theward 2010-05-03, 06:39
x-medborgare skrev: theward skrev: Dao skrev: theward skrev:Även om jag i sak håller med dig.
Så är forumet kört om inte...dessa högerhaverister försvinner.
De vill inte debattera det är den sorgliga sanningen...
Det spelar liksom ingen roll hur mkt man än försöker, så är de inget bättre än då.
Det borde du väl ha märkt för längesedan...????????
Så forumet förblir antingen ett "skitforum" eller så byts de värsta medlemmarna ut och det tillkommer några som har vettet i behåll
Om det blir ett "skitforum" eller inte beror på oss alla! Det blir vad vi gör det till!
Jag vet att flera högerdebattörer bara är här för att förstöra. Även om dktjdswxnbkdhjrdp också har betett sig dåligt, har han ändå lagt in vissa sakargument också!
Ge tillbaks när han beter sig dåligt, om ni nu gillar detta - men ge alla som lägger in sakargument en CHANS, åtminstone!
Vilka menar du lägger in sakargument?
Dao, jag tror nog du får hitta ett annat forum om du ska få riktiga sunda diskutioner...
Lägg mao inget större hopp på detta forum, det gör iaf inte jag
Man får inte vara naiv, man måste vara realist
Men forumet kan bli vad vi gör det till... lämmnar man dumheterna åt sidan så tröttnar folk.. Nu vet jag att min näbb är rätt vass i bland. Men jag håller mig ifrån de värsta formerna av debatt..
Problemet ligger inte bara i det man själv gör eller inte gör.
Vore det så enkelt vore problemet snart löst.
Har själv resonerat likt DAO, länge och väl.
Men även de personer som försökt debattera, varit civilserad, måste ju ha märkt att man ändå får en massa skit och de som vill förstör, fortsätter iaf att förstöra oavsett.
Man kan likna det vid barnuppfostran, väldig få barn lyssnar bara på ord, någon form av bestraffningar/belöning måste till för att skapa bra individer av dem i slutändan.
Hela felet på detta forum ligger på bristen på moderering helt enkelt..
Det behövs en mamma/pappa som säger til på skarpen och sätter normerna helt enkelt
Problemet med det är ju att många verkar sakna förmåga att se rätt/fel, samt ta på sig del av skulden...
Så antingen blir modereraren anklagad för att vara kommunist, eller högersvin
Skulle även funka om fler hade kurage nog att säga til sina "egna"....
Detta händer för sällan och på högersidan är det i princip enn obefintligt företelse