Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

4 posters

Ser att BLarzon är orolig för min existens

Kakmonstret
    Kakmonstret

Antal inlägg : 4120

Ser att BLarzon är orolig för min existens Empty Ser att BLarzon är orolig för min existens

Inlägg  Kakmonstret 2010-04-24, 11:02

Lyfter på hatten och tackar Smile

Nej, jag har inte försvunnit. Idioten RedCloud har inte lyckats mobba ut mig från forumet.

Jag har haft mycket att göra på jobbet, avslutade mitt gamla arbete förra veckan, och genom mycket goda referenser och rekommendationer behövde jag aldrig bli arbetslös utan har nu börjat på ett nytt jobb. Smile

Hans majestät Konungen kommer lösa alla problem inom den Kungliga familjen Smile

Gud bevare Konungen!
    RedCloud
    RedCloud

Antal inlägg : 23039

Ser att BLarzon är orolig för min existens Empty Sv: Ser att BLarzon är orolig för min existens

Inlägg  RedCloud 2010-04-24, 11:25

Hans majestät Konungen kommer lösa alla problem inom den Kungliga familjen
    Gud bevare Konungen!

Han har ju väldigt bra städhjälp, Knugen.

Senast ändrad av RedCloud den 2010-04-24, 15:23, ändrad totalt 1 gång
    MartinLindgren
    MartinLindgren

Antal inlägg : 15685

Ser att BLarzon är orolig för min existens Empty Sv: Ser att BLarzon är orolig för min existens

Inlägg  MartinLindgren 2010-04-24, 11:32

Trams kakan, ingen försöker mobba ut dig från forumet,det är ditt samvete som talar,

Men ni blåingar har ju gjort till ert varumärke att skylla allt på andra! Twisted Evil
    theward
    theward

Antal inlägg : 6709

Inlägg  theward 2010-04-24, 11:33

RedCloud skrev:
    Hans majestät Konungen kommer lösa alla problem inom den Kungliga familjen
    Gud bevare Konungen!

Han har ju väldigt bra städhjälp, Knugen.

Fy skäms att förstöra en så fin bild på en kvinna, på detta sätt ;P

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 20:52