Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


5 posters

    Kommunistvitsar

    Kakmonstret
    Kakmonstret


    Antal inlägg : 4120
    Join date : 09-02-18
    Age : 48

    Kommunistvitsar Empty Kommunistvitsar

    Inlägg  Kakmonstret 2009-04-21, 22:27

    Den gamle kommunistledaren Breznjev dog och hamnade förstås i helvetet. Väl där nere hamnade han direkt på en rundvandring med djävulen för att få möjlighet att välja sitt eget straff. Han fick se hur Stalin kokades i olja och piskades på samma gång. I ett annat rum misshandlades Lenin av två jättelika gorillor. I det tredje rummet låg Chrustjev och älskade med Marilyn Monroe.
    - Jag tror jag tar det här straffet.
    - Det ska du få, sade djävulen. Men det är inte Chrustjevs straff, det är Marilyn Monroes!




    En vacker kommunist-kvinna körde sin bil genom en öde del av Texas när motorn lade av och det blev tvärstopp. En indian kom ridande och erbjöd kvinnan att sitta upp bakom honom för en ritt till närmaste stad. Det blev en lugn färd bortsett från att indianen var femte minut ropade ut ett "Yahoo", så att det ekade bland bergen. Väl inne i staden lämnade indianen kvinnan vid en bensinstation med ett sista "Yahoo". Servicemannen undrade vad kvinnan gjort för att få indianen så uppspelt?
    - Ingenting. Jag bara satt bakom honom med armarna runt midjan och höll i sadelhornet för att inte ramla av.
    - Damen lilla, indianer använder inte sadel!



    Mitt under en bordtennisturnering upptäckte tävlingsledningen att det stod två kommunistgrabbar på var sin sida av ett pingisbord precis som alla andra, fast med det lilla undantaget att de runkade frenetiskt! En tävlingsledare rusade förstås dit och undrade argt vad tusan dem höll på med.
    - Det enda vi klarar av att spela är fickpingis, svarade kommunisterna.

    (något som Lasse Långfinger också gör)


    Två kommunister står utanför ett horhus. De bankar på dörren, Madame öppnar.
    - Vad ville ni?
    - Vi ville komma in, säger kommunisterna.
    - Hur mycket pengar har ni?
    - Vi har tillsammans 250 kr.
    - För 250 kr kan ni suga av varandra, säger Madame och stänger dörren.
    Efter ett tag bankas på dörren igen.
    Madame öppnar.
    - Vad vill ni nu?
    - Var ska vi betala, undrar kommunisterna.
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Kommunistvitsar Empty Sv: Kommunistvitsar

    Inlägg  x-medborgare 2009-04-22, 17:12

    Ja du ser vad ärliga kommunisterna är dom vill ju iallafall betala förstg till skillnad mot moderaterna Very Happy
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Kommunistvitsar Empty På östblockets tid

    Inlägg  blueheaven 2009-04-22, 17:20

    Var ligger världens största teater?

    I tjekoslovakien.

    Jasså hurså?

    Huvudscenen ligger i Prag och sufflören sitter i Moskva!
    avatar
    blueheaven


    Antal inlägg : 5228
    Join date : 09-02-17

    Kommunistvitsar Empty Sv: Kommunistvitsar

    Inlägg  blueheaven 2009-04-22, 22:38

    x-medborgare skrev:Ja du ser vad ärliga kommunisterna är dom vill ju iallafall betala förstg till skillnad mot moderaterna Very Happy

    Nog betalar jag för mig alltid och för kommunisterna som inte vill jobba!
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Kommunistvitsar Empty Så du betalar inte för högerpacket som tex nolltaxerar

    Inlägg  theward 2009-04-22, 22:41

    blueheaven skrev:
    x-medborgare skrev:Ja du ser vad ärliga kommunisterna är dom vill ju iallafall betala förstg till skillnad mot moderaterna Very Happy

    Nog betalar jag för mig alltid och för kommunisterna som inte vill jobba!

    och som inte vill jobba???

    Är det så enkelt, vill jag att mina skattekronor bara ska gå till vänstersidan och den vettiga högern Wink
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Kommunistvitsar Empty Sv: Kommunistvitsar

    Inlägg  Sniperace 2009-04-23, 09:19

    TYcker det mesta var smaklöst och utan ordentlig förankring'
    Den gamle kommunistledaren Breznjev dog och hamnade förstås i helvetet. Väl där nere hamnade han direkt på en rundvandring med djävulen för att få möjlighet att välja sitt eget straff. Han fick se hur Stalin kokades i olja och piskades på samma gång. I ett annat rum misshandlades Lenin av två jättelika gorillor. I det tredje rummet låg Chrustjev och älskade med Marilyn Monroe.
    - Jag tror jag tar det här straffet.
    - Det ska du få, sade djävulen. Men det är inte Chrustjevs straff, det är Marilyn Monroes!

    denna var en bra.....
    Var ligger världens största teater?

    I tjekoslovakien.

    Jasså hurså?

    Huvudscenen ligger i Prag och sufflören sitter i Moskva!

    Och även denna, men de andra ser jag som skräp där man kunde ersätta kommunist med vad annat som helst.

    Jag har en gammal

    Greta Garbo var på besök hos Crusse och satt och samtalade över en kopp kaffe, varpå Crusse sa till henne att hon berörde honom så mycket att hon kunde få en önskan uppfylld av honom, hon tänkte till och hennes önskan blev, "Jag önskar att du öppnar upp gränserna under EN enda dag"
    Då svarade Crusse, ahaaa, du vill vara ENSAM med mig!

    Sponsored content


    Kommunistvitsar Empty Sv: Kommunistvitsar

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 14:40