Secrist skrev:Men en öl skadar kanske inte även bland politikerna
Nä, de kanske de kunde slappna av lite. Ta en KRAV-märkt så blir Mp glada.
Gillar du inte kravmärkta varor ?
Secrist skrev:Men en öl skadar kanske inte även bland politikerna
Nä, de kanske de kunde slappna av lite. Ta en KRAV-märkt så blir Mp glada.
Redvictory skrev:Hej på er! nu är jag i Sverige igen! det blev en lång hemresa men oj vad många länder jag besökt på ett å samma tillfälle! Gran Canaria - Athen - Italien - Österrike - Tyskland - Danmark - sen hem ... det blev flyg till Athen buss till en färja som gick till Rimini i Italien sen buss sista 230 milen......jag åt frukost i Italien Lunch i Österrike Middag i Tyskland frukost i Danmark och lunh i Ljungby Sverige....jag har fotat vackra bilder i Athen i Italien och i de Österrikiska alperna skönt att vara hemma! har det hänt nåt på forumet?
Redvictory skrev:Hej på er! nu är jag i Sverige igen! det blev en lång hemresa men oj vad många länder jag besökt på ett å samma tillfälle! Gran Canaria - Athen - Italien - Österrike - Tyskland - Danmark - sen hem ... det blev flyg till Athen buss till en färja som gick till Rimini i Italien sen buss sista 230 milen......jag åt frukost i Italien Lunch i Österrike Middag i Tyskland frukost i Danmark och lunh i Ljungby Sverige....jag har fotat vackra bilder i Athen i Italien och i de Österrikiska alperna skönt att vara hemma! har det hänt nåt på forumet?
x-medborgare skrev:Redvictory skrev:Hej på er! nu är jag i Sverige igen! det blev en lång hemresa men oj vad många länder jag besökt på ett å samma tillfälle! Gran Canaria - Athen - Italien - Österrike - Tyskland - Danmark - sen hem ... det blev flyg till Athen buss till en färja som gick till Rimini i Italien sen buss sista 230 milen......jag åt frukost i Italien Lunch i Österrike Middag i Tyskland frukost i Danmark och lunh i Ljungby Sverige....jag har fotat vackra bilder i Athen i Italien och i de Österrikiska alperna skönt att vara hemma! har det hänt nåt på forumet?
Näääää lite skottlossning bara..... Du vet en vanlig dag på jobbet,,
Dao skrev:Redvictory skrev:Hej på er! nu är jag i Sverige igen! det blev en lång hemresa men oj vad många länder jag besökt på ett å samma tillfälle! Gran Canaria - Athen - Italien - Österrike - Tyskland - Danmark - sen hem ... det blev flyg till Athen buss till en färja som gick till Rimini i Italien sen buss sista 230 milen......jag åt frukost i Italien Lunch i Österrike Middag i Tyskland frukost i Danmark och lunh i Ljungby Sverige....jag har fotat vackra bilder i Athen i Italien och i de Österrikiska alperna skönt att vara hemma! har det hänt nåt på forumet?
Japp! De värsta debattförstörarna är borta och ersatts av högerfolk som mordhotar vänsterdebattörer.
Och testaren är nedlagd!
Välkommen tillbaka!
Dao skrev:Redvictory skrev:Hej på er! nu är jag i Sverige igen! det blev en lång hemresa men oj vad många länder jag besökt på ett å samma tillfälle! Gran Canaria - Athen - Italien - Österrike - Tyskland - Danmark - sen hem ... det blev flyg till Athen buss till en färja som gick till Rimini i Italien sen buss sista 230 milen......jag åt frukost i Italien Lunch i Österrike Middag i Tyskland frukost i Danmark och lunh i Ljungby Sverige....jag har fotat vackra bilder i Athen i Italien och i de Österrikiska alperna skönt att vara hemma! har det hänt nåt på forumet?
