Go gnaget
AIK
AIK
AIK
AIK
AIK
AIK
F.I.S.T skrev:Jag trodde det var nån annan som startade ny tråd här ..... såg och kände igen en massa versaler
F.I.S.T skrev:Nu finns det tre AIK-trådar på politik samhälle .....
Du BEHÖVER INTE starta en ny vid nästa mål
Kakmonstret skrev:LOL, det ska komma från världens mest Internetberoende lärare.
Kakmonstret skrev:F.I.S.T skrev:Nu finns det tre AIK-trådar på politik samhälle .....
Jo då.
Ju fler trådar desto fortare blir vi av med ACbladet. Sen har inte RC ett fritt trollforum längre
Ju fler trådar desto fortare blir vi av med ACbladet.
F.I.S.T skrev:Kakmonstret skrev:F.I.S.T skrev:Nu finns det tre AIK-trådar på politik samhälle .....
Jo då.
Ju fler trådar desto fortare blir vi av med ACbladet. Sen har inte RC ett fritt trollforum längre
Det är bara att starta ett nytt forum .... så "icke bry dig"
Kakmonstret skrev:F.I.S.T skrev:Kakmonstret skrev:F.I.S.T skrev:Nu finns det tre AIK-trådar på politik samhälle .....
Jo då.
Det är bara att starta ett nytt forum .... så "icke bry dig"
RC ska inte kunna tro att han har vunnit. Enda anledningen till att jag fortfarande postar på detta forum är RC
RC ska inte kunna tro att han har vunnit.
x-medborgare skrev:
Kakmonstret skrev:F.I.S.T skrev:Nu finns det tre AIK-trådar på politik samhälle .....
Jo då.
Och du kakan känner dig fullt frisk?
Om svar ja! något du är själv om i så fallet.
//berra
F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:
Brorsan igen ?
x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:
Brorsan igen ?
Nopp denma är ärligt stulen på nätet tillika min skär bakgrund
RedCloud skrev:x-medborgare skrev:F.I.S.T skrev:x-medborgare skrev:
Brorsan igen ?
Nopp denma är ärligt stulen på nätet tillika min skär bakgrund
Sjunker laget ?
Stiger upp som solen..
Är så glad idag så retas hur mycket du vill.RedCloud skrev:Stiger upp som solen..
Vän av ordningen: Solens plats är fast, det är jorden som snurrar....
(retas bara)
x-medborgare skrev:Är så glad idag så retas hur mycket du vill.RedCloud skrev:Stiger upp som solen..
Vän av ordningen: Solens plats är fast, det är jorden som snurrar....
(retas bara)