http://www.expressen.se/Nyheter/1.1962096/har-ar-bluffbrevet-som-gor-s-rasande
Nu visar dom sitt rätta ansikte forumhögern och högern IRL....
RedCloud skrev:- Jag har fruktat att den här valrörelsen kan hamna i sån här smutskastning, att det utbryter desperation när det månad efter månad kommer mätningar som visar att regeringen skulle bytas ut om det vore val, fortsätter han.
Ett blad för lite,,,,,minst. Sanningen svider.
Kul med lite sånt här annars blir ju politiken så fruktansvärt korrekt och trååååkig.
Vercingetorix skrev:Naturligtvis är det inte snyggt att fejka ett undertecknande av detta brev, men innehållet skiljer sig inte nämnvärt från den berömda "högerlistan" om vi ska vara ärliga. Eller hur?
Eller hur?
RedCloud skrev:Eller hur?
Nja, det ena riktar sig mot en enskild person, den andra mot en ideologi.
Ser man det på det sättet är listan över Mona Sahlins bedrifter än mer befogad, då det rör sig om trovärdigheten hos en statsministerkandidat.
"Högerlistan" berör till den största delen politiska ståndpunkter som knappast är aktuella idag.
Vercingetorix skrev:RedCloud skrev:Eller hur?
Nja, det ena riktar sig mot en enskild person, den andra mot en ideologi.
Ser man det på det sättet är listan över Mona Sahlins bedrifter än mer befogad, då det rör sig om trovärdigheten hos en statsministerkandidat. "Högerlistan" berör till den största delen politiska ståndpunkter som knappast är aktuella idag.
Men, för att förtydliga, jag tycker inte att den fejkade avsändaren är särskilt snygg.
RedCloud skrev:Ser man det på det sättet är listan över Mona Sahlins bedrifter än mer befogad, då det rör sig om trovärdigheten hos en statsministerkandidat.
Fortfarande åtalbart enligt åklagaren i artikeln....
"Högerlistan" berör till den största delen politiska ståndpunkter som knappast är aktuella idag.
Härvidlag skiljer sig våra åsikter...
RedCloud skrev:- Jag har fruktat att den här valrörelsen kan hamna i sån här smutskastning, att det utbryter desperation när det månad efter månad kommer mätningar som visar att regeringen skulle bytas ut om det vore val, fortsätter han.
Vänsterpolitik kommer att skada landet i synnerhet om dom sitter 12 år igen.
Vercingetorix skrev:RedCloud skrev:Ser man det på det sättet är listan över Mona Sahlins bedrifter än mer befogad, då det rör sig om trovärdigheten hos en statsministerkandidat.
Fortfarande åtalbart enligt åklagaren i artikeln....
Härvidlag skiljer sig våra åsikter...
Absolut åtalbart, då brevet som sådant har som syfte att smäda, vilket jag tar avstånd ifrån. Men innehållet i sig är av vikt i bedömningen av en statsministerkandidats trovärdighet.
Vidare tror jag du får leta efter en moderat, ännu vid liv, som förordar en återgång till två veckors semester, 12 timmars arbetsdag, 6-dagars arbetsveckor, diskvalificering av kvinnor vid valurnorna, etc, etc...
Så ja, så länge du tror dessa ideologiska ståndpunkter fortfarande är aktuella kommer våra åsikter därvidlag skilja sig åt.
Även om det är fem veckors semester idag så är det ju ändå du själv som betalar i slutändan!
RedCloud skrev:Ett blad för lite,,,,,minst. Sanningen svider.
Kul med lite sånt här annars blir ju politiken så fruktansvärt korrekt och trååååkig.
Kul med förtal ?
Ja jävlar...
R.O.F.L skrev:RedCloud skrev:Ett blad för lite,,,,,minst. Sanningen svider.
Kul med förtal ?
Ja jävlar...
Förtal och vuxenmobbning är ju synonymt med dig.
x-medborgare skrev:R.O.F.L skrev:RedCloud skrev:Ett blad för lite,,,,,minst. Sanningen svider.
Kul med förtal ?
Ja jävlar...
Hela näven full med stenar ser jag...
berralarzon skrev:x-medborgare skrev:R.O.F.L skrev:RedCloud skrev:Ett blad för lite,,,,,minst. Sanningen svider.
Kul med förtal ?
Ja jävlar...
Och sittandes i ett stort växthus.
//berra
Redvictory skrev:berralarzon skrev:x-medborgare skrev:R.O.F.L skrev:RedCloud skrev:Ett blad för lite,,,,,minst. Sanningen svider.
Kul med förtal ?
Ja jävlar...
Och sittandes i ett stort växthus.
//berra
Ett växthus som saknat glas länge nu sen allianshögern härjat! precis som Reinfeldts pajasregering! Alliansen kommer få lämna Rosenbad med byxorna neddragna i höst!
Det växthuset saknade nog glas redan 2002.
RedCloud skrev:Det växthuset saknade nog glas redan 2002.
SAPs högervandring är inte bra....
RedCloud skrev:Det växthuset saknade nog glas redan 2002.
SAPs högervandring är inte bra....