Japp! De värsta debattförstörarna är borta och ersatts av högerfolk som mordhotar vänsterdebattörer.
Och testaren är nedlagd!
Välkommen tillbaka!
Redvictory skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:Hej på er! nu är jag i Sverige igen! det blev en lång hemresa men oj vad många länder jag besökt på ett å samma tillfälle! Gran Canaria - Athen - Italien - Österrike - Tyskland - Danmark - sen hem ... det blev flyg till Athen buss till en färja som gick till Rimini i Italien sen buss sista 230 milen......jag åt frukost i Italien Lunch i Österrike Middag i Tyskland frukost i Danmark och lunh i Ljungby Sverige....jag har fotat vackra bilder i Athen i Italien och i de Österrikiska alperna skönt att vara hemma! har det hänt nåt på forumet?
Ok! jag anar att det är Alliansanhängare som skjutit med kanon mot någon Vänster som råkat säga sanningen!
x-medborgare skrev:Redvictory skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:Hej på er! nu är jag i Sverige igen! det blev en lång hemresa men oj vad många länder jag besökt på ett å samma tillfälle! Gran Canaria - Athen - Italien - Österrike - Tyskland - Danmark - sen hem ... det blev flyg till Athen buss till en färja som gick till Rimini i Italien sen buss sista 230 milen......jag åt frukost i Italien Lunch i Österrike Middag i Tyskland frukost i Danmark och lunh i Ljungby Sverige....jag har fotat vackra bilder i Athen i Italien och i de Österrikiska alperna skönt att vara hemma! har det hänt nåt på forumet?
Ok! jag anar att det är Alliansanhängare som skjutit med kanon mot någon Vänster som råkat säga sanningen!
Nä vi har såååå höga skatter i landet så dom hade bara råd med ärtbössa.. Men verbalt är dom lika "starka" som vanligt..
berralarzon skrev:Dao skrev:Redvictory skrev:Hej på er! nu är jag i Sverige igen! det blev en lång hemresa men oj vad många länder jag besökt på ett å samma tillfälle! Gran Canaria - Athen - Italien - Österrike - Tyskland - Danmark - sen hem ... det blev flyg till Athen buss till en färja som gick till Rimini i Italien sen buss sista 230 milen......jag åt frukost i Italien Lunch i Österrike Middag i Tyskland frukost i Danmark och lunh i Ljungby Sverige....jag har fotat vackra bilder i Athen i Italien och i de Österrikiska alperna skönt att vara hemma! har det hänt nåt på forumet?
Och testaren är nedlagd!
Välkommen tillbaka!
Nice välkommen tillbaka RV till det bästa landet i världen! men jag funderar lite om vårat företags truckis var med var det någon Svensk man med som gnällde som f-n så var det han isåfall.
//berra
berralarzon skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:Hej på er! nu är jag i Sverige igen! det blev en lång hemresa men oj vad många länder jag besökt på ett å samma tillfälle! Gran Canaria - Athen - Italien - Österrike - Tyskland - Danmark - sen hem ... det blev flyg till Athen buss till en färja som gick till Rimini i Italien sen buss sista 230 milen......jag åt frukost i Italien Lunch i Österrike Middag i Tyskland frukost i Danmark och lunh i Ljungby Sverige....jag har fotat vackra bilder i Athen i Italien och i de Österrikiska alperna skönt att vara hemma! har det hänt nåt på forumet?
Nä vi har såååå höga skatter i landet så dom hade bara råd med ärtbössa.. Men verbalt är dom lika "starka" som vanligt..
Som krokodiler då STORA i käften inga ÖRON.
//berra
Dao skrev:Tror ingen blivit avstängd!
Tror att demokratin segrade över diktaturen här inne - åtminstone den mer extrema variandet...
Redvictory skrev:Dao skrev:Tror ingen blivit avstängd!
Tror att demokratin segrade över diktaturen här inne - åtminstone den mer extrema variandet...
