Såååå dum kan du inte vara...
Jo Dao, så korkad ÄR forumhögern...
Såååå dum kan du inte vara...
dao redclown foliet, någon av de röda psykona får gärna förklara vad Greklands misshushållning och leverne över sina tillgångar just har med valutan att göra.
Mäter intelligens i "grekisk" valuta..
Dao skrev:redalert skrev:Vad har valutan med grekernas misshushållning i ekonomin att göra?
Utgår från att du skämtar här... Såååå dum kan du inte vara...
Vi skattebetalare står för säkerhetenx-medborgare skrev:Var är säkerheten för dessa pengar..
x-medborgare skrev:Ja ekonomi... på det planet hum.. Men min spontana reaktion bli tacka gud för att vi inte har euro just nu... Oavsett skälen till krisen i grekland. (vilket jag tror beror på flera faktorer än en) Så är jag glad att vi inte har denna valuta..
Fattar inte heller hur man kan "skapa" dessa jätte lån... Var är säkerheten för dessa pengar..
redalert skrev:x-medborgare skrev:Ja ekonomi... på det planet hum.. Men min spontana reaktion bli tacka gud för att vi inte har euro just nu... Oavsett skälen till krisen i grekland. (vilket jag tror beror på flera faktorer än en) Så är jag glad att vi inte har denna valuta..
Fattar inte heller hur man kan "skapa" dessa jätte lån... Var är säkerheten för dessa pengar..
Så vad har Greklands ekonomiska problem med valutan att göra snälla berätta!
Jag kan naturligtvis både förklara och stå för mina åsikter och teorier. Dina fantasier om desamma tar jag dock inget som helst ansvar för. Detta har jag upplyst dig om i flera år nu, så var snäll och försök förstå.RedMentalCase skrev:Om du inte kan förklara dina egna tokateorier, låt bli då, men sluta att snacka skit när du sitter där inträngd i din röda döda hörna !
Detta har du fått förklarat för dig ett antal gånger, från ett antal håll. Låt bli att översätta allt med fantasigeneratorn så kanske du så småningom förstår.RedMentalCase skrev:dao redclown foliet, någon av de röda psykona får gärna förklara vad Greklands misshushållning och leverne över sina tillgångar just har med valutan att göra.
formsvackan skrev:Detta har du fått förklarat för dig ett antal gånger, från ett antal håll. Låt bli att översätta allt med fantasigeneratorn så kanske du så småningom förstår.RedMentalCase skrev:dao redclown foliet, någon av de röda psykona får gärna förklara vad Greklands misshushållning och leverne över sina tillgångar just har med valutan att göra.
x-medborgare skrev:Vad håller ni på med här??? Mäter intelligens i "grekisk" valuta... ingen bra utdelning just nu..
???RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Detta har du fått förklarat för dig ett antal gånger, från ett antal håll. Låt bli att översätta allt med fantasigeneratorn så kanske du så småningom förstår.RedMentalCase skrev:dao redclown foliet, någon av de röda psykona får gärna förklara vad Greklands misshushållning och leverne över sina tillgångar just har med valutan att göra.
lol
"från annat håll..."
lol
Infra skrev:Enligt DN ökar nu sjuktalen igen.
Det höll inte längre än hit att putsa sjukstatistiken på artificiell väg.
Skall bli spännande att se hur brant ökningen blir ju mer vi närmar oss
valet.
I nätupplagan av DN kan jag inte hitta någon artikel
men i papperstidningen står det på "Nyheter" sidan 9.
Detta är min källhänvisning!
ericTheDog skrev:Infra skrev:Enligt DN ökar nu sjuktalen igen.
Det höll inte längre än hit att putsa sjukstatistiken på artificiell väg.
Skall bli spännande att se hur brant ökningen blir ju mer vi närmar oss
valet.
I nätupplagan av DN kan jag inte hitta någon artikel
men i papperstidningen står det på "Nyheter" sidan 9.
Detta är min källhänvisning!
Att hålla sjuktalen i schack kräver ett konstant hårt arbete.
RedMentalCase skrev:Cancersjukdom innebär ju knappast en dödsdom eller sängliggande per automatik, jag känner en rad cancersjuka som arbetar, och de gjorde det även under det förra rödgröna styret.
Så vart vill ni komma med er kommunskitiska dagisdravel ?
x-medborgare skrev:RedMentalCase skrev:Cancersjukdom innebär ju knappast en dödsdom eller sängliggande per automatik, jag känner en rad cancersjuka som arbetar, och de gjorde det även under det förra rödgröna styret.
Så vart vill ni komma med er kommunskitiska dagisdravel ?
Läs och begrunda och rösta rött.. Det finns alltid undantag det är undantagen som lider av eran häsynslösa jakt på fuskaren.