Sniperace 2010-05-11, 11:36
MartinLindgren skrev:Ha,ha,ha tillbaka grabbar, jättekul att höra grabbar som Snappe och Rofl garva, men dom är väl lyckliga över att ha fått i sig tillräckligt med varandras skit!
Undrar om skitätarna garvar för dom är glada eller mätta,och bruna runt trutarna?
Okey att vi står långt ifrån varandra Snappe & Rofl, men det beror på att jag inte käkar skit som ni två gör!
JAg tror inte du vet mycket om vad jag äter, men du vet MYCKET om hur du ska kasta skit, det har du tränat mycket på eller hur?
att du kan få så mycket skit ur dig för att kasta på åsiktsmotståndare det förvånar mig, du kan ju inte ha tid till annat än att just skita eller hur?
men till frågan, hur ställde du dig till inlägget där jag gav min syn på saken, är det så att du tycker jag ska komma ur garderoben osv och att det var en riktig blå intställning osv?
att skiten skulle komma DET visste vi ju alla så du gjorde inte någon förvånad!!
men kom igen nu och försök debattera just sakfrågan om du kan.....
klarar du inte av det så kasta lite mer skit bara, så ska du se hur dina aggressioner lättar för stunden....