Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+7
Regndrottning
Secrist
PE Dal
Sossar ee lata
x-medborgare
lazy
RedCloud
11 posters

    rödgröna ÖKAR försprånget

    dktjdswxnbkdhjrdp
    dktjdswxnbkdhjrdp


    Antal inlägg : 163
    Join date : 10-04-25

    rödgröna ÖKAR försprånget - Sida 2 Empty Sv: rödgröna ÖKAR försprånget

    Inlägg  dktjdswxnbkdhjrdp 2010-04-29, 23:07

    bensin skat höja var år,,,så varit länge,,,röd grön fort säta deta ut över 49 öre,,,inte glöma moms
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata


    Antal inlägg : 5378
    Join date : 09-12-18

    rödgröna ÖKAR försprånget - Sida 2 Empty Lilla gumman (regndrottning)

    Inlägg  Sossar ee lata 2010-04-29, 23:08

    Du är lite dum och förstår ingenting, så somna om lilla vän Very Happy
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    rödgröna ÖKAR försprånget - Sida 2 Empty Skatt

    Inlägg  Secrist 2010-04-29, 23:11

    Nej, de har ju redan höjt bensinskatten.....

    Japp, med ca 20 öre. Vilket kompenserades med råge med jobbskatteavdraget och sänkt skatt för pensionärerna.
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    rödgröna ÖKAR försprånget - Sida 2 Empty Sv: rödgröna ÖKAR försprånget

    Inlägg  F.I.S.T 2010-04-29, 23:14

    Secrist skrev:Nej, de har ju redan höjt bensinskatten.....

    Japp, med ca 20 öre. Vilket kompenserades med råge med jobbskatteavdraget och sänkt skatt för pensionärerna.

    Sänkt skatt för pensionärerna ... ja det gäller att trolla till det med ord för att verka rättvisa....
    Och vad gäller bensinpriserna/oljan, tror Secrist att de kommer bli lägre i framtiden när oljan sinar ??....
    dktjdswxnbkdhjrdp
    dktjdswxnbkdhjrdp


    Antal inlägg : 163
    Join date : 10-04-25

    rödgröna ÖKAR försprånget - Sida 2 Empty Sv: rödgröna ÖKAR försprånget

    Inlägg  dktjdswxnbkdhjrdp 2010-04-29, 23:25

    olja dyr varför höj skat ???
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    rödgröna ÖKAR försprånget - Sida 2 Empty Sv: rödgröna ÖKAR försprånget

    Inlägg  MartinLindgren 2010-04-29, 23:38

    Samtidigt tror ju jag att höra och se madame Lazy & moderatsrasisten S-ee-L sitta och skita i kors och yla i högan sky ökar säkert avståndet ändå mer! drunken rendeer
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    rödgröna ÖKAR försprånget - Sida 2 Empty Bensin

    Inlägg  Secrist 2010-04-29, 23:40

    Sänkt skatt för pensionärerna ... ja det gäller att trolla till det med ord för att verka rättvisa....
    Och vad gäller bensinpriserna/oljan, tror Secrist att de kommer bli lägre i framtiden när oljan sinar ??....


    Tror knytis att bensinpriset blir lägre om man höjer skatterna?
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    rödgröna ÖKAR försprånget - Sida 2 Empty Sv: rödgröna ÖKAR försprånget

    Inlägg  F.I.S.T 2010-04-29, 23:46

    Secrist skrev:Sänkt skatt för pensionärerna ... ja det gäller att trolla till det med ord för att verka rättvisa....
    Och vad gäller bensinpriserna/oljan, tror Secrist att de kommer bli lägre i framtiden när oljan sinar ??....


    Tror knytis att bensinpriset blir lägre om man höjer skatterna?

    Jag ser att du svarade inte på min fråga... men jag börjar bli van... du varken står för dina åsikter eller kommer med nåt annat än att motparten ska bevisa saker. Själv är Secrist inte nödgad att svara för nånting...

    Jag tror att det kommer in mer pengar till staten som kan fördelas bättre och rättvisare än Alliansen kan.
    Och jag tror att bensinpriset kommer gå upp oavsett vad Sverige gör med skatterna.
    Och som MW sade ... så är det viktigt att redan nu börja övergången till alternativa energikällor och drivmedel...

    Detta är bara den ekonomiska delen, samt frågan om tillgång och efterfråga...
    Sen en aspekt som väger "Blytungt" är själva miljön, som Alliansen ser som nåt rätt oviktigt, men jag ser som en av de viktigaste frågorna i politiken tillsammans med jobb, och bättre sjukvård.

