Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+2
Infra
PE Dal
6 posters

Påhoppande

PE Dal
    PE Dal

Antal inlägg : 1127

Påhoppande Empty Påhoppande

Inlägg  PE Dal 2010-05-11, 03:05

"http://www.expressen.se/Nyheter/1.1983512/politiker-greps-for-planering-av-kidnappning

En länk och ett oförvitligt påhopp i debatten "smutskastning" av de med annorlunda samhällssyn.
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Påhoppande Empty Sv: Påhoppande

Inlägg  Infra 2010-05-11, 03:22

Total förnekelse! silent
    PE Dal
    PE Dal

Antal inlägg : 1127

Påhoppande Empty Blunda länge

Inlägg  PE Dal 2010-05-11, 03:37

"""Total förnekelse"""

Rätt inställning Infra må jag medge,.......
    Infra
    Infra

Antal inlägg : 29644

Inlägg  Infra 2010-05-11, 03:40

PE Dal skrev:"""Total förnekelse"""

Rätt inställning Infra må jag medge,.......

Very Happy
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2010-05-11, 10:01

Oj, gjorde han detta för att han är sosse, eller kan det vara så att det inte var något som har med politik att göra?

men visst, det är ju så populärt från båda hållen med sådan stil att alltid blanda in vilken sida brottslingen finns på....

eg skulle vi ha on omröstning om vad vi tycker om att blanda in politik i brottsligheten...
    att alltid påtala vilken politisk åsikt vederbörande har, eller helt enkel se det som det är, en mänsklig svaghet.

och Martin, ska du skälla på mig nu igen, du hittar SÄKERT något du kan kasta......
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Antal inlägg : 8085

Inlägg  R.O.F.L 2010-05-11, 10:57

Sniperace skrev:Oj, gjorde han detta för att han är sosse, eller kan det vara så att det inte var något som har med politik att göra?

men visst, det är ju så populärt från båda hållen med sådan stil att alltid blanda in vilken sida brottslingen finns på....

eg skulle vi ha on omröstning om vad vi tycker om att blanda in politik i brottsligheten...
    att alltid påtala vilken politisk åsikt vederbörande har, eller helt enkel se det som det är, en mänsklig svaghet.

och Martin, ska du skälla på mig nu igen, du hittar SÄKERT något du kan kasta......

suck och stön, opolitiske Snippan i demokratins namn. Dgas att komma ut ur garderoben och visa sin blå lösnäsa.

Leve Mona Sahlin
    Leve Rödgröna

Så brukar det låta va?
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-05-11, 10:58

R.O.F.L skrev:
    Sniperace skrev:Oj, gjorde han detta för att han är sosse, eller kan det vara så att det inte var något som har med politik att göra?

suck och stön, opolitiske Snippan i demokratins namn. Dgas att komma ut ur garderoben och visa sin blå lösnäsa.

Leve Mona Sahlin
    Leve Rödgröna

Så brukar det låta va?

ungefär så ja.......
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Inlägg  R.O.F.L 2010-05-11, 11:05

Sniperace skrev:
    R.O.F.L skrev:

Leve Mona Sahlin
    Leve Rödgröna

Så brukar det låta va?

ungefär så ja.......

Hahahahahaha Smile
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Inlägg  MartinLindgren 2010-05-11, 11:28

Ha,ha,ha tillbaka grabbar, jättekul att höra grabbar som Snappe och Rofl garva, men dom är väl lyckliga över att ha fått i sig tillräckligt med varandras skit!

Undrar om skitätarna garvar för dom är glada eller mätta,och bruna runt trutarna?

Okey att vi står långt ifrån varandra Snappe & Rofl, men det beror på att jag inte käkar skit som ni två gör!
    R.O.F.L
    R.O.F.L

Inlägg  R.O.F.L 2010-05-11, 11:33

MartinLindgren skrev:Ha,ha,ha tillbaka grabbar, jättekul att höra grabbar som Snappe och Rofl garva, men dom är väl lyckliga över att ha fått i sig tillräckligt med varandras skit!

Undrar om skitätarna garvar för dom är glada eller mätta,och bruna runt trutarna?

Okey att vi står långt ifrån varandra Snappe & Rofl, men det beror på att jag inte käkar skit som ni två gör!

55 åriga martin är i sitt esse och inget blir sagt eller debatterat.

Och allt spårar ur i en Orgie av personangrepp och fokusbyten alá martin.
    lol! lol!
    Sniperace
    Sniperace

Inlägg  Sniperace 2010-05-11, 11:36

MartinLindgren skrev:Ha,ha,ha tillbaka grabbar, jättekul att höra grabbar som Snappe och Rofl garva, men dom är väl lyckliga över att ha fått i sig tillräckligt med varandras skit!

JAg tror inte du vet mycket om vad jag äter, men du vet MYCKET om hur du ska kasta skit, det har du tränat mycket på eller hur?

att du kan få så mycket skit ur dig för att kasta på åsiktsmotståndare det förvånar mig, du kan ju inte ha tid till annat än att just skita eller hur? Very Happy

men till frågan, hur ställde du dig till inlägget där jag gav min syn på saken, är det så att du tycker jag ska komma ur garderoben osv och att det var en riktig blå intställning osv?

att skiten skulle komma DET visste vi ju alla så du gjorde inte någon förvånad!!

men kom igen nu och försök debattera just sakfrågan om du kan.....

klarar du inte av det så kasta lite mer skit bara, så ska du se hur dina aggressioner lättar för stunden....
    SiP
    SiP

Antal inlägg : 4427

Inlägg  SiP 2010-05-11, 14:16

Martins favoritfilm som han sitter och rycker i skinbiten till....

Påhoppande 3652

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 18:54