Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

enkelspårighet o tunnelseende

theward
    theward

Antal inlägg : 6709

enkelspårighet o tunnelseende Empty enkelspårighet o tunnelseende

Inlägg  theward 2010-04-23, 08:27

Jag har ju huserat på ett antal forum de senaste åren och det som slår mig är just hur enkelspåriga många är Shocked

Det är svart eller vitt, rätt eller fel.
    Nåt därimellanm finns inte och kommer aldrig att finnas... Neutral

Går man dessutom med i grupper som tex stödjer en viss sak..
    Då blir det klubben för inbördes beundran.

Alla vet väl tex att jag är för en stark och relativt stor vargstam i Sverige.
    Fast det innebär inte att jag är emot vare sig jakt, vapen, djuruppfödning eller att äta kött..

Detta verkar dock inte var ett dugg populärt bland många av medlemnarna i en sådan grupp utan man blir närmast behandlad som en skurk.

Detta är ju ingen engångföretelse, utan deta händer oavsett ämne och intresse som olika grupper tar upp.

Två extremer möts vanligvis inte de drar åt olika håll, vad får man då ut av det?

Svaret är inget..

Vilket man sett väldigt mkt av på detta forum...

Det enda som händer är en massa bråk och att vissa människor utvecklar ända extremare åsikter..

Man kan säga att folk definitivt inte växer av detta, utan de krymper
    dvs ignoransen o arrogansen breder ut sig

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 23:17