    Försök svara på nån fråga nån gång själv, inte bara ställa dem....
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    rödgröna ÖKAR försprånget - Sida 2 Empty Sv: rödgröna ÖKAR försprånget

    Inlägg  redalert 2010-04-30, 00:33

    F.I.S.T skrev:
    Secrist skrev:Sänkt skatt för pensionärerna ... ja det gäller att trolla till det med ord för att verka rättvisa....
    Och vad gäller bensinpriserna/oljan, tror Secrist att de kommer bli lägre i framtiden när oljan sinar ??....


    Tror knytis att bensinpriset blir lägre om man höjer skatterna?

    Jag ser att du svarade inte på min fråga... men jag börjar bli van... du varken står för dina åsikter eller kommer med nåt annat än att motparten ska bevisa saker. Själv är Secrist inte nödgad att svara för nånting...

    Jag tror att det kommer in mer pengar till staten som kan fördelas bättre och rättvisare än Alliansen kan.
    Och jag tror att bensinpriset kommer gå upp oavsett vad Sverige gör med skatterna.
    Och som MW sade ... så är det viktigt att redan nu börja övergången till alternativa energikällor och drivmedel...

    Detta är bara den ekonomiska delen, samt frågan om tillgång och efterfråga...
    Sen en aspekt som väger "Blytungt" är själva miljön, som Alliansen ser som nåt rätt oviktigt, men jag ser som en av de viktigaste frågorna i politiken tillsammans med jobb, och bättre sjukvård.

    Försök svara på nån fråga nån gång själv, inte bara ställa dem....

    Politiker har alldeles för mycket att fördela sinsemellan redan nu! affraid
    PE Dal
    PE Dal


    Antal inlägg : 1127
    Join date : 09-03-20
    Ort : Ett fullständigt S dominerat

    rödgröna ÖKAR försprånget - Sida 2 Empty Facit

    Inlägg  PE Dal 2011-01-03, 22:58

    RedCloud skrev:Med risk att blåtrollen får hjärtsnörp....

    I Sentios aprilmätning leder de rödgröna med drygt fem procentenheter.

    http://redir.opoint.com/?url=http://nyheter24.se/maktkamp24/374506-rodgrona-okar-forsprang&OpointData=b7e57f3b304ccd5f4d30dd2274ff5951JmlkX3NpdGU9MTgzNDgmaWRfYXJ0aWNsZT01Mzc0NSZpZF91c2VyPTE0MTEmaWRfYXBwbGljYXRpb249MTAwMDAwOCZpZF9wYXJ0bmVyPTImbGFuZz1ubyZtb249MSZtYXRjaGVzPSJzZW50aW8iNCAiU2VudGlvcyI1


    S 33,4 + 1,3, Mp 10.8 + 2.0 B 5,0 -0,3 = 49,2 och 175 mandat = EGEN MAJORITET

    M 28,5 + 0.5 Fp 6,3 -0,1 C 4,8 - 0,3 Kd 4,2 - 0,1 och 156 mandat

    Sd 5,0 och 18 mandat.

    Då går beslutsamhetens friska fläkt i eftertankens kranka blekhet över!!!!
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    rödgröna ÖKAR försprånget - Sida 2 Empty Sv: rödgröna ÖKAR försprånget

    Inlägg  redalert 2011-01-03, 23:30

    PE Dal skrev:
    RedCloud skrev:Med risk att blåtrollen får hjärtsnörp....

    I Sentios aprilmätning leder de rödgröna med drygt fem procentenheter.

    http://redir.opoint.com/?url=http://nyheter24.se/maktkamp24/374506-rodgrona-okar-forsprang&OpointData=b7e57f3b304ccd5f4d30dd2274ff5951JmlkX3NpdGU9MTgzNDgmaWRfYXJ0aWNsZT01Mzc0NSZpZF91c2VyPTE0MTEmaWRfYXBwbGljYXRpb249MTAwMDAwOCZpZF9wYXJ0bmVyPTImbGFuZz1ubyZtb249MSZtYXRjaGVzPSJzZW50aW8iNCAiU2VudGlvcyI1


    S 33,4 + 1,3, Mp 10.8 + 2.0 B 5,0 -0,3 = 49,2 och 175 mandat = EGEN MAJORITET

    M 28,5 + 0.5 Fp 6,3 -0,1 C 4,8 - 0,3 Kd 4,2 - 0,1 och 156 mandat

    Sd 5,0 och 18 mandat.

    Då går beslutsamhetens friska fläkt i eftertankens kranka blekhet över!!!!

    Som synes är det andra tongångar på den röde clownen och hans kumpaner idag! Laughing lol!

    Sponsored content


    rödgröna ÖKAR försprånget - Sida 2 Empty Sv: rödgröna ÖKAR försprånget

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-16, 11:58