Okej! Ja det brukar ju urarta förr eller senare då dessa ickedebattörer blir
överbevisade! det hjälper liksom inte att de ägnar sig åt personangrepp m,m
Det var ju dessa som sabbade Testaren också! men jag kan erkänna att det är kul med blåa som kan och vågar debattera!
Redvictory skrev:berralarzon skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:Hej på er! nu är jag i Sverige igen! det blev en lång hemresa men oj vad många länder jag besökt på ett å samma tillfälle! Gran Canaria - Athen - Italien - Österrike - Tyskland - Danmark - sen hem ... det blev flyg till Athen buss till en färja som gick till Rimini i Italien sen buss sista 230 milen......jag åt frukost i Italien Lunch i Österrike Middag i Tyskland frukost i Danmark och lunh i Ljungby Sverige....jag har fotat vackra bilder i Athen i Italien och i de Österrikiska alperna skönt att vara hemma! har det hänt nåt på forumet?
//berra
Vilka av dem har blivit avstängda?
berralarzon skrev:Redvictory skrev:berralarzon skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:Hej på er! nu är jag i Sverige igen! det blev en lång hemresa men oj vad många länder jag besökt på ett å samma tillfälle! Gran Canaria - Athen - Italien - Österrike - Tyskland - Danmark - sen hem ... det blev flyg till Athen buss till en färja som gick till Rimini i Italien sen buss sista 230 milen......jag åt frukost i Italien Lunch i Österrike Middag i Tyskland frukost i Danmark och lunh i Ljungby Sverige....jag har fotat vackra bilder i Athen i Italien och i de Österrikiska alperna skönt att vara hemma! har det hänt nåt på forumet?
//berra
Dom vanliga dårarna råttan bh samt "skattetjyven" gustavander men dom hålls numera på stekheta fridebattforumet.
//berra
berralarzon skrev:Redvictory skrev:berralarzon skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:Hej på er! nu är jag i Sverige igen! det blev en lång hemresa men oj vad många länder jag besökt på ett å samma tillfälle! Gran Canaria - Athen - Italien - Österrike - Tyskland - Danmark - sen hem ... det blev flyg till Athen buss till en färja som gick till Rimini i Italien sen buss sista 230 milen......jag åt frukost i Italien Lunch i Österrike Middag i Tyskland frukost i Danmark och lunh i Ljungby Sverige....jag har fotat vackra bilder i Athen i Italien och i de Österrikiska alperna skönt att vara hemma! har det hänt nåt på forumet?
//berra
Dom vanliga dårarna råttan bh samt "skattetjyven" gustavander men dom hålls numera på stekheta fridebattforumet.
//berra
Redvictory skrev:berralarzon skrev:Redvictory skrev:berralarzon skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:x-medborgare skrev:Redvictory skrev:Hej på er! nu är jag i Sverige igen! det blev en lång hemresa men oj vad många länder jag besökt på ett å samma tillfälle! Gran Canaria - Athen - Italien - Österrike - Tyskland - Danmark - sen hem ... det blev flyg till Athen buss till en färja som gick till Rimini i Italien sen buss sista 230 milen......jag åt frukost i Italien Lunch i Österrike Middag i Tyskland frukost i Danmark och lunh i Ljungby Sverige....jag har fotat vackra bilder i Athen i Italien och i de Österrikiska alperna skönt att vara hemma! har det hänt nåt på forumet?
//berra
//berra
Jaha de som startade en onanikoja för egenkära högersympatisörer!
MartinLindgren skrev:Jaha Red Viktory hemma igen?
Vad kul!
x-medborgare skrev:Jag tror att grundtanken för deras forum var seriöst Med tanke många artiklar helt i deras anda som finns där.
Problemet är att ett fåtal lika sinade inte har så mycket att säga varandra..
Utan forumet blir mera som Moderaternas anslagstavla.
Jag tror också att forumets tanke/skapare ville ha även Vissa vänster dit.