Jag lade genast märke till att Kung Mikael av Rumänien inte stod på listan, kanske han själv anser att han är för gammal, ty han är född 1921. Dock är Rumäniens kronprinsessa, Hennes Kungliga Höghet Margarita av Rumänien med gemål bjuden.
5 posters
Hurra för alla kungliga bröllopsgäster :)
Kakmonstret- Antal inlägg : 4120
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
Massor av regn var det du hoppades på va?
kakan dansar regndans med brallorna nere, och gnisslar vidare med sin kakofån!
kakan dansar regndans med brallorna nere, och gnisslar vidare med sin kakofån!
Hurra för Martin
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Kakmonstret skrev:Jag lade genast märke till att Kung Mikael av Rumänien inte stod på listan, kanske han själv anser att han är för gammal, ty han är född 1921. Dock är Rumäniens kronprinsessa, Hennes Kungliga Höghet Margarita av Rumänien med gemål bjuden.
Ledsen över att inte blivit bjuden själv ??.... Du och Anna Anka
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Hurra för Martin
Absolut, till skillnad från högerpatrasket här inne är han en riktig människa med hjärtat på rätt ställe.
Nej, jag är inte ledsen att inte ha blivit bjuden.
Jag är nöjd med att stå och titta på kortegen m.m. utanför.
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Hur många väktare måste du ha med dig på permissionen ?
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
F.I.S.T skrev:Kakmonstret skrev:Jag lade genast märke till att Kung Mikael av Rumänien inte stod på listan, kanske han själv anser att han är för gammal, ty han är född 1921. Dock är Rumäniens kronprinsessa, Hennes Kungliga Höghet Margarita av Rumänien med gemål bjuden.
Ja inne på Expressen i dag så kan man få höra att Anna Anka vill att kungen ska bjuda in henne till bröllopet. Vad patetisk denna Anna är! Blivit känd för att hon var gift med en kändis samt detta löjliga program om Holliwoodfruar... Tänk att det finns dom som tycker att dessa fruar lever intressanta liv... Jag skulle inte vilja byta med dom...
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:Kakmonstret skrev:Jag lade genast märke till att Kung Mikael av Rumänien inte stod på listan, kanske han själv anser att han är för gammal, ty han är född 1921. Dock är Rumäniens kronprinsessa, Hennes Kungliga Höghet Margarita av Rumänien med gemål bjuden.
Ja inne på Expressen i dag så kan man få höra att Anna Anka vill att kungen ska bjuda in henne till bröllopet. Vad patetisk denna Anna är! Blivit känd för att hon var gift med en kändis samt detta löjliga program om Holliwoodfruar... Tänk att det finns dom som tycker att dessa fruar lever intressanta liv... Jag skulle inte vilja byta med dom...
Jag har funnit det för att vara sant följande:
Det finns inga fattigare människor än den typ Anna Anka tillhör.
DE som är rika ekonomiskt är ofta fattiga själsligt, ty de har inga vänner, och ingen solidaritet.
De som är fattiga ekonomiskt är ofta rika själsligt, ty de vet av att det är gott att dela med sig av det man har.
ANNA2LINK- Antal inlägg : 10893
F.I.S.T skrev:ANNA2LINK skrev:F.I.S.T skrev:Kakmonstret skrev:Jag lade genast märke till att Kung Mikael av Rumänien inte stod på listan, kanske han själv anser att han är för gammal, ty han är född 1921. Dock är Rumäniens kronprinsessa, Hennes Kungliga Höghet Margarita av Rumänien med gemål bjuden.
Jag har funnit det för att vara sant följande:
Det finns inga fattigare människor än den typ Anna Anka tillhör.
DE som är rika ekonomiskt är ofta fattiga själsligt, ty de har inga vänner, och ingen solidaritet.
De som är fattiga ekonomiskt är ofta rika själsligt, ty de vet av att det är gott att dela med sig av det man har.
Ja sant... Anna är nog inte speciellt lycklig och vill bara tjäna pengar på att hon lämnar ut sig själv.