Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
ANNA2LINK
F.I.S.T
Kakmonstret
7 posters

    Skicka en kärlekshälsning på AB

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Skicka en kärlekshälsning på AB - Sida 2 Empty Sv: Skicka en kärlekshälsning på AB

    Inlägg  F.I.S.T 2010-04-14, 15:34

    [quote="Sniperace"]
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Sniperace skrev:
    ANNA2LINK skrev:Haga slott ska upprustas för 40 miljoner... Det kommer säkert bli vi skattebetalare som ska betala detta kalaset med. 40 miljoner är enormt mycket...

    Alla vår slott tillhör STATEN, så vem skulle annars betala?
    Slotten tillhör vårt kulturarv, och det vore väl inte bra att överlåta dessa till privata intressen?

    de tillhör mao INTE kungahuset, däremot så använder dessa slotten, och får pengar för att hålla dessa i skick så att de inte förfaller, utan kungahuset skulle kostnaderna vara lika stora, och det verkar inte troligt att någon skulle ha råd att hyra in sig på dem....

    Men Bernadotte har råd ? ... Det är inte dom som betalar !

    de finns där som representanter för Sverige, enligt svensk grundlag osv....

    det de kostar blir en piss i mississippi om man verkligen kollar gentemot statens fulla kostnader....

    det enda som känns fel är att den familj gynnas, men detta kommer troligen att självdö eftersom våra kommande prinsar och prinsessor med all säkerhet vill ha sin frihet framför att födas up i bur till allmänt beskådande

    Lagar går att förändra ...osv

    Sniperace skrev:Självfallet, men är det något fruktansvärt viktigt?

    Ja det tycker jag !

    Sniperace skrev:är det bara av avundsjuka?

    Vad får dig att tro det ?..... Vet bara att pengarna kan användas till bättre saker.

    Sniperace skrev:eller skulle de istället stå tomma och ändå underhållas, kostnaderna blir ändå lika stora.

    Det går oxå att förändra kostnaderna ... beroende på vad man gör med slottet
    avatar
    x-medborgare


    Antal inlägg : 4745
    Join date : 09-02-16

    Skicka en kärlekshälsning på AB - Sida 2 Empty Sv: Skicka en kärlekshälsning på AB

    Inlägg  x-medborgare 2010-04-14, 15:37

    ANNA2LINK skrev:
    x-medborgare skrev:Får man skicka en kärleks hälsning till vem man vill. Question


    Ja det får du göra. Very Happy

    Tack då ska jag skicka en kärles hälsning.. Till en person som befann sig så långt ifrån kungahus det går.
    En man som levt ett hårt liv Men en dag 6/4 orkade han inte mera.
    Kanske han fick sina 15 minuter i Rampljuset. Som den okände i en tunnelbane olycka.
    En om talad man som ingen känner som alla snart glömmer utom jag och ett få tal till.

    Men denne man på samhällets botten var och förblir älskad av mig till den dag jag själv drar mitt sista andetag.
    Jag inredde ett rum åt dig Abdo Mark Salar i mitt hjärta 1982.
    Du var vänligheten själv du hade massor av humor du var allt men svag.
    Heroinet blev din "kärlek" och vi, jag och grabben fick inte plats längre.

    Vi sågs ibland under åren.
    Allt som nu finns kvar är samtalet från polisen och mina minnen.
    Men jag älskar dig har alltid gort. så kommer det förbli,
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Skicka en kärlekshälsning på AB - Sida 2 Empty Sv: Skicka en kärlekshälsning på AB

    Inlägg  ANNA2LINK 2010-04-14, 15:41

    x-medborgare skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    x-medborgare skrev:Får man skicka en kärleks hälsning till vem man vill. Question


    Ja det får du göra. Very Happy

    Tack då ska jag skicka en kärles hälsning.. Till en person som befann sig så långt ifrån kungahus det går.
    En man som levt ett hårt liv Men en dag 6/4 orkade han inte mera.
    Kanske han fick sina 15 minuter i Rampljuset. Som den okände i en tunnelbane olycka.
    En om talad man som ingen känner som alla snart glömmer utom jag och ett få tal till.

    Men denne man på samhällets botten var och förblir älskad av mig till den dag jag själv drar mitt sista andetag.
    Jag inredde ett rum åt dig Abdo Mark Salar i mitt hjärta 1982.
    Du var vänligheten själv du hade massor av humor du var allt men svag.
    Heroinet blev din "kärlek" och vi, jag och grabben fick inte plats längre.

    Vi sågs ibland under åren.
    Allt som nu finns kvar är samtalet från polisen och mina minnen.
    Men jag älskar dig har alltid gort. så kommer det förbli,


    Så lite så. Fint skrivet Xmedborgare!
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Skicka en kärlekshälsning på AB - Sida 2 Empty Sv: Skicka en kärlekshälsning på AB

    Inlägg  F.I.S.T 2010-04-14, 15:55

    x-medborgare skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    x-medborgare skrev:Får man skicka en kärleks hälsning till vem man vill. Question


    Ja det får du göra. Very Happy

    Tack då ska jag skicka en kärles hälsning.. Till en person som befann sig så långt ifrån kungahus det går.
    En man som levt ett hårt liv Men en dag 6/4 orkade han inte mera.
    Kanske han fick sina 15 minuter i Rampljuset. Som den okände i en tunnelbane olycka.
    En om talad man som ingen känner som alla snart glömmer utom jag och ett få tal till.

    Men denne man på samhällets botten var och förblir älskad av mig till den dag jag själv drar mitt sista andetag.
    Jag inredde ett rum åt dig Abdo Mark Salar i mitt hjärta 1982.
    Du var vänligheten själv du hade massor av humor du var allt men svag.
    Heroinet blev din "kärlek" och vi, jag och grabben fick inte plats längre.

    Vi sågs ibland under åren.
    Allt som nu finns kvar är samtalet från polisen och mina minnen.
    Men jag älskar dig har alltid gort. så kommer det förbli,

    Utan att ha sett dig påstår jag att du är en vacker människa X-et !
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Skicka en kärlekshälsning på AB - Sida 2 Empty Sv: Skicka en kärlekshälsning på AB

    Inlägg  RedCloud 2010-04-14, 16:47

    Men jag älskar dig har alltid gort. så kommer det förbli,

    Kärleken äger.....allt.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Skicka en kärlekshälsning på AB - Sida 2 Empty Sv: Skicka en kärlekshälsning på AB

    Inlägg  MartinLindgren 2010-04-14, 17:10

    Skicka en kärlekshälsning till Viktoria det var värst, måste man älska killen också då?
    det är inte dåligt, bara peka på vilket slott man vill ha så får man det, trots sitt höga appanage så pröjsar samhället boningen, då snackas det inte om skattebetalarnas pengar längre,

    Undrar om man öppnar dörrarna till någon gammal lada eller fabrik samtidigt för stans tusentals hemlösa?

    Men det blir väl fortsatt olaga intrång för dom så fort någon sätter sin fot innan för någon dörr?
    Många hemlösa tältar ju i Hagaparken, nu är det väl färdigtältat där?

    Sponsored content


    Skicka en kärlekshälsning på AB - Sida 2 Empty Sv: Skicka en kärlekshälsning på AB

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 14:47