rädd för att "kåren" ska behöva skämmas.. Cool Cool
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2010-05-15, 17:48

Patieiens på Säters sjukhus är inget jobb har du inte fått det bekräftat.
    //berra
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 17:50

nu försökte du dig på ett ord som verkligen var för svårt att stava.

Menade du patiens eller patient? Smile
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2010-05-15, 17:55

Kakmonstret skrev:nu försökte du dig på ett ord som verkligen var för svårt att stava.

Menade du patiens eller patient? Smile

Kortspelet givetvis efter som du är en hal joker.
    //berra
    Andemeningen.
    Kakmonstret
    Kakmonstret

Inlägg  Kakmonstret 2010-05-15, 17:58

Jag brukar lägga idioten Smile
    berralarzon
    berralarzon

Inlägg  berralarzon 2010-05-15, 18:00

Kakmonstret skrev:Jag brukar lägga idioten Smile

Att du lägger dig behöver du inte delge oss räcker med...
    //berra

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 05:10