Ni som anklagar bl,a Redcloud för att han skulle drivit blåfront till självmord kan ju bara gå in på Expressen! han dyker upp där under namnet Purgatorized han brukar sannorligt gå in här och kika också för att ställa till det genom sina kombatanter! jag är glad att han håller sig härifrån med sitt spammande! ni som anklagar Redcloud med så grova anklagelser och förtal bör be om ursäkt! det är straffbart att hålla på som ni gör! det håller nog tom Dao med om!
4 posters
blåfront = Purgatorized
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 2
Sv: blåfront = Purgatorized
Redvictory skrev:Ni som anklagar bl,a Redcloud för att han skulle drivit blåfront till självmord kan ju bara gå in på Expressen! han dyker upp där under namnet Purgatorized han brukar sannorligt gå in här och kika också för att ställa till det genom sina kombatanter! jag är glad att han håller sig härifrån med sitt spammande! ni som anklagar Redcloud med så grova anklagelser och förtal bör be om ursäkt! det är straffbart att hålla på som ni gör! det håller nog tom Dao med om!
Lugn RV. Det är ingen som tror dom. Du vet; ont krut och allt det där.
Lillthor överlever oss nog allihop. Men visst är det skönt att han håller
sig härifrån. Oops; det där sista kanske jag aldrig skulle ha sagt.
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 3
Redvictory skrev:Ni som anklagar bl,a Redcloud för att han skulle drivit blåfront till självmord kan ju bara gå in på Expressen! han dyker upp där under namnet Purgatorized han brukar sannorligt gå in här och kika också för att ställa till det genom sina kombatanter! jag är glad att han håller sig härifrån med sitt spammande! ni som anklagar Redcloud med så grova anklagelser och förtal bör be om ursäkt! det är straffbart att hålla på som ni gör! det håller nog tom Dao med om!
Om de ber om ursäkt, så måste jag skaffa hjärtmedicin att ha bredvid datorn utipåfallatt
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 4
Talar man om trollen så dansar de i farstun!
Så lägg av med blåfjant-trådar. Han kan tro att vi saknar honom.... Och det gör vi INTE!!
Så lägg av med blåfjant-trådar. Han kan tro att vi saknar honom.... Och det gör vi INTE!!
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 5
Regndrottning skrev:Talar man om trollen så dansar de i farstun!
Word